To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2019-07-12
Og³oszenie nr 510143759-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.
Szko³a Podstawowa im. Batalionów Ch³opskich w Rogach: Szko³a Podstawowa im. Batalionów Ch³opskich w Rogach - remont kot³owni
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 551642-N-2019
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 540111872-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szko³a Podstawowa im. Batalionów Ch³opskich w Rogach, Krajowy numer identyfikacyjny 49067500800000,
ul. Rogi
53,
33-386
Podegrodzie, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
18 4459202, 502610188, e-mail
szkolarogibch@o2.pl, faks
184 459 202.
Adres strony internetowej (url): http://bip.podegrodzie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Szko³a Podstawowa im. Batalionów Ch³opskich w Rogach - remont kot³owni
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):DIN-ZA.271.1.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:3.3. Zamówienie obejmuje: aa) demonta¿ kot³a centralnego ogrzewania wraz z osprzêtem, bb) dostawa i monta¿ kot³a olejowego wraz osprzêtem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki nr 10, 11, 12 a, b, c, d, e, f do SIWZ. 3.4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszelkich prac niezbêdnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urz±dziæ zaplecze robót, b) zabezpieczyæ roboty pod wzglêdem BHP - dotyczy to równie¿ zabezpieczenia warunków bezpieczeñstwa wszystkich osób upowa¿nionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizowaæ odbiory dla zakresu robót objêtych przedmiotem zamówienia, d) pokryæ szkody powsta³e w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywróciæ do stanu pierwotnego zajête dla realizacji zamówienia tereny wraz z demonta¿em wszelkich urz±dzeñ pomocniczych. 3.5. Stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ycie materia³ów równowa¿nych, do tych, które zosta³y wskazane w dokumentacji pod warunkiem, ¿e ich parametry bêd± odpowiada³y parametrom technicznym i jako¶ciowym okre¶lonym w dokumentacji projektowej. 3.6. Wymagany okres rêkojmi i gwarancji na wykonane zamówienie wynosi minimum 60 miesiêcy (zgodnie z ofert± Wykonawcy) i liczony bêdzie od dnia bezusterkowego odbioru koñcowego wykonanych robót. 3.7. Stosownie do tre¶ci art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê: pracowników, którzy wykonuj± czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, stanowi±cego przedmiot niniejszego postêpowania. (z wy³±czeniem osób samodzielnie wykonuj±cych dan± czynno¶æ w ramach jednoosobowej dzia³alno¶ci gospodarczej tzw. "samozatrudnienie" lub prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej albo spó³ki osobowej i czynno¶æ bêd± wykonywa³y osoby bêd±ce wspólnikami tej spó³ki). Wymóg zatrudnienie na umowê o pracê nie dotyczy kierowników robót, którzy mog± wykonywaæ samodzielnie powierzone im funkcje. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.8 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu ¶wiadczenia pracy. 3.9. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.7 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: o o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; o za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; o po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.10. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.7 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.7 czynno¶ci. 3.11. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 3.12. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp polegaj±ce na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w ilo¶ci do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. 3.13. Miejsce realizacji zamówienia - Gmina Podegrodzie, miejscowo¶æ: Rogi, powiat nowos±decki, województwo ma³opolskie.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 44000000-0, 42000000-6, 45332300-6, 45332200-5, 44621220-7, 42130000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
345664.07
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zak³ad Us³ugowy Instalacji Sanitarnej C.O. i GAZ Marcin Pietruszka
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
163436.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Naszacowice"
- "Zakup dostawa i monta¿ generatora pr±dotwórczego oraz zasilacza UPS z dostosowaniem instalacji elektrycznej w budynku UG Podegrodzie, Podegrodzie 248 w ramach zadania inwestycyjnego "Cyberbezpie..."
wiêcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduñskich w lokalach wchodz±cych w sk³ad mieszkaniowego zasobu Miasta £odzi administrowanych przez Zarz±d Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodoci±gowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jod³owej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
wiêcej: Maszyny przemys³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.