eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Rozbiórka budynku spichlerza w miejscowości Kończyce, gm. Nowe, powiat świecki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-11

Ogłoszenie nr 510142801-N-2019 z dnia 11-07-2019 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy: Rozbiórka budynku spichlerza w miejscowości Kończyce, gm. Nowe, powiat świecki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542562-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800027, ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (52) 525-08-55, e-mail zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Agencja wykonawcza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbiórka budynku spichlerza w miejscowości Kończyce, gm. Nowe, powiat świecki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BYD.WOP.260.17.2019.MB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku spichlerza w miejscowości Kończyce, działka nr 9/32, obręb Kończyce, gm. Nowe. Zakres robót rozbiórkowych, szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej rozbiórki obejmuje m.in: * demontaż przyłącza energetycznego, instalacji odgromowej, uziemiającej, * demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, * demontaż pokrycia dachowego z papy wraz z deskowaniem, * demontaż drewnianej więźby dachowej, * demontaż belek stropowych, * demontaż ścian nadziemia, * demontaż słupów murowanych i ścian wewnętrznych, * demontaż posadzek betonowych i ceglanych, * odkrycie fundamentów do poziomu posadowienia, * rozbiórkę fundamentów, * wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów, * wyrównanie terenu, zasypanie dołów, rowów piaskiem, wyprofilowanie skarp, * nawiezienie ziemi urodzajnej, humusowanie, obsianie trawą, * wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Informację szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: * prace rozbiórkowe będą wykonywane na podstawie projektu rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz Polskimi Normami, * rozbiórka realizowana będzie na podstawie wydanej decyzji przez Starostwo Powiatowe w Świeciu * obiekt jest pusty i nie użytkowany, * rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu - zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac, * przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, ? materiał porozbiórkowy stanowi własność wykonawcy, jego wartość Wykonawca powinien uwzględnić przy sporządzaniu kalkulacji cenowej zadania. * zakres zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wraz z zgłoszeniem zmian ewidencyjnych, oraz uzyskania poświadczenia o składowaniu odpadów budowlanych na certyfikowanym składowisku odpadów, * zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111220-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo-Handlowa Marian Guziński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kolonia Ostrowicka 32
Kod pocztowy: 83-135
Miejscowość: Mała Karczma
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36285
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36285
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119610
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W punkcie IV.2 wpisano wartość udzielonego zamówienia pomniejszoną o podatek VAT. Natomiast szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia ustalona na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi 137698,58 zł


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.