To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-31
Ogłoszenie nr 510141104-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W ŁODZI.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550602-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 92516000000000,
ul. Proletariacka
2/6,
93-569
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+42 6351400, e-mail
agnieszka.dabrowska@wiw-lodz.pl, pawel.bugaj@wiw-lodz.pl, faks
+42 6351432.
Adres strony internetowej (url): www.wiw.bip.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W ŁODZI.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIW Adm-zpz.272.1.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnegodla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części i jest szczegółowo opisany w załącznikach 1-5 SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego pisemnych zamówień przesyłanych faxem/emailem. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca realizacji zamówienia wskazanego w punkcie 5.4, wnieść go i rozładować. Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu miejsce dostawy. 5. W cenie przedmiotu zamówienia zawarte są wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 6. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie może nosić śladów użytkowania. 8. Zamówienie o wartości szacunkowej nie większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.CZĘŚĆ I - Materiały zużywalne do systemu uzdatniania wody Ultra Clear TWF UV, CZĘŚĆ II - Laboratoryjna odzież ochronna, CZĘŚĆ III - Produkty z metalu oraz pozostałe akcesoria laboratoryjne, CZĘŚĆ IV - Termometry i rejestratory, CZĘŚĆ V - Filtry na ciecz roboczą do platformy roboczej Xantus firmy SIAS, Hombrechtikon, II.4) Informacja o częściach zamówienia:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV: 38412000-6, 33141411-4, 35113400-3, 42514300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały zużywalne do systemu uzdatniania wody Ultra Clear TWF UV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art.93 ust 1 pkt1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: LABORATORYJNA ODZIEŻ OCHRONNA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art.93.1.1). Nie złożono oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Produkty z metalu oraz pozostałe akcesoria laboratoryjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21557.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Labo-Mix Spólka jawna Andrzej Wencław i Wspólnicy
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30196.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: TERMOMETRY I REJESTRATORY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art.93.1.1). Nie złożono oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Filtry na ciecz roboczą do platformy roboczej Xantus firmy SIAS, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7662.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TK Biotech S.z o.o. S.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8067.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części
- Całoroczna obsługa techniczna obiektów szpitalnych na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Administracji Centralnej Politechniki Łódzkiej w 2025/2027 r.
- Dostawa wyposażenia Zakładu Patomorfologii dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- "Długoterminowy najem samochodów osobowych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów oraz wyposażenia dla jednostek OSP z terenu gminy Ostrów Mazowiecka
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. "Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3"
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego PŁ
- Dostawa urządzeń do Banku Mleka
- Dostawa odzieży z podziałem na zadania
- DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO ORAZ SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ W RAMACH 16 ZADAŃ
więcej: Skalpele i noże chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.