eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Powierzenie zadań użyteczości publicznej, w zakresie odbioru odpadów i utrzymania PSZOK-ów, w okresie od 1 lipca 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.



Ogłoszenie z dnia 2019-07-10

Ogłoszenie nr 510141005-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.

Gmina Twardogóra: Powierzenie zadań użyteczości publicznej, w zakresie odbioru odpadów i utrzymania PSZOK-ów, w okresie od 1 lipca 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Twardogóra, Krajowy numer identyfikacyjny 93193482200000, ul. ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 158 251, e-mail ratusz@twardogora.pl, faks 713 158 142.
Adres strony internetowej (url): www.twardogora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Powierzenie zadań użyteczości publicznej, w zakresie odbioru odpadów i utrzymania PSZOK-ów, w okresie od 1 lipca 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań w zakresie użyteczności publicznej polegającej w szczególności na 1)odbiorze odpadów komunalnych tj. odpadów zmieszanych, segregowanych oraz bioodpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz odpadów z nieruchomości w części stanowiących nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (dalej jako "nieruchomości mieszane"), w zabudowie jednorodzinnej, położonych na terenie Miasta i Gminy Twardogóra, zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; 2)odbiorze odpadów komunalnych, tj. odpadów zmieszanych, segregowanych oraz bioodpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości mieszanych, w zabudowie wielorodzinnej, położonych na terenie Miasta i Gminy Twardogóra, zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy; 3)dostarczaniu odebranych odpadów do punktu przeładunkowego położonego w Grabownie Wielkim, na części działki nr 56/9, obręb Grabowno Wielkie, celem przekazania odpadów do zagospodarowania; 4)przeładunku odebranych odpadów do kontenerów w punkcie przeładunkowym; 5)zapewnieniu obsługi PSZOK: a)w Twardogórze, przy ul. Wrocławskiej 15, w godzinach od 10 do 13 i od 15 do 18 - od poniedziałku do piątku oraz w godzinach od 10 do 18 w soboty, b)w Grabownie Wielkim, na części działki nr 56/9, w godz. od 9 do 13 - od poniedziałku do piątku, c)poprzez stały dozór w pozostałych godzinach oraz w dni wolne od pracy przez całą dobę. 6)utrzymaniu i eksploatowaniu PSZOK-ów w sposób zapewniający właściwe funkcjonowanie urządzeń, w które są wyposażone; 7)odbieraniu odpadów z zachowaniem wymagań sanitarnych, ochrony środowiska, bezpieczeństwa, higieny pracy i p.poż.; 8)zapewnieniu czystości i porządku na terenie PSZOK-ów oraz na punkcie przeładunkowym w Grabownie Wielkim i w ich bezpośrednim sąsiedztwie; 9)prowadzeniu szczegółowej ewidencji odpadów zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa; 10)sporządzaniu, zgodnie ze wzorem określonym Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2018 r., poz. 1627) i przekazywaniu sprawozdań półrocznych, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do końca miesiąca następującego po upływie danego półrocza, którego sprawozdanie dotyczy; 11)sporządzaniu i przekazywaniu sprawozdań rocznych, o których mowa w art. 9na ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy; 12)prowadzenia dokumentacji obiektów budowlanych położonych na nieruchomościach wykorzystywanych do realizacji umowy, w tym książek eksploatacji tych obiektów; 13)wykonywaniu wszelkich innych nie wymienionych powyżej czynności, które okażą się konieczne do prawidłowej obsługi systemu odbioru odpadów; 14)strony zgodnie uznają, że Gmina w każdym czasie w drodze jednostronnego oświadczenia woli może zlecić Spółce wykonywanie innych czynności niewymienionych w ust. 1, a związanych choćby tylko pośrednio z gospodarką odpadami lub związanych z planowanymi inwestycjami w tym zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 506000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra
Kod pocztowy: 56-416
Miejscowość: Twardogóra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 550000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 550000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 550000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zadania obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia należą do zadań własnych Gminy. Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, ponieważ spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.