eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Rozbudowa pawilonu dla antylop

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-09

Ogłoszenie nr 510139576-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.

Śląski Ogród Zoologiczny: Rozbudowa pawilonu dla antylop

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555683-N-2019 z dnia 2019-06-03 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląski Ogród Zoologiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 24095136000000, ul. ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 666 031 496, e-mail sekretariat@slaskiezoo.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zoo.silesia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa pawilonu dla antylop

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka ścianki istniejącego budynku hodowlanego wraz z podokiennikiem, demontaż pokrycia z blachy na dachu istniejącym w miejscu wpięcia się z nowym dachem, demontaż rynien i rur spustowych od strony dobudowy, demontaż i ponowny montaż istniejącego ogrodzenia, demontaż skrzynki elektrycznej, budowa nowego budynku hodowlanego dla antylop, zagospodarowanie terenu wokół budynku oraz wykonanie robót remontowych w istniejącym budynku. 1. Budowa budynku hodowlanego dla antylop. Zakres prac budowlanych obejmuje poniższe prace budowlane i instalacyjne: - prace ziemne związane z fundamentowaniem, - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych oraz ścian fundamentowych z bloczków betonowych wraz z izolacjami termiczną i przeciwwilgociową , - wymurowanie ścian nadziemia z bloczków PGS , - wykonanie konstrukcji drewnianej dachu (ustrój krokwiowy) z pokryciem blachodachówką, - wykonanie izolacji termicznej oraz paroizolacji dachu wraz z obłożeniem krokwi płytami GK, - wykonanie tynków wewnętrznych tradycyjnych, tynków zewnętrznych: do wysokości okien tynk cienkowarstwowy powyżej cementowo-wapienny - wykonanie posadzki betonowej na gruncie, - wykonanie przegród boksów hodowlanych systemowych z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych, zamykanych drzwiami przesuwnymi, część nieprzezierna z wypełnieniem ze sklejki wodoodpornej, - montaż ślusarki drzwiowej, drzwi wyposażone obustronnie w zasuwę bramową oraz obustronny uchwyt do ich otwierania, - montaż ślusarki okiennej na bazie wkładów ze szkła niskoemisyjnego i profili okiennych PCV zabezpieczonej osłonami z siatki, - montaż wentylacji grawitacyjnej , - montaż instalacji wod.kan. z zabudową szamba, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilania podstawowego (gniazda 400/230V) , - montaż instalacji oświetleniowej na bazie opraw LED zwieszanych, - wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, - wykonanie instalacji c o z montażem nowego kotła elektrycznego, - montaż ogrodzenia z demontażu. 2. Remont budynku hodowlanego. Zakres prac remontowych obejmuje poniższe prace: - wymiana okien w ilości 8 sztuk z montażem osłon z siatki, - remont drzwi wejściowych w ilości 4 sztuk, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej, - wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę, - wymiana orynnowania, - wymiana lamp oświetleniowych - 3 szt., - remont ścian wewnętrznych i zewnętrznych, - remont przegród boksów wewnątrz budynku. Cały zakres prac wykonać w oparciu o dokumentację projektową: 1. Projekty: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne. 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 3. Przedmiary robót. UWAGA: Dowóz materiałów budowlanych na plac budowy oraz wywóz materiałów i gruzu z rozbiórki może być realizowany w godzinach od 7.00 do 9.00. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 1. Za równoważne uznane będą urządzenia i materiały spełniające poniższe warunki: o Parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne są co najmniej takie same lub lepsze od parametrów wymienionych w dokumentacji projektowej, o Geometria, faktura, kolorystyka urządzeń i materiałów nie wpływa na przyjęte rozwiązania architektoniczno-konstrukcyjne, o Nie prowadzą do zmiany rozwiązań projektowych, 2. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający w porozumieniu z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W przypadku niewykazania równoważności, oferty zostaną odrzucone jako niezgodne z wymaganiami SIWZ. 3. Nie umieszczenie w ofercie zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej. Warunki realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że prace wykonywane będą w obiektach czynnych, co może wiązać się z utrudnieniami w miejscu wykonywania robót. Wykonawca uwzględniać musi ewentualne, mogące mieć wpływ na termin realizacji zamówienia, przerwy w wykonywaniu prac oraz konieczność dodatkowego wygrodzenia terenu budowy od czynnych wybiegów. Do obowiązku Wykonawcy będzie wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesieniem na zasoby geodezyjne Urzędu Miasta Chorzów wszystkich elementów zrealizowanego zadania inwestycyjnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262310-7, 45223200-8, 45320000-6, 45262210-6, 45262300-4, 45261000-4, 45410000-4, 45432100-5, 45421000-4, 45330000-9, 45310000-3, 45331100-7, 45450000-6, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 221000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TMM System sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rokitnicka 31
Kod pocztowy: 41-936
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 217710.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 217710.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 231240.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.