Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-08
Ogłoszenie nr 510138435-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Usługi dozorowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557507-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 69043924700000,
ul. ul. Wolności
44,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 5820500, 17 58-20-565, e-mail
mpgk@mpgk.mielec.pl, faks
175 820 576.
Adres strony internetowej (url): https://www.mpgk.mielec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi dozorowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):15/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie obiektów Zamawiającego. Dozorujący podczas pełnienia swoich obowiązków obowiązany jest do podjęcia wszelkich działań zmierzających do prawidłowego dozoru mienia i wykonania powierzonych obowiązków, w szczególności: Dozorowanie budynku Administracji Spółki: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy do selektywnej zbiórki odpadów znajdujących się na korytarzach budynku, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego oraz posypywanie piaskiem. Dozorowanie obiektu Cmentarza Komunalnego: - zapewnienie bezpieczeństwa dozorowanego terenu przed kradzieżą i dewastacją, reagowanie na zdarzenia zakłócenia ładu i porządku publicznego, niedopuszczenie do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń, - dyżur stały na terenie Cmentarza (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15:30 do 7:30; w pozostałe dni (sobota, niedziela, dni świąteczne) oraz w dniach 30,31.10.2019 r. oraz 02.11.2019 r. całodobowo, dodatkowo 01.11.2019 r. na zmianie od 6:30 powinno znaleźć się 2 pracowników całodobowo, - otwieranie i zamykanie bram cmentarza (otwieranie rano, zamykanie wieczorem każdego dnia tygodnia o godzinach przewidzianych w Regulaminie Cmentarza), kontrola i obchód całego strzeżonego terenu, - wpuszczanie na teren Cmentarza pojazdów kierowanych przez osoby niepełnosprawne lub kierowanych przez osoby przewożące osoby niepełnosprawne lub pojazdów kierowanych przez osoby, które uzyskały zezwolenie w biurze Zarządu Cmentarza Komunalnego (opłaciły wjazd na teren Cmentarza), - prowadzenie rejestru pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu Cmentarza, - niezwłoczne informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia oraz ujawnionych naruszeniach Regulaminu Cmentarza, - ścisłe współdziałanie w zakresie dozoru mienia i porządku publicznego z odpowiednimi służbami: policją, strażą pożarną, pogotowiem ratunkowym, prokuraturą, itp., - utrzymanie czystości w przydzielonym pomieszczeniu, - zdawanie obiektu pracownikom Zamawiającego, potwierdzone wpisem do dziennika służby, - utrzymanie czystości wokół budynków znajdujących się na terenie cmentarza, - odśnieżanie chodnika wokół budynków i placu przed bramą główną, posypywanie piaskiem (Sprzęt przekaże Zamawiający), - podlewanie kwiatów w wazonach, - opróżnianie małych koszy znajdujących się na placu głównym i przed bramką. Dozorowanie obiektu ZUK: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie - oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu - powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby, - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego oraz posypywanie piaskiem, - kontrola pomieszczeń socjalnych, biurowych oraz garaży. Dozorowanie obiektu ZDM - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie - oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu - powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego oraz posypywanie piaskiem. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Pzp art. 29 ust 3a.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
269800.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOTER Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
279218.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Budowa garażu w podstacji pogotowia ratunkowego w Przecławiu
- Rozbudowa, przebudowa, częściowa nadbudowa i remont budynku użyteczności publicznej - Warsztaty Terapii Zajęciowej i Dom Dziennego Pobytu
- 69.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymanie czystości dworca autobusowego i jego otoczenia zlokalizowanego przy ul. Jagiellończyka 7 w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych na rzecz Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji
- "Całodobowe usługi portierskie, stróżowania i dozoru obiektu "Poltegor-Instytut" Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Usługa bezpośredniej stałej ochrony fizycznej siedziby KZK Sp. z o. o. na 2026 roku
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU WRAZ ZE WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





