eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecUsługi dozorowania

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-08

Ogłoszenie nr 510138435-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Usługi dozorowania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557507-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 69043924700000, ul. ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 5820500, 17 58-20-565, e-mail mpgk@mpgk.mielec.pl, faks 175 820 576.
Adres strony internetowej (url): https://www.mpgk.mielec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi dozorowania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

15/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie obiektów Zamawiającego. Dozorujący podczas pełnienia swoich obowiązków obowiązany jest do podjęcia wszelkich działań zmierzających do prawidłowego dozoru mienia i wykonania powierzonych obowiązków, w szczególności: Dozorowanie budynku Administracji Spółki: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy do selektywnej zbiórki odpadów znajdujących się na korytarzach budynku, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego oraz posypywanie piaskiem. Dozorowanie obiektu Cmentarza Komunalnego: - zapewnienie bezpieczeństwa dozorowanego terenu przed kradzieżą i dewastacją, reagowanie na zdarzenia zakłócenia ładu i porządku publicznego, niedopuszczenie do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń, - dyżur stały na terenie Cmentarza (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15:30 do 7:30; w pozostałe dni (sobota, niedziela, dni świąteczne) oraz w dniach 30,31.10.2019 r. oraz 02.11.2019 r. całodobowo, dodatkowo 01.11.2019 r. na zmianie od 6:30 powinno znaleźć się 2 pracowników całodobowo, - otwieranie i zamykanie bram cmentarza (otwieranie rano, zamykanie wieczorem każdego dnia tygodnia o godzinach przewidzianych w Regulaminie Cmentarza), kontrola i obchód całego strzeżonego terenu, - wpuszczanie na teren Cmentarza pojazdów kierowanych przez osoby niepełnosprawne lub kierowanych przez osoby przewożące osoby niepełnosprawne lub pojazdów kierowanych przez osoby, które uzyskały zezwolenie w biurze Zarządu Cmentarza Komunalnego (opłaciły wjazd na teren Cmentarza), - prowadzenie rejestru pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu Cmentarza, - niezwłoczne informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia oraz ujawnionych naruszeniach Regulaminu Cmentarza, - ścisłe współdziałanie w zakresie dozoru mienia i porządku publicznego z odpowiednimi służbami: policją, strażą pożarną, pogotowiem ratunkowym, prokuraturą, itp., - utrzymanie czystości w przydzielonym pomieszczeniu, - zdawanie obiektu pracownikom Zamawiającego, potwierdzone wpisem do dziennika służby, - utrzymanie czystości wokół budynków znajdujących się na terenie cmentarza, - odśnieżanie chodnika wokół budynków i placu przed bramą główną, posypywanie piaskiem (Sprzęt przekaże Zamawiający), - podlewanie kwiatów w wazonach, - opróżnianie małych koszy znajdujących się na placu głównym i przed bramką. Dozorowanie obiektu ZUK: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie - oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu - powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby, - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego oraz posypywanie piaskiem, - kontrola pomieszczeń socjalnych, biurowych oraz garaży. Dozorowanie obiektu ZDM - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie - oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu - powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego oraz posypywanie piaskiem. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Pzp art. 29 ust 3a.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 269800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOTER Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@soter.com.pl
Adres pocztowy: ul. Obrońców Pokoju 29A
Kod pocztowy: 36-100
Miejscowość: Kolbuszowa
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 279218.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 279218.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 374741.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.