Ogłoszenie z dnia 2019-07-03
Ogłoszenie nr 510135382-N-2019 z dnia 03-07-2019 r.
Sąd Rejonowy w Wadowicach: "Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe oraz na pomieszczenia archiwalne"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Wadowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 32288000000000,
ul. ul. Żwirki i Wigury
9,
34-100
Wadowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 875 70 44, e-mail
sekcja.gospodarcza@wadowice.sr.gov.pl, faks
33 875 70 40.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe oraz na pomieszczenia archiwalne"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SG 26 - 65/2019, P-3/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji dla budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach zlokalizowanego przy ul. Żwirki i Wigury 9, robót budowlanych w postaci: a) remontu pomieszczeń nr 8 i 9 o łącznej powierzchni użytkowej 54,40 m2 z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe, obejmującego zmiany w instalacji elektrycznej oraz sieci teletechnicznej, b) remontu pomieszczeń nr 30, 31 i 32 o łącznej powierzchni użytkowej 51,76 m2 z przeznaczeniem na pomieszczenia archiwalne, wraz z montażem regałów przesuwnych oraz wentylacji mechanicznej dla zachowania odpowiednich warunków klimatycznych do przechowywania dokumentacji archiwalnej; szczegółowo oznaczonych w dokumentacji projektowej, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ. Przystępując do realizacji remontu Wykonawca w pierwszej kolejności musi wykonać remont pomieszczeń nr 8 i 9, które obecnie są niezagospodarowane. Po zakończeniu remontu pomieszczeń nr 8 i 9, Zamawiający dokona we własnym zakresie opróżnienia pomieszczeń nr 30, 31 i 32 z przeniesieniem wyposażenia tych pomieszczeń do wyremontowanych pomieszczeń nr 8 i 9 i udostępni Wykonawcy pomieszczenia nr 30, 31 i 32 do realizacji dalszej części remontu. Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram prac, uwzględniający powyższe wymagania Zamawiającego. 3.2 Roboty prowadzone będą na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, co powoduje konieczność prowadzenia i nadzorowania robót przez osoby posiadające uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych. 3.3 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień: a) 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne b) 45310000-3 - Roboty instalacyjne i elektryczne c) 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych d) 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Projekt budowlany wykonawczy pt "Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia archiwalne" b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót c) Przedmiary Robót w zakresie: ? robót remontowych i renowacyjnych, instalacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, robót instalacyjnych elektrycznych, ? robót instalacji elektrycznych, oraz w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3.5 Roboty muszą być zrealizowane zgodnie z wymienionymi w pkt 3.4 dokumentami, decyzją nr 136/2019 z dnia 04.03.2019r. o pozwoleniu na budowę, a także zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, wskazaniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami i standardami, a także wskazaniami Małopolskiego Konserwatora Zabytków zawartymi w pozwoleniu konserwatorskim nr 42/19 z dnia 16.01.2019r., mając na względzie w szczególności niżej wymienione warunki: a) Prace należy prowadzić pod stałym nadzorem osób uprawnionych, bez zbędnych ingerencji w substancję zabytkową, zgodnie ze sztuką konserwatorską oraz pod nadzorem konserwatora dzieł sztuki, szczególnie przy scalaniu kolorystycznym i doborze materiałów wykończeniowych b) Prace instalacyjne należy prowadzić z maksymalnym wykorzystaniem istniejących tras, a oprawy oświetleniowe winny komponować się z historycznym charakterem wnętrza, c) Do malowania wnętrz należy użyć farb "oddychających".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311000-0, 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
172737.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mako & Pako Mariusz Lubiński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
267697.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67. ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający - Sąd Rejonowy w Wadowicach w kwietniu 2019 roku pod numerem
SG 26 - 50/2019, P - 2/2019 (Ogłoszenie nr 535317-N-2019 z dnia 2019-04-09 r.) prowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pod nazwą: "Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe oraz na pomieszczenia archiwalne".
W postępowaniu tym w terminie wyznaczonym do składania ofert, tj. do dnia 25 kwietnia 2019 roku do godziny 8:00, nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2018, poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił to postępowanie.
Przepis art. 67. ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986 z późn. zm.) stanowi, że:
"Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
(...)
4) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;"
Mając na uwadze powyższe niniejsze postępowanie na roboty budowlane pod nazwą: "Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe oraz na pomieszczenia archiwalne" przeprowadzono z zastosowaniem art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.), bez istotnych zmian pierwotnych warunków zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice
- Projekt techniczny budowy drogi łączącej Gminę Wadowice oraz Gminę Tomice przy terenie rzeki Skawy na terenie Gminy Tomice
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy pl. Jana Pawła II 10 w Wadowicach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na "Budowie hali sportowej przy ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km od 4+158,00 do km 5+075,00 w miejscowościach Paszkówka, Sosnowice, Powiat Wadowicki
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1737K na odcinku I - w km od 5+190,00 do km 5+560,00, na odcinku II - w km od 5+602,00 do km 5+679,50 w miejscowości Rzyki, Powiat Wadowicki"
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
- Restauracja zabytkowej "Burmistrzówki" w Trzciance
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.