eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanZorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana. Jest to zamówienie wspólne dla Powiatu Kościańskiego i Gminy Miejskiej Kościan

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-03

Ogłoszenie nr 510134819-N-2019 z dnia 03-07-2019 r.

Gmina Miejska Kościan: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana. Jest to zamówienie wspólne dla Powiatu Kościańskiego i Gminy Miejskiej Kościan

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558172-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Miejska Kościan ( regon 411050600) ,Powiat Kościański reprezentowany przez Zarząd Powiatu w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych( regon 411111810).1) W sprawach formalnych procedury niniejszego zamówienia publicznego: Regina Mielcarek - Kierownik Biura Zamówień - e-mail: bzp@kościan.pl, 2) W sprawach przedmiotu zamówienia: Jacek Nowak Inspektor Wydziału Infrastruktury i Rozwoju Miasta - e-mail jacek.nowak@koscian.eu


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Kościan, Krajowy numer identyfikacyjny 41105060000000, ul. al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 512 14 66, e-mail bzp@koscian.pl, faks 655 122 700.
Adres strony internetowej (url): www.koscian.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Miejska Kościan na mocy porozumienia z Zarządem Dróg Powiatowych w Kościanie przeprowadza postępowanie w imieniu i na rzecz stron porozumienia oraz udzieli zamówienia w ich imieniu i na rzecz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana. Jest to zamówienie wspólne dla Powiatu Kościańskiego i Gminy Miejskiej Kościan

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana, zwana w dalszej części specyfikacji istotnych warunków zamówienia "SPP" lub strefą. Jest to zamówienie wspólne dla Powiatu Kościańskiego i Gminy Miejskiej Kościan. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) stały dozór techniczny i konserwacja 15 istniejących urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkometrów). 2) zorganizowanie, wyposażenie i prowadzenie w obrębie SPP Biura Strefy Płatnego Parkowania 3) dozór techniczny i administracyjny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń technicznych i komputerowych. 4) pobieranie opłat za parkowanie, opłat abonamentowych oraz opłat dodatkowych, rozliczanie tych przychodów i przekazanie ich Zamawiającemu, 5) kontrolę uiszczania opłat za parkowanie, 3. Strefa posiada 434 miejsc parkingowych w tym 24 miejsc dla osób niepełnosprawnych załącznik nr 3 . 4. Strefą Płatnego Parkowania objęto następujące ulice: Marszałka Józefa Piłsudskiego, Stanisława Szczepanowskiego, Rynek (aż do całkowitego wyeliminowania miejsc parkingowych w związku z rewitalizacją), Kościelna, ul. Szpitalna, ul. Ks. Prymasa Wyszyńskiego, pl. Wolności, ul. Nadobrzańska, Św. Ducha, Franciszka Masztalerza, ul. Wodna, Leona Ciszaka, Klemensa Kruszewskiego, Rzemieślnicza, pl. Niezłomnych, plac pomiędzy ul. Szewską a ul. Targową, ul. W. Czajki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98.35.11.00 - Usługi parkingowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 411734.52
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Projekt Parking sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@projekt-parking.com
Adres pocztowy: ul. Drużbickiego 11
Kod pocztowy: 61-693
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 506433.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 506433.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1008707.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: przeliczenie gotówki z parkomatów

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.