To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-01
Ogłoszenie nr 510133102-N-2019 z dnia 01-07-2019 r.
Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa: Dostawa parkomatów i urządzenia kontrolerskiego wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla Strefy Płatnego Parkowania w Jordanowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544662-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540098157-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 52399100000000,
ul. Rynek
1,
34-240
Jordanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 26 91 700, e-mail
miasto@jordanow.pl, faks
18 26 91 719.
Adres strony internetowej (url): www.jordanow.pl, www.bip.malopolska.pl/umjordanow
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa parkomatów i urządzenia kontrolerskiego wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla Strefy Płatnego Parkowania w Jordanowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRG.271.1.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa parkomatów i urządzenia kontrolerskiego wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla Strefy Płatnego Parkowania w Jordanowie. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) dostawa 7 sztuk parkomatów wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawijącego, 2) parkometry muszą być wyposażone w czytniki do płatności kartą bankomatową koszt utrzymania ponosi Wykonawca - środki z tych płatności przelewane będą na konto zamawiającego w rozliczeniu miesięcznym na podstawie zestawienia/ protokołu; 3) dostawa oprogramowania do zarządzania strefą 4) dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie na komputerze zamawiającego specjalistycznego oprogramowania do prowadzenie postepowania w trybie administracyjnym w zakresie windykacji należności z tytułu niezapłaconych wezwań do uiszczenia opłaty parkingowej kompatybilnego z formatem danych oferowanego przez elektroniczny system CEPiK; 5) dostawa do siedziby Zamawiającego 1 sztuk urządzenia kontrolerskiego, 6) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej urządzeń stanowiących przedmiot Umowy w języku polskim. 7) przeszkolenie 5 osób wskazanych przez Zamawiającego, 8) W okresie dzierżawy Wykonawca zapewni autoryzowany serwis techniczny - w tym. wymianę zepsutych podzespołów, przeglądy serwisowe, papier. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do specyfikacji oraz w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, gdyż Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak określone w ww. wzorze. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.73.00.00-1 (Parkometry); 30.23.11.00-8 (Terminale komputerowe).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38730000-1
Dodatkowe kody CPV: 30231100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170731.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "DEJW" DAWID BIERNAT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JORDANÓW
więcej: przetargi JORDANÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.