eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchybudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada, budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie wraz z montażem opomiarowania oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-21

Ogłoszenie nr 510132519-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.

Gmina Stare Juchy: budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada, budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie wraz z montażem opomiarowania oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia realizowany jest jako część projektu pn. "Dostępna wysokiej jakości woda w Gminie Stare Juchy i w Obwodzie Ozersk, z korzyścią dla obszaru transgranicznego Polska-Rosja i Morza Bałtyckiego" w Programie Współpracy Transgranicznej POLSKA-ROSJA 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545205-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540103205-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stare Juchy, Krajowy numer identyfikacyjny 53952600000000, ul. Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 876 199 053, e-mail ug@stare-juchy.pl, faks 876 199 053.
Adres strony internetowej (url): www.bip.stare-juchy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada, budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie wraz z montażem opomiarowania oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PLRU.042.2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada, budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie z montażem opomiarowania oraz rozbudowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada, 2) CZĘŚĆ II - budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie wraz z montażem opomiarowania, 3) CZĘŚĆ III - rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski. 2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje w szczególności: 1) likwidację otworu studziennego nr 1, 2) remont ujęcia wody - studnia SW-2 polegający na wymianie pomp głębinowych, orurowania, opomiarowania oraz obudowy studni, 3) budowę kompletnej studni wody SW-1A, 4) rozbiórkę istniejącego budynku technologicznego, 5) budowę parterowego budynku technologicznego, 6) budowę dwóch stalowych nadziemnych zbiorników wody czystej, 7) budowę odstojnika popłuczyn, 8) budowę układu technologii uzdatniania wody, 9) przebudowę rurociągów doprowadzających wodę surową do stacji wodociągowej, 10) przebudowę rurociągu zasilającego istniejącą gminną sieć wodociągową, 11) budowę odcinków kolektorów ssących i tłocznych wody uzdatnionej ze zbiornika retencyjnego, 12) budowę zbiornika bezodpływowego, 13) budowę kanalizacji odprowadzającej ścieki z wanny chloratora do szczelnego zbiornika wraz z budową neutralizatora, 14) budowę kolektora wód popłucznych, spustowych i przelewowych ze zbiornika retencyjnego, 15) przebudowę linii kablowych sterowniczych i zasilających. 3. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo - Laśmiady, tj. w szczególności: a) sieć wodociągowa: - rurociąg PE100RC DN90 SDR17 o szacunkowej długości 43,0 m, - rurociąg PE100RC DN110 SDR17 o szacunkowej długości 1117,2 m, - hydrant nadziemny DN80 2 szt., - zasuwa Ø80 1 szt., zasuwa Ø100 1 szt., - trójnik 100x80x100 1 szt., trójnik 150x100x150 1 szt., - przewiert rura PEHD DN160/6,2 1 szt./ szacunkowa długość 14 m, - rura ochronna dwudzielna Ø90 2 szt./ szacunkowa długość 2 szt., 2) rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Jeziorowskie, tj. w szczególności: a) sieć wodociągowa: - rurociąg PE100RC DN110 SDR17 o szacunkowej długości 832,5 m, - hydrant nadziemny DN80 1 szt., - zasuwa Ø100 1 szt., - trójnik 150x100x150 1 szt., - przewiert rura PEHD DN180/6,9 2 szt./ szacunkowa długość 24 m, - rura ochronna dwudzielna Ø90mm 1 szt./ szacunkowa długość 2 m, 3) budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Jeziorowskie - Laśmiady, tj. w szczególności: a) sieć wodociągowa: - rurociąg PE100RC DN110 SDR17 o szacunkowej długości 1806,0 m, - hydrant nadziemny DN80 2 szt., - zasuwa Ø100 1 szt., - trójnik 100x80x100 1 szt., - przewiert rura PEHD DN180/6,9 5 szt./ szacunkowa długość 118 m, - rura ochronna dwudzielna Ø90mm 6 szt./ szacunkowa długość 22 m, 4) budowę i montaż opomiarowania sieci, tj. w szczególności: a) montaż wodomierzy na dwóch gminnych stacjach uzdatniania wody wraz z systemem zdalnego odczytu - 3 kpl., b) montaż komór pomiarowych na gminnych sieciach wodociągowych wraz z systemem zdalnego odczytu - 17 kpl., c) wymianę indywidualnych zestawów wodomierzowych na obiektach zasilanych w wodę z sieci wodociągowych należących do Gminy Stare Juchy na nowe, wyposażone w system radiowego odczytu wskazań wodomierza, d) przepinkę istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Grabnik Osada. 4. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI III obejmuje w szczególności: 1) budowę kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø200 mm klasy S (8 kN/m2) łączonych na uszczelki o szacunkowej długości 964,0 m, 2) montaż studzienek rewizyjnych systemu PP z rurą trzonową Ø425 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego, 3) montaż rurociągu tłocznego z rur PE 100 Ø40 mm klasy PN 10 SDR 17 łączonych przez zgrzewanie elektrooporowe o szacunkowej długości 195,0 m, 4) montaż pompowni ścieków 1 kpl. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej dalej także STWiOR) - załącznikach nr 10.1 - 10.27 i 13.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 14.1 do SIWZ traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach nr 11.1 - 11.4 i 13.2 do SIWZ. Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 14.2 - 14.5 do SIWZ traktowane jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach nr 12.1 - 12.9 i 13.3 do SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 14.6 do SIWZ traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Dokumentacje projektowe lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowych lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z uzyskanymi decyzjami, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacjach projektowych lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 9. W każdym przypadku, gdy zamawiający w dokumentacjach projektowych lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Dopuszczalna różnica w parametrach technicznych urządzeń opisanych w dokumentacjach projektowych lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wynosi +/- 5% pod warunkiem, że zmiana parametrów umożliwi zachowanie zaplanowanej funkcjonalności dla tych urządzeń. 10. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 11. Dostarczone przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 12. Występujący w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla CZĘŚCI II zamówienia zakres robót odnoszący się do wykonania rozbudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Orzechowo nie wchodzi w skład przedmiotu zamówienia i nie należy go uwzględniać przy kalkulacji ceny za wykonanie CZĘŚCI II zamówienia. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) osoby wykonujące czynności hydraulika i montera rurociągów obejmujące w szczególności: odmierzanie, cięcie, gwintowanie, gięcie, łączenie, montaż i instalację rur; instalację urządzeń wodnych i ściekowych; instalację urządzeń hydraulicznych; kładzenie ceramicznych, betonowych lub żelaznych rur w kanałach ściekowych, drenażowych, wodnych; badanie i testowanie zainstalowanych systemów i rur (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia), 2) osoby wykonujące czynności elektryka budowlanego obejmujące w szczególności: instalację, konserwację i naprawy okablowania elektrycznego; analizę rysunków, schematów i dokumentacji okablowania w celu określenia etapów i metod działania; planowanie położenia i instalację okablowania, sprzętu i urządzeń; selekcję, cięcie i podłączanie kabli i przewodów do terminali i złączy; mierzenie i wyznaczanie punktów odniesienia dla instalacji; pozycjonowanie i instalowanie tablic rozdzielczych; testowanie ciągłości obwodu (dotyczy CZĘŚCI I zamówienia), 3) osoby wykonujące czynności operatora sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych obejmujące w szczególności: obsługę i monitorowanie maszyn kopiących do kopania i przemieszczania ziemi, głazów, piasku, żwiru lub podobnych materiałów; obsługę i monitorowanie pracy maszyn kopiących kanały ściekowe, rurociągi wodne; obsługę i monitorowanie pracy maszyn przeznaczonych do przemieszczania, rozdzielania i wyrównywania ziemi, piasku i innych materiałów; obsługę i monitorowanie pracy walców samobieżnych do ubijania i wygładzania warstw różnych materiałów; obsługę i monitorowanie pracy maszyn do rozściełania i wygładzania betonu, preparatów bitumowych lub smolnych, stosowanych przy budowie jezdni, dróg lub podobnych powierzchni (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia), 4) osoby wykonujące czynności robotnika robót stanu surowego obejmujące w szczególności: wznoszenie tymczasowych rusztowań metalowych lub drewnianych na placach budowy, rozbiórkę budynków oraz innych obiektów (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia), 5) osoby wykonujące czynności spawacza obejmujące w szczególności: spawanie elementów metalowych przy użyciu palników gazowych lub spawarek elektrycznych i spoiw metalowych lub za pomocą innych metod; zgrzewanie elementów metalowych przy użyciu zgrzewarek rezystancyjnych; stosowanie lamp lutowniczych do wykonywania i naprawy wykładzin ołowianych, rur oraz innych instalacji ołowianych; lutowanie elementów metalowych przy użyciu lutownic; cięcie elementów metalowych przy użyciu palnika gazowego lub spawarki łukowej; monitorowanie procesu montażu, zgrzewania i spawania w celu uniknięcia przegrzania elementów metalowych lub ich wypaczenia, skurczenia, zniekształcenia lub rozszerzenia materiału; analizę elementów metalowych w celu wyszukania usterek i dokonywanie pomiarów elementów za pomocą wzorców lub szablonów celem zapewnienia zgodności z wymaganiami określonymi w instrukcjach (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia), 6) osoby wykonujące czynności robotnika prostych prac w budownictwie obejmujące w szczególności: uprzątanie zużytego materiału i wykonywanie innych prostych prac w miejscach rozbiórki; mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips i zaprawa murarska; kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych; rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów; ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych; sprzątanie miejsc pracy i usuwanie przeszkód (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia). 14. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45232430-5


Dodatkowe kody CPV: 45252120-5, 45231300-8, 45232100-3, 45232410-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2189487.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHUP "PALWOD" EXPORT-IMPORT Ryszard Pawlukanis
Email wykonawcy: palwod@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Suwalska 16
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2286704.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2286704.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2949295.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie wraz z montażem opomiarowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2082472.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHUP "PALWOD" EXPORT-IMPORT Ryszard Pawlukanis
Email wykonawcy: palwod@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Suwalska 16
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1114575.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1114575.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1959390.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 433808.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Usług Inżynierskich Przygoda Tomasz
Email wykonawcy: projekt-przygoda@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Marii Konopnickiej 6/3
Kod pocztowy: 12-200
Miejscowość: Pisz
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 358229.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 358229.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 528066.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.