Ogłoszenie z dnia 2019-07-01
Ogłoszenie nr 510132428-N-2019 z dnia 01-07-2019 r.
Komenda Stołeczna Policji: Zakup oprogramowania biurowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Stołeczna Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 01212648200000,
ul. ul. Nowolipie
2,
00-150
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 6038608, e-mail
zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks
(22) 603 76 42.
Adres strony internetowej (url): www.policja waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oprogramowania biurowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP-3779/19/187/Ł
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania biurowego w ilości 196 szt. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył do każdego oprogramowania licencję na oprogramowanie, dokumentację do oprogramowania oraz klucz aktywacyjny. 3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane oprogramowanie będzie: 1) fabrycznie nowe, wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem; 2) umieszczone w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym je przed uszkodzeniami mechanicznymi; 3) zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku do umowy. 4) pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta na terenie UE. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zakupu oprogramowania; 2) zakupu licencji, na podstawie której Wykonawca uzyskuje prawo korzystania z oprogramowania na podstawie niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji udzielonej przez producenta oprogramowania, której warunki tenże producent dołączy do licencji oprogramowania jednak nie gorsze niż wynikające z niniejszej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175284.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jarosław Myśliński Domino Computer
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215525.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania o cenę na podstawie art. art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
a) podstawa prawna:
art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), zwanej dalej "Ustawą", o następującym brzmieniu:
"Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8."
b) podstawa faktyczna:
Uzasadnienie: przedmiotem zamówienia są dostawy oprogramowania biurowego, zwanego dalej "oprogramowaniem", które jest powszechnie dostępne w sprzedaży detalicznej jak i hurtowej. Dostępne na rynku pakiety oprogramowania są złożone z tych samych komponentów (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji), są wzajemnie kompatybilne poprzez obsługę plików wytworzonych w poszczególnych programach, pracują
w tym samym środowisku systemu operacyjnego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nabywa jeden z dostępnych na rynku pakietów oprogramowania biurowego, nie sporządzany na indywidualne potrzeby Zamawiającego, który jest gotowym opracowaniem programistycznym. Z uwagi na powyższe nabywane oprogramowanie jest dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych.
Wartość dostaw materiałów i akcesoriów do sprzętu teleinformatycznego oszacowano na kwotę netto 175.284,55 netto PLN tj. 40.653,23 netto euro.
Mając na względzie podstawową zasadę udzielania zamówień publicznych dotyczącą stosowania uczciwej konkurencji, Zamawiający, zgodnie z art. 71 ust. 1 Ustawy, zaprasza do udziału w postępowaniu przynajmniej 5 Wykonawców, którzy świadczą w ramach prowadzonej działalności dostawy lub usługi będące przedmiotem zamówienia.
Zaproszenie do składania ofert ww. Wykonawców nie narusza istoty trybu zapytania o cenę.
W dalszym ciągu jedynym czynnikiem decydującym o wyborze oferty pozostaje cena.
Tym samym zostały spełnione wszystkie przesłanki umożliwiające zastosowanie trybu zapytanie o cenę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/13/2025 Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie usługi Asysty Technicznej Modułów Systemu zwanej dalej "Modułami", w tym udzielenie Licencji dla 250 stanowisk
- Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii (3)
- Dostawa mebli dla I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.:"Termomodernizacja budynku A i C wraz z dwoma łącznikami Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 3 ul. Włościańska 35" realizowanego w ra
- Modernizacja instalacji przyzywowej polegająca na wymianie systemu radiowego na przewodowy w Domu Pomocy Społecznej "Budowlani" w Warszawie, przy ul. Elekcyjnej 6.
- Remont przyłącza elektroenergetycznego budynku (zmiana sposobu zasilania lokali użytkowych) oraz instalacji wewnętrznych - budynek przy ul. Drawieńskiej 32 w Choszcznie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup, montaż i wdrożenie elektronicznego systemu kolejkowego"
- Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY URZĘDU GMINY LUZINO
- Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu "Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu".
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w Gminie Krasnystaw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.