eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › "Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-21

Ogłoszenie nr 510132299-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.

Powiat Lubelski: "Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540689

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540089071


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Centrum Administracyjne Domu Dziecka w Przybysławicach, Przybysławice 19/2, 21-080 Garbów
Dom Dziecka "Nowy Dom" w Przybysławicach, Przybysławice 19/1 , 21-080 Garbów
Dom Dziecka "Dworek" w Przybysławicach, Przybysławice 18, 21-080 Garbów,
Centrum Administracyjne Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej, Wola Gałęzowska 116, 23-100 Bychawa
Dom Dziecka w Woli Gałęzowskiej, Wola Gałęzowska 116, 23-100 Bychawa
Dom Dziecka "OFICYNA" w Woli Gałęzowskiej, Wola Gałęzowska 116b, 23-100 Bychawa
Dom Pomocy Społecznej w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce
Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Bychawie przy ul. G. Andersa 2, 23-100 Bychawa
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie, ul. Mełgiewska 11c, 20-954 Lublin
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Bystrzycy, Bystrzyca 92, 20-258 Lublin
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Załuczu, Załucze 59, 24-220 Niedrzwica Duża
Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce
Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach, ul. Bychawska 4, 24-200 Bełżyce
Zespół Szkół im. ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie, ul. M. J. Piłsudskiego 81, 23-100 Bychawa
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Niemcach, ul. Różana 8, 21-025 Niemce
Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Pszczelej Woli, Pszczela Wola 9, 23-107 Strzyżewice
Zespół Szkół Techniki Rolniczej im. Wincentego Witosa w Piotrowicach, Piotrowice 183, 23-107 Strzyżewice
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. mjr. H. Dobrzańskiego w Bychawie, ul. W. Reymonta 4b, 23-100 Bychawa


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Lubelski, Krajowy numer identyfikacyjny 43102929200000, ul. ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 52 86 600, e-mail awieleba@powiat.lublin.pl, faks 81 52 86 601.
Adres strony internetowej (url): www.splublin.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Strony ustalają, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych, których wykaz określony jest w załączniku Nr 1 do SIWZ przeprowadzi Upoważniony (Powiat Lubelski). Porozumienie zawarte zostaje na czas określony tj. do czasu zakończenia wspólnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w ust.1 i zawarcia przez każdą ze Stron odrębnej umowy na dostawę energii elektrycznej z wyłonionym wykonawcą. Postępowanie, o którym mowa w § 1 zostanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Postępowanie będzie prowadzone na zasadach określonych w Uchwale Nr 672/2014 Zarządu Powiatu w Lublinie z dnia 15 kwietnia 2014 r. w sprawie trybu postępowania w sprawach dotyczących udzielania zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO w Starostwie Powiatowym w Lublinie. Upoważniony odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego, o których mowa w § 1, w szczególności za: 1) pełną obsługę administracyjno-biurową, 2) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego, w tym: a) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach oraz przygotowanie zaproszenia do negocjacji, b) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez Wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed właściwym sądem okręgowym), c) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ostateczna wartość zamówienia zostanie określona odpowiednio po wyborze najkorzystniejszej oferty i zawarciu umowy z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu, o którym mowa w § 12.Strony zobowiązują się ponieść koszty dostawy energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność każdej ze Stron, a wskazanych w zał. nr 1 do niniejszego porozumienia. Każda ze Stron zobowiązuje się zabezpieczyć środki finansowe w wysokości niezbędnej do pokrycia przypadającej na nią części zobowiązania, wynikającej z zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowań umowy na zakup energii elektrycznej. Każda ze Stron zobowiązuje się przekazać Upoważnionemu niezbędne informacje do przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, obejmujące w szczególności: szacunkową wartość (planowanego zamówienia podstawowego z uwzględnieniem jego opcjonalnego 10 % wzrostu wynikającego z rzeczywistych potrzeb) i opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z odnośnymi przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGM-ZP.272.34.2020.MG1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz ww. jednostek organizacyjnych, na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych w okresie od 1.07.2020 r. do 30.06.2022 r. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej oraz szacowane zużycie energii znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin z siedzibą w Lublinie przy ul. Elektrycznej 2 - przedsiębiorstwo energetyczne posiadające koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji energii elektrycznej. Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego (wskazanych w zał. Nr 1 do SIWZ) na podstawie generalnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755) i odnośnymi aktami wykonawczymi, koncesją na obrót energią wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, oraz ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145). Zamawiający posiada z OSD umowy o świadczeniu usług dystrybucji zawarte w 2014 r. na czas nieokreślony. Zamawiający upoważni Dostawcę do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży na podstawie stosownych pełnomocnictw. Obecny sprzedawca energii to PGE Obrót S.A. ul. 8 Marca 6,skr.poczt.63, 35-959 Rzeszów (umowy na czas określony do dnia 30.06.2020 r.). Zamawiający oświadcza, że poprzez zawarcie umowy sprzedaży energii elektrycznej wskazuje Dostawcę jako podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe na rynku bilansującym. Ryzyko i koszty związane z niezbilansowaniem energii elektrycznej ponosi Dostawca. Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególnych Odbiorców, których wykaz zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 806480.09
Waluta ZŁOTY

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kogeneracja Zachód S.A, ul. Czartoria 1/27, 61-102 Poznań
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czartoria 1/27, 61-102 Poznań
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 898234.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 898234.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1166644.05
Waluta: Złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.