eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaWywóz i utylizację odpadów komunalnych nie segregowanych i segregowanych oraz specjalnych, wytwarzanych w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce ul.Doc. Adama Dowgirda 9,17-200 Hajnówka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-20

Ogłoszenie nr 510131089-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Wywóz i utylizację odpadów komunalnych nie segregowanych i segregowanych oraz specjalnych, wytwarzanych w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce ul.Doc. Adama Dowgirda 9,17-200 Hajnówka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550225-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 50582500000000, ul. ul. Doc. Adama Dowgirda 9, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 684 26 79, e-mail spzoz@onet.eu, faks 85 684 26 79.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.hajnowka.pl https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl
Adres profilu nabywcy: www.spzoz.hajnowka.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wywóz i utylizację odpadów komunalnych nie segregowanych i segregowanych oraz specjalnych, wytwarzanych w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce ul.Doc. Adama Dowgirda 9,17-200 Hajnówka.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2020/PN/OK/01

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PAKIET I 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja odpadów komunalnych nie segregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce ul. Doc. Adama Dowgirda 9, 17 - 200 Hajnówka zlokalizowanych w: LP Nazwa jednostki organizacyjnej Gmina, miejscowość Ulica, numer budynku 1 Zespół budynków szpitalnych Hajnówka Doc. Adama Dowgirda 9 2 Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy Hajnówka 11 Listopada 20 3 Przychodnia Rejonowa Nr 1 Hajnówka Piłsudskiego 10 4 GOZ Białowieża Białowieża Puszczańska 2 5 GOZ Narew Narew Kościelna 4 6 GOZ Narewka Narewka Kolejowa 1 7 GOZ Czeremcha Czeremcha Duboisa 13 8 WOZ Nowoberezowo Hajnówka Nowoberezowo 82 w ilości około 2000 m3 rocznie. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Lokalizacja 1 Zespół budynków szpitalnych - Hajnówka ul. Doc. Adama Dowgirda 9 . Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalne Podstawienie 1 pojemnika KP7 o pojemności 7,0 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Odbiór po zapełnieniu pojemnika (średnio co 5 dni) po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 2. 200101 - papier i tektura Podstawianie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10%) w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych. Odbiór dwa razy w tygodniu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 3. 200108 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji Podstawienie kontenera o pojemności 0,24 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 4. 150101 - opakowania z papieru i tektury Podstawianie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10%) w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych. Odbiór dwa razy w tygodniu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 5. 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) każdy w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po napełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski - odpady medyczne). Odbiór dwa razy w tygodniu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 6. 150106 - zmieszane odpady opakowaniowe Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) każdy w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po napełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski - odpady medyczne). Odbiór dwa razy w tygodniu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 7. 150107 - opakowania inne ze szkła Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski- odpady medyczne). Odbiór dwa razy w tygodniu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 8. 180104 - odpady medyczne nieposiadające właściwości niebezpiecznych Podstawienie 1 pojemnika KP7 o pojemności 7,0 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Odbiór po zapełnieniu pojemnika (średnio 1 raz w tygodniu) po telefonicznym zgłoszeniu. Lokalizacja 2 Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy - Hajnówka ul. 11 listopada 20. Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalne Podstawienie 1 pojemnika 1,1 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Odbiór dwa razy w miesiącu po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 2. 200108 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji Podstawienie kontenera o pojemności 0,24 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 3. 180104 - odpady medyczne nieposiadające właściwości niebezpiecznych Podstawienie 1 pojemnika KP7 o pojemności 7,0 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Odbiór po zapełnieniu pojemnika (średnio 1 raz w tygodniu) po telefonicznym zgłoszeniu. Lokalizacja 3 Przychodnia Rejonowa Nr 1 - Hajnówka ul. Piłsudskiego 10. Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalne Podstawienie 1 pojemnika KP7 o pojemności 7,0 m3 w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Odbiór dwa razy w miesiącu po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 2. 150101 - opakowania z papieru i tektury Podstawianie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+/- 10%) w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych. Odbiór dwa razy w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Pozycja 3. 150106 - zmieszane odpady opakowaniowe Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po napełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, gromadzonego wcześniej w workach foliowych 120 l w kolorze wskazanym przez Wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski - odpady medyczne). Odbiór dwa razy w miesiącu po telefonicznym zgłoszeniu. Lokalizacja 4 Gminny Osrodek Zdrowia w Białowieży ul. Puszczańska 2. Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalne Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i odbiór raz w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Lokalizacja 5 Gminny Ośrodek Zdrowia w Narwi ul. Kościelna 4. Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalne Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i odbiór raz w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Lokalizacja 6 Gminny Ośrodek Zdrowia w Narewce ul. Kolejowa 1. Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalne Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i odbiór raz w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Lokalizacja 7 Gminny Ośrodek Zdrowia w Czeremsze ul. Dubois 13. Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalne Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1,1m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i odbiór raz w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Lokalizacja 8 Wiejski Ośrodek Zdrowia w Nowoberezowie 82. Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalne Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 0,24m3 (+/- 10 %) w miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i odbiór raz w miesiącu lub po zapełnieniu pojemnika po telefonicznym zgłoszeniu. Pakiet II Pozycja 1. 15 01 10* - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone Odbiór 1 raz w miesiącu po telefonicznym zgłoszeniu. Odpad gromadzony w kontenerze i w workach foliowych w kolorze wskazanym przez wykonawcę (z wyłączeniem kolorów: czerwony, żółty, niebieski- odpady medyczne). PAKIET III Pozycja 1. 19 09 05 - nasycone lub zużyte żywice jonowymienne Odpad zgromadzony w workach foliowych i metalowych beczkach, odbiór w uzgodnionym terminie po telefonicznym zgłoszeniu. 1.3. Formularz asortymentowo - cenowy określa szacunkowe wielkości przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 1.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 1.8.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna odbywać się zgodnie z ofertą wykonawcy. 1.9.Zamawiający zgodnie z dyspozycją z art. 36b ust. 1 uPzp wymaga od Wykonawców którzy zamierzają przy wykonaniu przedmiotu zamówienia posługiwać się podwykonawcą /podwykonawcami/, do określenia w treści ich oferty części zamówienia której wykonanie powierzą podwykonawcy /podwykonawcom/ oraz podania przez Wykonawcę firmy/firm (nazwy) podwykonawcy /podwykonawców/. 1.10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania aukcji elektronicznej, ani też ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1.11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). 1.12. W przypadku, o którym mowa w ust. 1.11, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymogi zawarte w SIWZ jak i przepisy uPzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną. 2. Waluta stosowana w rozliczeniach pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 2.1 Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą w PLN. 2.2 Płatność zostanie dokonana przelewem w ciągu max. 60 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT. 2.2. Za dzień zapłaty rozumie się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2.3. W przypadku przekroczenia terminu płatności, Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 3.1. Przewidywalny termin realizacji zamówienia obejmuje okres od daty zawarcia umowy do 30.06.2021 r. 3.2. Usługa będzie realizowana w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące akty prawne: -Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2019r., poz.1396). -Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz.797). 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz.797). 3.4.Wykonawca będzie realizował umowę na podstawie bieżących ustaleń z Zamawiającym, na podstawie zgłoszenia Zamawiającego. Zgłoszenia mogą być dokonywane w formie pisemnej, lub mailem. Wykonawca umożliwi składanie zgłoszeń w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 15:00. 3.5.Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z miejsca ich tymczasowego składowania w terminie 1 dzień roboczy od dnia otrzymania zgłoszenia, o którym mowa w pkt. 3.4, w przypadku przekroczenia terminu na wykonanie usługi obowiązkiem Wykonawcy jest usunięcie bez dodatkowego wynagrodzenia odpadów znajdujących się obok pojemników na odpady, nagromadzonych na skutek opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu usługi. 3.6.Wykonanie usługi Zamawiający każdorazowo potwierdza w karcie potwierdzenia odbioru odpadów wystawianej przez Wykonawcę. 3.7.Karta potwierdzenia odbiorów odpadów zawiera informacje potrzebne do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy (w szczególności: datę wykonania usługi, ilość i wielkość opróżnionych pojemników na odpady). 3.8.Wraz z odbiorem odpadów od Zamawiającego Wykonawca staje się ich posiadaczem i przejmuje wszelką odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami, zgodnie z art. 27 ust. 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz.797). 3.9.Zamawiający wymaga ustawienia pojemników na odpady od pierwszego dnia obowiązywania umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Pojemniki powinny być wyposażone w klapkę zamykającą, muszą być szczelne i wykonane z odpowiedniej jakości materiałów, estetycznie. 3.10.Wszelkie reklamacje ilościowe i jakościowe Zamawiającego związane z realizacją umowy Wykonawca będzie realizował niezwłocznie, tj. w terminie 1 dnia roboczego od daty pisemnego zgłoszenia chyba, że Zamawiający określi Wykonawcy inny termin. 3.11.Wykonawca obowiązuje się do wywozu nieczystości leżących obok kontenera, których nagromadzenie nastąpiło w wyniku nieterminowego wykonania usługi. 3.12.Wykonawca zapewnia, aby w czasie pracy przy wywozie nie spowodowano zanieczyszczenia posesji, chodnika lub jezdni oraz ustawienia opróżnionych kontenerów w miejscu gromadzenia nieczystości. 3.13.Wykonawca zobowiązuje się o dbałość o estetyczny wygląd, stan techniczny oraz sanitarny pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych, mycia i dezynfekcji pojemników po ich każdorazowym opróżnieniu, a w przypadku uszkodzenia pojemnika-bezzwłocznie (maks.3 dni robocze) dostarczenie sprawnego pojemnika o takich samych parametrach. 3.14 Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów zgodnie z wymogami w zakresie ochrony środowiska orz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia, oraz zagrożenia, które mogą powodować odpady, w tym zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 3.15.Zamawiający może wskazać inne miejsce ustawienia kontenerów poza pierwotnie ustalonym. 3.16.Wykonawca zapewnia transportowanie odpadów przy użyciu pojazdów gwarantujących wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144976
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łowcza 4,
Kod pocztowy: 17-200
Miejscowość: Hajnówka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187034.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187034.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187034.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 880.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łowcza 4,
Kod pocztowy: 17-200
Miejscowość: Hajnówka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1250.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1250.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1250.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 396
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łowcza 4,
Kod pocztowy: 17-200
Miejscowość: Hajnówka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 388.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 388.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.