eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa testów do diagnostyki gąbczastej encefalopatii bydła oraz trzęsawki owiec i kóz (wraz z formą atypową ) z akcesoriami oraz użyczeniem sprzętu umożliwiającego ich wykonanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-17

Ogłoszenie nr 510130821-N-2020 z dnia 17-07-2020 r.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii: Dostawa testów do diagnostyki gąbczastej encefalopatii bydła oraz trzęsawki owiec i kóz (wraz z formą atypową ) z akcesoriami oraz użyczeniem sprzętu umożliwiającego ich wykonanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539949-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, Krajowy numer identyfikacyjny 59728000000000, ul. ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 931 000, e-mail wiw@wiw.krakow.pl, faks 122 931 090.
Adres strony internetowej (url): www.wiw.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa testów do diagnostyki gąbczastej encefalopatii bydła oraz trzęsawki owiec i kóz (wraz z formą atypową ) z akcesoriami oraz użyczeniem sprzętu umożliwiającego ich wykonanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIW-AG.273.01.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do diagnostyki gąbczastej encefalopatii bydła i trzęsawki owiec i kóz (wraz z formą atypową) z akcesoriami (końcówki do pipet, probówki, płytki, worki, folie itp.) oraz użyczenie sprzętu umożliwiającego ich wykonywanie w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Krakowie. 2. Wymagania dotyczące testu i akcesoriów: 1) Zamówienie obejmuje dostawę szybkich testów pozwalających na wykonanie szacunkowej ilości oznaczeń min. 27 000 oznaczeń - max. 32 000 oznaczeń. 2) Test powinien być dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 1148/2014 z dnia 28 października 2014 r. zmieniające załączniki II, VII, VIII, IX i X do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 999/2001 ustanawiającego zasady dotyczące zapobiegania, kontroli i zwalczania niektórych przenośnych gąbczastych encefalopatii. 3) Test musi posiadać aktualną, pozytywną opinię Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach oraz być umieszczony w wykazie wyrobów do diagnostyki in vitro stosowanych w medycynie weterynaryjnej, który prowadzi Główny Lekarz Weterynarii. 4) Każda seria testów musi posiadać dokument wystawiony przez Wspólnotowe Laboratorium Referencyjne (WLR) dla Zwierząt TSE, dopuszczający je do użytku. 5) Test według metody immunologicznej w formacie mikropłytkowym. W przypadku, gdy test opiera się na metodzie immunoenzymatycznej wymagany jest zautomatyzowany proces oczyszczania białka w oparciu o 96-cio dołkową płytkę. 6) Czułość testu 100%. 7) Specyficzność dla próbek autolizowanych i o złej jakości 100%. 8) Test powinien zawierać jak najmniejszą ilość punktów (momentów) krytycznych, które mają istotny wpływ na ostateczny wynik badania 9) Interpretacja wyników badania uzyskanych w testach musi być jednoznaczna - test nie powinien dawać wyników fałszywie dodatnich. 10) Zdolność do wykrywania atypowej formy trzęsawki. 11) Szczegółowa metodyka testu w języku polskim. 12) Okres przydatności do użycia testów nie krótszy niż 7 miesięcy (liczony dla każdej partii testów od dnia ich dostarczenia Zamawiającemu) 13) Do każdej serii testu powinien być załączony certyfikat kontroli jakości 14) Testy muszą dawać możliwość przeprowadzenia badania dla min. 700 próbek (nie wliczając próbek kontrolnych) przez 3 osoby, w ciągu 4-4,5 godziny, z uwzględnieniem wszystkich etapów badania, aż do uzyskania wyniku bez etapu pobierania oraz homogenizacji próbek. 15) Zamawiający wymaga, aby oferowany przez wykonawcę test, który zawiera element trawienia proteinazą K był wykonywany za pomocą automatu do testów (umożliwiający zmechanizowaną dystrybucję odczynników, inkubację i mieszanie prób). 16) Zestawy powinny zawierać wszystkie niezbędne odczynniki, materiały jednorazowego użytku oraz artykuły wymagane do przeprowadzenia każdego z etapów testu, w szczególności przygotowania, homogenizacji i oczyszczania. Wszystkie wyżej wymienione artykuły muszą być jednorazowego użytku. 17) Zamawiający wymaga, aby procedura wykonywania testu oferowanego przez wykonawcę nie wymagała przebudowy lub zmian w układzie pomieszczeń w Pracowni Badań Serologicznych i Wirusologicznych Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie 18) Test powinien zawierać możliwie jak najmniejszą ilość (lub nie zawierać wcale) odczynników sklasyfikowanych jako szkodliwe i/lub niebezpieczne 3. Wymagania dotyczące sprzętu umożliwiającego wykonanie testów: 1) Cały dostarczony sprzęt musi zostać zainstalowany, skonfigurowany i w pełni przetestowany w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. W ramach ceny wykonania zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do sprawdzania i standaryzowania sprzętu do wykonywania testów w cyklach wynikających ze specyfikacji producenta sprzętu, 2) W celu zagwarantowania możliwości jego prawidłowej eksploatacji dostarczony sprzęt winien być, w ramach ceny wykonania zamówienia, serwisowany przez dostawcę lub jego przedstawiciela, w szczególności w zakresie naprawy i wymiany uszkodzonych części sprzętu oraz zapewnienia materiałów eksploatacyjnych, 3) Jeśli niemożliwa jest naprawa użyczonego sprzętu w ciągu 24 godzin od momentu poinformowania o awarii, sprzęt winien zostać zastąpiony sprzętem równoważnym umożliwiającym dalsze prowadzenie badań. Naprawy i prace konserwacyjne należy wykonać na miejscu (w laboratorium); w trakcie wykonywanych czynności naprawczych personel wykonawcy musi przestrzegać wymogów bezpieczeństwa obowiązujących na terenie laboratorium, 4) Użyczony sprzęt winien być wyposażony w oprogramowanie umożliwiające odczyt, interpretację, walidację, wydawanie wyników oraz wysyłanie wyników drogą elektroniczną. 4. Wykonawca zobowiązany będzie, w terminie do 3 dni od daty dostawy pierwszej partii testów oraz sprzętu, do uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego wykonujących badania na tym sprzęcie. Szkolenie musi obejmować następujące zagadnienia: ogólne zasady działania, procedury obsługi oraz konserwacji sprzętu, konfiguracji oraz programowania sprzętu, rozpoznania wadliwego działania, drobnych napraw oraz przeprowadzania testów. Szkolenie musi składać się z części teoretycznej i ćwiczeń praktycznych. Każdy z uczestników szkolenia powinien samodzielnie przećwiczyć przeprowadzenie testów. W szkoleniu należy uwzględnić uczestnictwo co najmniej 4 osób. Odbycie szkolenia winno być potwierdzone otrzymaniem przez jego uczestników odpowiedniego certyfikatu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 502400
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPH ESKULAP M.Furyk J.Matłosz S.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elsnera 6
Kod pocztowy: 44-105
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 615039.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 615039.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 615039.60
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.