eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont drogi powiatowej 5601S na odcinku w Suminie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-27

Ogłoszenie nr 510129961-N-2019 z dnia 27-06-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Remont drogi powiatowej 5601S na odcinku w Suminie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550417-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27628565500000, ul. ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4227478, 4227874, e-mail ZDP@POWIATRYBNICKI.PL, faks 324 227 479.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi powiatowej 5601S na odcinku w Suminie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-SD/11DP/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n: "Remont drogi powiatowej 5601S na odcinku w Suminie". Zakres na odcinku o długości 342m, od przejazdu kolejowego (przyjęty w dokumentacji km 0+342) do skrzyżowania z drogą powiatową 5608S (przyjęty w dokumentacji km 0+000), obejmuje m.in.: 1.1 Wykonanie prac rozbiórkowych (m.in. rozbiórka istniejącego chodnika: krawężników, obrzeży, ław betonowych, nawierzchni z kostki brukowej betonowej, podbudowy z kruszywa łamanego; nawierzchni z mieszanki min. asfaltowej, ścieków betonowych, uszkodzonych elementów kanalizacji deszczowej , demontaż niedrożnych studzienek, wywóz gruzu wraz z utylizacją)- 221,4 m3 ; 1.2 wykonanie dwuwarstwowej podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej w warstwie dolnej grubości 25 cm z kruszywa 0/63 mm i warstwie górnej grubości 15 cm z kruszywa 0/31,5 mm - 426 m2; 1.3 frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej szerokości i długości jezdni na średnią głębokość 4 cm na pow. 2570,2 m2; 1.4 wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową AC16W warstwą o średniej grubości 3 cm - 199 ton ; 1.5 wzmocnienie istniejącej konstrukcji podbudowy przez ułożenie geosyntetyku na całej powierzchni jezdni i pobocza bitumicznego - 2540 m2; 1.6 ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W, grubości 5 cm - 2540 m2; 1.7 ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej przy zastosowaniu asfaltu modyfikowanego polimerami z AC11S, grubości 5 cm - 2700 m2; 1.8 montaż chodnika na podbudowie z mieszanki niezwiązanej grubości 20 cm z kruszywa 0/31,5 mm o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej z dodatkiem kolorowej o wysokości 8 cm - 331 m2, na przejazdach przez chodnik z kostki brukowej kolorowej, grubości 8 cm - 62,3 m2oraz z kostki kamiennej 9/11cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 24 m2. 1.9 wykonanie obramowania chodnika od strony jezdni krawężnikiem ulicznym kamiennym 15x30 cm posadowionym na ławie betonowej z betonu C12/15 o wydatku Vbet = 0,083 m3/mb - 197 m, przy krawężniku najazdowym 15x22 cm i skośnym 15x22÷30 cm na ławie o wydatku Vbet = 0,075 m3/mb - 476 m, a od zewnętrznej strony obrzeżem betonowym 8x30 cm posadowionym na ławie betonowej C12/15 o wydatku 0,061 m3/mb - 226 m. 1.10 ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej grubości 15/17 cm na podbudowie z betonu cementowego C16/20 grubości 25 cm i podsypce cementowo-piaskowej 1:4 na zatoce autobusowej - 114 m2; 1.11 na zatoce postojowej wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wysokości 8 cm na podbudowie z mieszanki niezwiązanej grubości 20 cm z kruszywa 0/31,5 mm - 60 m2, 1.12 dostosowanie wysokościowe skrzyżowań, zjazdów i wjazdów do bram do zmienionej niwelety krawędzi jezdni lub chodnika a mianowicie: - o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kamiennej poprzez wyrównanie podbudowy mieszanką niezwiązaną z kruszywa i przebrukowanie z dodatkiem 50% nowej kostki - 261m2; - o nawierzchni bitumicznej poprzez wyrównanie i ułożeniu nowej warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W i AC11S - 9 m2; - gruntowych i utwardzonych różnego rodzaju kruszywami - wykonanie koryta i utwardzenie dostosowanym destruktem pochodzącym z frezowania nawierzchni - 70 m2; - ponadto dla zabezpieczenia wjazdów wykonanych z prefabrykatów projektuje się umocnić krawędź na granicy pasa drogowego krawężnikiem betonowym - 52 m, zaś krawędzie boczne wjazdów umocnić obrzeżem betonowym - 70 m. 1.13 rozbiórkę uszkodzonych i niedrożnych urządzeń kanalizacji deszczowej (kanału z rur betonowych, studni rewizyjnych, przykanalików betonowych i studzienek ściekowych bez osadników), i montaż w to miejsce nowych urządzeń (kanału z rur PVC-U fi 300 mm o łącznej długości 108 m, studni rewizyjnych fi 100 cm w ilości 3 szt., przykanalika z rur PVC-U fi 200 mm o długości 110 m i studzienek ściekowych z osadnikiem w ilości 14 szt), 1.14 odnowę i uzupełnienie oznakowania poziomego o łącznej powierzchni 168 m2, przestawienie 18 szt. istniejących i ustawienie 10 szt. nowych znaków pionowych. Ponadto na krawędzi prawego pasa ruchu i bitumicznego pobocza projektuje się zainstalowanie punktowych elementów odblaskowych w ilości 32 szt. 1.15 umocnienie płytami ażurowymi skarpy nasypu na odcinku od km 0+045 do 0+058,5 oraz 0+087,5 do 0+124 po stronie lewej. 2. Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 9 do SIWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) a także przedmiar robót (Załącznik nr 11 do SIWZ). Dołączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny. Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy wyceny robót. Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 3. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia a) Wszystkie nazwy produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. UWAGA: Wszystkie wymienione w dokumentach materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów co oznacza, że zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. b) Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. Materiały te powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. c) Przedmiot zamówienia może być rozliczany fakturami częściowymi na podstawie protokołów odbioru robót podpisanych przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru. Faktury częściowe nie mogą przekroczyć 80 % ceny ofertowej robót. d) Rozliczenie końcowe nastąpi fakturą końcową wystawioną po podpisaniu protokołu końcowego robót budowlanych przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru. Zasady rozliczania i sposób fakturowania określone zostały w § 10 załącznika nr 8 do SIWZ tj. "Istotnych postanowieniach warunków umowy". e) Roboty powinny być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojście do obiektów zlokalizowanych w ciągu drogi. f) Celem zapewnienia dostępności przedsięwzięcia dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych , na przejściach dla pieszych należy obniżyć krawężniki, a w miejscach zejścia z chodnika zastosować kostkę integracyjną. g) Wykonawca w zakresie prowadzonych robót będzie prowadził gospodarkę odpadami i ponosił odpowiedzialność z tego tytułu. Każdy odpad (m.in. gruz betonowy i materiał z frezowania nawierzchni) musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującym przepisami. h) Przed przystąpieniem do robót, wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Do Wykonawcy należy również wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, koszt oznakowania robót i utrzymywanie go w należytym stanie przez cały okres trwania robót. i) Zamawiający zwraca uwagę na możliwość i celowość dokonania wizji lokalnej na odcinku planowanych do wykonania robót. j) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji na roboty budowlane, zastosowane materiały i oznakowanie pionowe . Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na roboty objęte niniejszym zamówieniem wynosi 60 miesięcy tj. 5 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA: Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, przedłużając okres minimalny 60 miesięcy (5 lat) o dodatkowe 24 miesiące (2 lata) co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w sekcji XIII "Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert". k) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji na wykonane oznakowanie poziome cienkowarstwowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233223-8, 45233260-9, 45232130-2, 45233150-5, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 971909.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 895665.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 895665.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1036456.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.