eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś WielkaBudowa ulicy Gołębiej o długości 351 m wraz z odwodnieniem w Brzozie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-17

Ogłoszenie nr 510129930-N-2020 z dnia 17-07-2020 r.

Gmina Nowa Wieś Wielka: Budowa ulicy Gołębiej o długości 351 m wraz z odwodnieniem w Brzozie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540164-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540091652-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowa Wieś Wielka, Krajowy numer identyfikacyjny 92350671000000, ul. ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3206868, 3206849, e-mail a.wysota@nowawieswielka.pl, faks 523 206 850.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowawieswielka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ulicy Gołębiej o długości 351 m wraz z odwodnieniem w Brzozie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPL.271.12.2020.AW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Gołębiej o długości 351 m wraz z odwodnieniem w Brzozie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; 2) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu; 3) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 4) wycinkę drzew i krzewów; 5) montaż rur osłonowych dwudzielnych o śr. 160 mm na istniejące kable (wszystkie zjazdy na posesje oraz przejścia w poprzek pod drogą i chodnikiem) - 218,00 mb; 6) montaż rur osłonowych dwudzielnych o śr. 110 mm na istniejące kable (poza obszarem budowanej drogi) - 33,00 mb; 7) wymianę hydrantu na podziemny; 8) budowę studni żelbetowych rewizyjnych o średnicy 1500 mm - 17 szt.; 9) budowę studni żelbetowych kontrolnych o średnicy 1500 mm - 1 szt.; 10) budowę wpustów deszczowych z osadnikiem o śr. 500 mm - 18 szt.; 11) budowę kanalizacji deszczowej z rur żelbetowych kl. A śr. 800-1000 mm - 811,50 m; 12) budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC klasy S (8,0 kN/m2) śr. 315-400 mm - 20,00 m; 13) budowę przykanalików od ulicznych wpustów z rur PVC klasy S (8,0 kN/m2) śr. 200 mm - 61,00 m; 14) budowę osadnika piasku o śr. 3000mm oraz separatora substancji ropopochodnych o śr. 2500mm; 15) wykonanie wylotu do rowu DN1000 z obrukowaniem skarp na podbudowie betonowej i palisadą podpartą narzutem kamiennym; 16) przeprowadzenie prób i sprawdzeń urządzeń i instalacji kanalizacyjnych; 17) budowę nawierzchni ulicy o długości 351,00 mb i szerokości 5,00 m z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego; 18) budowę zjazdów na posesje z kostki betonowej grubości 8 cm koloru czerwonego; 19) budowę chodników z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego; 20) regulację istniejących nawierzchni i urządzeń; 21) wykonanie oznakowania docelowego; 22) uzupełnienie przerwy pomiędzy nawierzchnią a istniejącym ogrodzeniem drobnym kruszywem ułożonym na włókninie. Zestawienie powierzchni: a) jezdnia - 1.870,00 m², b) chodniki - 1.330,00 m2, c) zjazdy - 210,00 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2672417.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INŻBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Email wykonawcy: inzbud@inzbud.pl
Adres pocztowy: ul. Budowlanych 3
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1829010.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1829010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2938542.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 34%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.