eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa narzędzi i sprzętu dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-16

Ogłoszenie nr 510129618-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach: Dostawa narzędzi i sprzętu dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542779-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540094797-N-2020, 540097186-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028000, ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117, e-mail przetargi@io.gliwice.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa narzędzi i sprzętu dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO/DZ-381-1-52/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa narzędzi i sprzętu dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia w zakresie: - zadania nr 1 zawiera "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" stanowiąca załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 5.1 do SIWZ, - zadania nr 2 zawiera "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" stanowiąca załącznik nr 2.2 do SIWZ oraz "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 5.2 do SIWZ, - zadania nr 3 zawiera "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" stanowiąca załącznik nr 2.3 do SIWZ oraz "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 5.3 do SIWZ, - zadania nr 4 zawiera "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" stanowiąca załącznik nr 2.4 do SIWZ oraz "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 5.4 do SIWZ, - zadania nr 5 zawiera "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" stanowiąca załącznik nr 2.5 do SIWZ oraz "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 5.5 do SIWZ, - zadania nr 6 zawiera "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" stanowiąca załącznik nr 2.6 do SIWZ oraz "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 5.6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44510000-8


Dodatkowe kody CPV: 42123000-7, 38552000-9, 38300000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Narzędzia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie w/w zadania wpłynęły trzy oferty, z których dwie zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, natomiast jedna została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) oraz pkt 8) ustawy Pzp, a postępowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3".

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji elektrycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7350.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GBH APARATURA POMIAROWA Grzegorz Motyka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. PCK 6/4
Kod pocztowy: 41-813
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9009.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9009.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11918.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Miernik mocy dawki i skażenia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta, a postępowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3".

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Miernik

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie w/w zadania wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) oraz pkt 8) ustawy Pzp, a postępowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3".

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Tłokowa sprężarka bezolejowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie w/w zadania wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, a postępowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3".

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Materiały eksploatacyjne do instalacji gazów medycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta, a postępowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3".

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.