To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-16
Ogłoszenie nr 510129338-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.: Modernizacja Urządzeń Rejestrujących w pojazdach do zbiórki odpadów komunalnych zintegrowanych z systemem informatycznym Zamawiającego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550101487-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 01531445100000,
ul. ul. Obozowa
43,
01-161
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3910100, e-mail
bzp@mpo.com.pl, faks
22 3910296.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: usługi komunalne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Urządzeń Rejestrujących w pojazdach do zbiórki odpadów komunalnych zintegrowanych z systemem informatycznym Zamawiającego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZA.ZOZ.27.29.2020.LK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w jest modernizacja Urządzeń Rejestrujących w pojazdach do zbiórki odpadów komunalnych zintegrowanych z systemem informatycznym Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje (brzmienie uzgodnione podczas negocjacji): 1.Demontaż obecnie zainstalowanych Urządzeń Rejestrujących łącznie z demontażem zbędnej instalacji elektrycznej, zainstalowanej przez Omega w ramach dotychczasowych umów. 2.Dostawę i montaż nowych Urządzeń Rejestrujących zintegrowanych z systemem informatycznym Zamawiającego na 51 szt. pojazdów do zbiórki odpadów. 3.Podłączenie do Urządzeń Rejestrujących (pkt. 2) zamontowanych na pojazdach automatycznych systemów wagowych dostarczonych przez Omega.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
225700.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPU OMEGA sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
277611.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą prawną udzielenia zamówienia jest art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a) i b) ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej "Pzp"), zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. W okolicznościach przedmiotowej postępowania obie przesłanki są spełnione. MPO jest zamawiającym w rozumieniu przepisów Pzp i jednocześnie jest wykonawcą zamówień publicznych, których przedmiot obejmuje odbiór odpadów komunalnych. Jednym z takich postępowań, w którym MPO zostało udzielone zamówienie, jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wszczęte przez m.st. Warszawa, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, pod nazwą "Odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości położonych w m.st. Warszawie od 1 stycznia 2019 r." (znak: ZP/GP/271/IV-172/18). MPO realizuje umowy w 3 zadaniach obejmujących łącznie 7 dzielnic m.st. Warszawy (zadania 4, 7 i 9). Szczegółowe warunki umów zawartych z m.st. Warszawa zobowiązują MPO do realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych wyłącznie pojazdami wyposażonymi w system monitoringu położenia pojazdu, system rejestracji parametrów pracy pojazdu, automatyczny system wagowy oraz automatyczny system identyfikacji RFID pojemników. Postanowienia umów obligują MPO do przekazywania zamawiającemu (m.st. Warszawa) na bieżąco szczegółowych informacji z każdego etapu odbioru odpadów, które jednocześnie warunkują uzyskanie wynagrodzenia za odebrane odpady, a w przypadku uchybień są podstawą do odmowy zapłaty za odebrane odpady oraz naliczenia wysokich kar umownych (niezgodny z umową/niekompletnie udokumentowany odbiór). Spełnienie wymagań m.st. Warszawa nie jest możliwe bez pełnej (dwustronnej) integracji systemów montowanych na pojazdach z zintegrowanym systemem informatycznym Xtrack wdrożonym w MPO, obejmującym pojazdy wykorzystywane do realizacji umów na odbiór odpadów z m.st. Warszawa, ponieważ przesyłanie informacji i ich dostępność musi mieć charakter stały i niezakłócony. W ostatnim czasie poddano analizie dane o odbiorach przesyłane do m. st. Warszawy, kierując się informacjami zwrotnymi o odrzucaniu coraz większej ich części ze względu na brakujące/niepełne informacje, bardzo niską jakość danych, brak przypisanych poszczególnych mas do danego pojemnika oraz "teleportacje" położenia pojazdów. Analiza przeprowadzona przez Zamawiającego wskazała, iż główną przyczyną zaistniałego faktu oraz niskiego poziomu rozliczeń są m.in. awarie systemu rejestrującego, a dokładniej urządzeń rejestrujących pracę każdego poszczególnego pojazdu do odbioru i zbiórki odpadów. W wyniku nagłych, nieprzewidzianych awarii związanych z urządzeniami rejestrującymi i przesyłającymi dane, MPO dokonało rozeznania, analizy rynku oraz potencjalnych zagrożeń i strat możliwych do poniesienia w przypadku nie przeprowadzenie niniejszego zamówienia (brak zapłaty za faktycznie odebrane odpady). W wyniku tych działań jednoznacznie stwierdzono, iż modernizacja systemów obecnie zainstalowanych w pojazdach spółki, w zakresie systemu monitoringu (m.in. położenia pojazdu, systemu rejestracji parametrów pracy pojazdu oraz automatycznego systemu identyfikacji RFID pojemników), jak również podłączenia do tych systemów automatycznych systemów wagowych aktualnie zainstalowanych w sposób gwarantujący dwustronną komunikację z systemem Xtrack informatycznym funkcjonującym w Spółce jest niezbędna dla spełnienia wszystkich wymagań m.st. Warszawy oraz musi nastąpić w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż tylko i wyłącznie powierzenie realizacji tego zamówienia dostawcy systemu informatycznego zainstalowanego w MPO gwarantuje pełną (dwustronną) komunikację systemów zamontowanych na pojazdach z tym systemem. Wyłącznie systemy i urządzenia, których producentem jest PPU Omega sp. z o.o. gwarantują pełne współdziałanie z użytkowanym przez MPO systemem informatycznym Xtrack oraz kompatybilność z już posiadanymi zasobami (obecne postępowanie dotyczy modernizacji 51 urządzeń i systemów w aktualnie użytkowanych pojazdach spółki, które muszą być kompatybilne z dotychczasowymi zasobami MPO). Dopuszczalność udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) Pzp jest uzależniona od istnienia na danym rynku oraz w danym miejscu i czasie jednego wykonawcy, który może wykonać określone zamówienie. Taki stan rzeczy musi mieć charakter trwały i nieprzezwyciężalny (zob. uchwałę z dnia 2 kwietnia 2012 r., KIO/KD 37/12). W uchwale z dnia 11 marca 2014 r., KIO/KD 16/14, Krajowa Izba Odwoławcza zwróciła uwagę, że "Przyczyną może być konieczność zachowania uprzednich norm, parametrów czy standardów, których jednoznaczność nie powinna pozwalać na jakiekolwiek odstępstwa. Przyczyny techniczne pozostają najczęściej w ścisłym związku ze szczególnymi cechami przedmiotu zamówienia. Mogą np. znaleźć zastosowanie w sytuacji unikatowej technologii, którą dysponuje tylko jeden wykonawca, albo w konieczności kontynuowania standardu urządzeń, którymi dysponuje zamawiający". Sposób funkcjonowania i powiązania systemów zamontowanych na pojazdach z systemem informatycznym Xtrack funkcjonującym w MPO, w której to strukturze kluczowym elementem jest współdziałanie w oparciu o jeden system informatyczny i pełna kompatybilność systemów montowanych na pojazdach i systemu informatycznego Xtrack zainstalowanego w MPO służącego m.in. do rejestracji rozliczania mas odebranych odpadów, identyfikacji frakcji odpadów, śledzenia tras pojazdów odbierających odpady oraz planowania i kontroli realizacji tras zgodnie z wymaganiami umów zawartych z m.st. Warszawa, wyklucza możliwość wykonania zamówienia przez innego wykonawcę niż wykonawca zaproszony do negocjacji. Wykonawcy zaproszonemu do negocjacji przysługują bowiem majątkowe prawa autorskie do wskazanego systemu, których nabycie nie jest możliwe. Usuwanie awarii w bardzo krótkich terminach jest z kolei kluczowym elementem prawidłowego funkcjonowania systemu i bieżącego przekazywania danych do m.st. Warszawa, co stanowi niezbędny wymóg prawidłowej realizacji umów na odbiór odpadów komunalnych i wykorzystania w pełni zmodernizowanego taboru spółki do realizacji ww. umów (co stanowi także cel przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia). Pojazdy bez poprawnie działających systemów są nieprzydatne dla MPO, ponieważ nie mogą być wykorzystywane w jego podstawowej działalności, jaką jest wykonywanie odbioru odpadów z terenu m.st. Warszawy. Użytkowanie pojazdów z nie do końca sprawnym systemem automatycznie skutkuje odrzuceniem danych zawierających szczegółowe informacje o zebranych odpadach co jednoznacznie przekłada się na brak możliwości uzyskania wynagrodzenia przez Spółkę za wykonaną usługę. Uwzględniając powyższe, dalsze użytkowanie niesprawnych/ulegających częstym awariom systemów zainstalowanych w pojazdach jest dla interesu półki nieekonomiczne i powoduje wymierna straty finansowe. Nie istnieje także żadne rozsądne rozwiązanie alternatywne ani zastępcze. Ściśle określone i bezwzględnie wiążące wymagania m.st. Warszawa przełożyły się na przeprowadzenie przez MPO kolejnych modernizacji systemów w pojazdach (w skład systemu wchodzą m. in. rejestratory) w trybie negocjacji prowadzonych w pierwszej połowie 2019 r., w trakcie których MPO próbowało wypracować rozsądne rozwiązanie alternatywne lub zastępcze, które umożliwiłoby realizację zamówienia przez konkurencyjnego wykonawcę. Konsekwencją przeprowadzonych negocjacji było złożenie oferty wyłącznie przez jednego wykonawcę, do którego aktualnie skierowano zaproszenie, ponieważ inni wykonawcy nie byli w stanie zapewnić niezawodności przesyłu danych i gwarancji integracji z systemem Xtrack. Konsultacje rynkowe przeprowadzone w styczniu 2020 r. potwierdziły, że stan faktyczny nie uległ zmianie, tj. tzn. rejestratory oferowane przez innego producenta pracują na częstotliwości 134 kHz i nie gwarantują pełnej współpracy/wymiany danych z systemem Xtrack, a ponadto występuje problem współpracy rozwiązań tej firmy z komórkami wagowymi Digisens, które są obecnie zainstalowane na wszystkich pojazdach bezpylnych w spółce. Producent ten nie jest więc w stanie spełnić wymagań systemu zainstalowanego u Zamawiającego. Drugi z potencjalnych wykonawców, z którym prowadzono negocjacje w ubiegłym roku w celu weryfikacji możliwości wypracowania rozwiązania alternatywnego (zastępczego) także potwierdził w rozmowach, iż jego urządzenia pracują na częstotliwości 134 kHz i nie gwarantują pełnej współpracy/wymiany danych z systemem Xtrack. Tym samym pomimo podjętych przez MPO wysiłków okazało się, że osiągnięcie przez innego wykonawcę wymaganej funkcjonalności nadal nie jest możliwe, gdyż specjalistyczną wiedzą i narzędziami technicznymi dysponuje wyłącznie jeden wykonawca. Powyższe jest zgodne z rynkowym standardem technicznym, którym jest rozwiązanie zintegrowane tego samego producenta, tj. obejmujące system informatyczny służący do odbioru i przesyłu danych oraz systemy pokładowe i rejestracyjne. Zapewniają one osiągnięcie oczekiwanej funkcjonalności w postaci niezakłóconego odbioru i przesyłu danych, jak również dokonywanie niezbędnych modyfikacji, zapewnienie usług gwarancyjnych i serwisowych. Do wdrożonego zintegrowanego systemu dołączane są kolejne pojazdy w przypadku rozbudowy floty, których doposażenie w systemy rejestracyjne z uwagi na zintegrowany charakter systemu - nie niesie ryzyka wadliwego funkcjonowania czy też wręcz niefunkcjonowania systemu w ogóle. Oczywistym jest, że modernizacja i wymiana systemów obecnie zainstalowanych w pojazdach Zamawiającego na systemy, które nie zapewnią wymaganych przez m.st. Warszawa funkcjonalności, pozbawione są technicznego i ekonomicznego uzasadnienia. Przedstawiony powyżej stan faktyczny jednoznacznie potwierdza, że wykonawca, do którego aktualnie skierowano zaproszenie jest jedynym wykonawcą, który z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może zrealizować zamówienie i nie istnieje żadne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. W ramach obecnego systemu funkcjonuje ponad 170 pojazdów MPO z czego w ponad 70 zainstalowany jest już nowy system rejestracji danych a jego działanie w pełni spełnia oczekiwania Spółki jak i miasta st. Warszawy. Obecne zamówienie dotyczy modernizacji i aktualizacji tego systemu w kolejnych 51 obecnie użytkowanych pojazdach wyposażonych w zawodny i ulegający częstym awariom system i urządzenia. Ponadto systemy pokładowe, tj. RFID i urządzenie rejestrujące, muszą być zgodne z tagami na rozstawionych pojemnikach (w liczbie ponad 70 000, która nadal rośnie). Zakup systemów i urządzeń od innego producenta mógłby spowodować dodatkowo, że tagi na pojemnikach nie dałyby się odczytać i konieczna byłaby ich wymiana co jednoznacznie przełożyłoby się na istotny wzrost kosztów poniesionych przez spółkę. Wynika to z faktu zmiany częstotliwości na jakich pracuje dany system i jaki jest zastosowany w obecnie użytkowanych przez spółkę transponderach. Aktualnie Spółka wykorzystuje tagi o częstotliwości 125kHz, zaś inni dostawcy posiłkują się tagami z częstotliwością 134 kHz. Wzrost kosztów związanych z wymianą tagów nie kończy się jedynie na samym procesie zakupu i wymiany, lecz również powinien zawierać koszty pracy ludzkiej, ogromnej ilości godzin spędzonych na zmianę informacji o rejestrowanych danych, jak również zmiany nr ID transponderów przypisanych do poszczególnych pojemników, które to z kolei przypisane są do konkretnych lokalizacji. Również należy zwrócić uwagę, iż w przypadku wyboru innego Wykonawcy modernizacji obecnych zainstalowanych na pojazdach systemów, konieczne byłoby zakupienie kolejnego zintegrowanego systemu informatycznego, co w efekcie spowodowałoby pracę na dwóch różnych systemach (bez gwarancji możliwości ich integracji), które musiałyby współdziałać i przekazywać dane o jednakowej treści i jakości do posiadanego przez MPO zintegrowanego systemu informatycznego. Kolejnym problemem byłby również serwis i rozgraniczenie pojazdów wyposażonych w dany system, możliwość zaistnienia pomyłek, przerzucanie odpowiedzialności za awarie, bądź brak/niekompletne informacje między wykonawcami, itd. Jak wskazano powyżej, ponad 170 pojazdów MPO jest przystosowanych do funkcjonowania w obecnym systemie, a modernizacja kolejnych systemów w pojazdach nie może negatywnie wpływać na dotychczasowe funkcjonowanie systemu i zaburzać realizację obowiązujących umów. Podstawą prawną wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki jest ponadto art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) Pzp, zgodnie z którym jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane świadczy tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Jak wskazano powyżej, przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemów zainstalowanych na pojazdach zintegrowanych z systemem informatycznym Xtrack funkcjonującym w MPO, który służy do rejestracji, kontroli i analizy danych z pojazdów odbierających odpady oraz do rozliczeń i komunikacji z systemem m.st. Warszawa. Urządzenia z oprogramowaniem współpracującym z użytkowanym przez MPO systemem informatycznym może zagwarantować wyłącznie wykonawca zaproszony do negocjacji. Tylko ten wykonawca gwarantuje działanie całego niezbędnego procesu począwszy od odczytu danych z systemów na pojeździe, przesył tych danych oraz wczytanie i dalsze przetworzenie w systemie informatycznym MPO, a także przesłanie danych z systemu informatycznego MPO do urządzeń na pojeździe oraz do m.st. Warszawa - co jest koniecznym wymogiem funkcjonalności systemu informatycznego i współpracującego urządzenia zapewniającego realizację wymagań m.st. Warszawa. Wyłącznie ten wykonawca może zagwarantować aktualizację i modyfikację oprogramowania i interfejsu osadzonego w urządzeniach na pojeździe oraz systemu informatycznego eksploatowanego w MPO, które służy do rejestracji, kontroli i analizy danych z pojazdów odbierających odpady oraz do rozliczeń i komunikacji z systemem m.st. Warszawa. Tylko ten Wykonawca może także dokonać podłączenia systemów wagowych obecnie zainstalowanych na pojazdach i urządzenia rejestrującego tak, aby była gwarancja przesyłu informacji, ponieważ wymaga to czynności integracyjnych z urządzeniem rejestrującym. Konstrukcja, protokół komunikacji oraz mikrooprogramowanie urządzenia z pojazdu objęte są prawami autorskimi majątkowymi należącymi do wykonawcy zaproszonego do negocjacji zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1231z późn. zm.). Prawa te nie podlegają nabyciu, ponieważ jest to produkt oferowany przez wykonawcę na rynku. Ponadto wszystkie te elementy, a w szczególności sposób komunikacji i oprogramowania, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawcy zaproszonego do negocjacji, co eliminuje możliwość udostępniania ich podmiotom trzecim w formie, która umożliwiłaby zapoznanie się ze sposobem ich działania. Ze względu na niżej wyspecyfikowane cechy systemu jako całości: o zachowanie inwestycji w posiadane oprogramowanie rozumiane jako poniesiony wydatek na zakup i aktualizacje wynikające z wymagań m.st. Warszawa i własnych MPO, o bardzo rozbudowane funkcjonalności: planowanie tras, bieżące monitorowanie i rejestrowanie ich wykonania, w tym pomiary mas odbieranych frakcji i śledzenie pojazdów, rozliczanie i raportowanie odebranych odpadów w wielu przekrojach i terminach wymaganych przez m.st. Warszawa, zarządzanie kontaktami z mieszkańcami - rejestrowanie i obsługa reklamacji i zgłoszeń, o opanowanie w efekcie szkoleń oraz nabytego doświadczenia efektywnego operowania systemem przez ok. 100 użytkowników, o przystosowanie i efektywne zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną związaną z systemem, w szczególności dotyczy do konfiguracji środowisk systemów operacyjnych oraz środowisk serwerów wirtualnych czy systemu zabezpieczenia danych, o zbudowanie i skonfigurowanie interface´ów do innych systemów: np. strony internetowej, rozliczania wag najazdowych oraz wielu pomocniczych arkuszy kalkulacyjnych nie istnieje żadne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Potwierdzeniem okoliczności wskazanych w powyższym uzasadnieniu jest oświadczenie złożone przez wykonawcę zaproszonego do negocjacji. Powyższa analiza jednoznacznie i bezspornie dowodzi zatem, że spełnione zostały przesłanki udzielenia przez MPO zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a) i b).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.