eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówRemont instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-26

Ogłoszenie nr 510128983-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Remont instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554386-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540113025-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30462200000000, ul. ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 922 833, e-mail zamowienia@spzoz-wegrow.home.pl, faks 257 922 833.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.wegrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/RI/1/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie ul. Kościuszki 201. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 2, 3, 4, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki nr 12-17. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia na swój koszt, z terminem od dnia podpisania umowy o zamówienie, umowy ubezpieczenia potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. na jedno zdarzenie i 1 000 000 zł. na wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji umowy. W terminie 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umowy ubezpieczenia (polisy lub innego dokumentu) W przypadku gdy umowa ubezpieczenia obejmuje czas krótszy niż okres realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia oraz przedkładania dowodów ubezpieczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończenia poprzedniej umowy ubezpieczenia. W przypadku nie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia Zamawiający zawrze stosowną umowę ubezpieczenia na koszt Wykonawcy; 3.2. z uwagi na realizacje robót w czynnym budynku- Szpitalu Powiatowym w Węgrowie wymagana jest należyta staranność przy wykonywaniu zobowiązań umowy; 3.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 3.4. wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do realizacji robót powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy Prawo Budowlane oraz wymaganiom przedmiarów robót; 3.5. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia, a na materiały zgodnie z kartą gwarancyjną producenta; 3.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 3.7. ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy; 3.8. stosownie do treści art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane w zakresie realizacji ww. zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1812515.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Instalacyjne Stanisław Sikorski
Email wykonawcy: ui-ss@wp.pl
Adres pocztowy: Brzozów 38A
Kod pocztowy: 08-300
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1411632.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1397219.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1411632.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.