eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Remont dachu budynku hali sportowej oraz prace remontowe w budynku głównym Powiatowego Zespołu Szkół nr2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie. Numer referencyjnyPZS2.271.6.20.EM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-15

Ogłoszenie nr 510128152-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.

Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie: Remont dachu budynku hali sportowej oraz prace remontowe w budynku głównym Powiatowego Zespołu Szkół nr2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie. Numer referencyjny: PZS2.271.6.20.EM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551828-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00019879800000, ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586722509, e-mail sekretariat@wejherowo-elektryk.pl, faks 586724161.
Adres strony internetowej (url): www.wejherowo-elektryk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu budynku hali sportowej oraz prace remontowe w budynku głównym Powiatowego Zespołu Szkół nr2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie. Numer referencyjny: PZS2.271.6.20.EM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Numer referencyjny: PZS2.271.6.20.EM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.: Remont dachu budynku hali sportowej oraz prace remontowe w budynku głównym Powiatowego Zespołu Szkół nr2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie w zakresie robót dekarsko blacharskich i towarzyszących jn Wymiany pokrycia dachowego Budynku Sali gimnastycznej o powierzchni 731,90 m2 Budynku zaplecza Sali gimnastycznej o powierzchni 448,50 m2 Wg opracowanego projektu budowlanego przez PG Construction Sp. z. o. o. ul. Św. Jana 13/1, 84-200 Wejherowo I. Budynek główny: 1. Montaż opierzenia z blachy miedzianej na części łukowej attyki dachu nad wejściem głównym od strony dziedzińca wewnętrznego 2. Naprawa dwóch wieżyczek ściany szczytowej małej sali gimnastycznej poprzez ich rozebranie i odtworzenie z materiału porozbiórkowego 3. Odbicie luźnych tynków ściany szczytowej frontowej nad wejściem głównym do budynku wraz z ich odtworzeniem przy użyciu tynków renowacyjnych 4. Oczyszczenie rynny dachu werandy drewnianej od strony zachodniej z zalegających liści, ziemi, korzeni 5. Uszczelnienie cokołu z prawej strony wejścia głównego, w miejscu uszkodzonego ciosu kamiennego 6. Uszczelnienie wierzchu cokołów wraz z uzupełnieniem spoin 7. Oczyszczenie elementów drewnianych szczytu z muru pruskiego od strony dziedzińca wraz z ich impregnacją i wymiana zmurszałych elementów drewnianych 8. Wykonanie remontu tynków klatki schodowej " do strzelnicy" poprzez odbicie odspojonych i zagrzybionych tynków wraz z ich odtworzeniem 9. Wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych II. Sala sportowa: 1. Demontaż świetlików dachowych 2. Rozebranie obróbek blacharskich 3. Rozebranie rynien dachowych 4. Rozebranie rur spustowych 5. Uzupełnienie konstrukcji dachowej po zdemontowanych świetlikach dachowych - płatwie z drewna klejonego 15x20cm 6. Demontaż istniejącego pokrycia dachowego z płyt warstwowych 7. Ułożenie nowego pokrycia dachowego z płyt warstwowych PIR gr 12cm , 0,022W/m*K 8. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr 0,55mm 9. Montaż rynien dachowych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr 0,55mm 10. Montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr 0,55mm 11. Wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych Zaplecze Sali sportowej: 1. Odłączenie i demontaż paneli fotowoltaicznych 2. Rozebranie obróbek blacharskich attyk 3. Rozebranie obróbek blacharskich pasa nadrynnowego 4. Rozebranie opierzenia gzymsu nad rynną 5. Rozebranie rynien 6. Rozebranie rur spustowych 7. Rozbiórka istniejącego pokrycia z dwóch warstw papy 8. Oczyszczenie powierzchni betonowej 9. Gruntowanie podłoża betonowego pod nową izolacje z papy termozgrzewalnej 10. Wykonanie warstwy podkładowej z papy termozgrzewalnej 11. Wykonanie warstwy wierzchniego krycia z papy termozgrzewalnej 12. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr 0,55mm 13. Montaż rynien dachowych przekroju 180 mm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr 0,55mm 14. Montaż rur spustowych o przekroju 100 z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr 0,55mm 15. Wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych 16. Skucie istniejących czapek kominów 17. Wykonanie nowych czapek kominowych 18. Dwukrotna impregnacja i wzmocnienie powierzchni ceglanej pionowej kominów 19. Wykonanie obróbek blacharskich kominów z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr 0,55mm 20. Uszczelnienie styków pomiędzy obróbką blacharską a kominem 21. Ponowny montaż paneli fotowoltaicznych wraz z ich podłączeniem, uruchomieniem i wykonaniem niezbędnych pomiarów, badan i sprawdzeń Dodatkowe uwagi i zalecenia A. Ponadto teren prowadzenia prac należy oznakować tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi B. Wydzielić strefy bezpieczeństwa poprzez tymczasowe ogrodzenie C. wyroby muszą posiadać wszystkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budynkach użyteczności publicznej. D. Ustawienie rusztowań do prowadzenia prac remontowych wraz z demontażem Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w warunkach zamówienia publicznego . 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWIORB ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowane dopuszczenia i atesty. 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 5) Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia i STWIORB dopisuje wyrazy "lub równoważne". 2.Przedmiot zamówienia objęty będzie min. 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. 3.Przed złożeniem oferty zaleca się - wskazane jest, żeby Wykonawcy odbyli wizję lokalną. 4. załączony przedmiar Zamawiającego jest materiałem pomocniczym do sporządzenia wyceny ofertowej dla przedmiotowego zadania A. OBOWIĄZKI WYKONAWCY : 1. Wykonywanie technologiczne robót budowlanych w sposób niezakłócający pracy i wykonywanie wszelkich ingerencji w budynku w uzgodnieniu z użytkownikiem ) 2. zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę zgłoszenia zakończenia robót po wcześniejszym, potwierdzeniu przez inspektora nadzoru, wykonania robót oraz dostarczeniu kompletnych materiałów odbiorowych. B. WARUNKI PROWADZENIA ROBÓT: UWAGA ! Prace remontowe będą prowadzone w czynnym obiekcie szkolnym Roboty uciążliwe - kucia i przebicia, rozbiórki , należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym w godzinach od 15:00 do 21:00 oraz w dni wolne od pracy. 1. Zorganizowanie placu budowy- terenu prowadzenia prac i otoczenia , oraz zaplecza budowy. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych. Ponoszenie odpowiedzialności oraz strzeżenie przed uszkodzeniem i kradzieżą materiałów przeznaczonych do wykonania robót od chwili rozpoczęcia robót do zakończenia realizacji przedmiotu umowy (m. in. utrzymanie ich w ciągu całego okresu trwania budowy w należytym stanie i podjęcie wszelkich środków zapobiegawczych, aby nie zostały zniszczone lub skradzione, biorąc pod uwagę ryzyko istniejące na budowie). 2. Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych zgodnie z wymogami opisu zadania. 3. Zgłoszenie pisemne wykonanych robót do odbioru. 4. Na każde żądanie Zamawiającego okazywanie dokumentów (atestów, certyfikatów itp.) stwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie dla materiałów, wyrobów, urządzeń używanych przy realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane (przed ich wbudowaniem). Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji przedmiotu umowy zrezygnować z użytych materiałów, wyrobów jeżeli nie będą one zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowego opisu przedmiotu umowy, których one dotyczą. Przeprowadzenie i przedstawienie Zamawiającemu wyników wymaganych przepisami badań, pomiarów oraz niezbędnych atestów, świadectw, certyfikatów i innych dokumentów stwierdzających jakość wbudowanych materiałów. 5. Stosowanie w czasie realizacji zamówienia wszystkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, utylizacji odpadów. Ewentualne opłaty i kary za naruszenie w trakcie realizacji robót norm i przepisów dotyczących ochrony środowiska obciążają Wykonawcę. 6. Ponoszenie odpowiedzialności także za szkody i straty spowodowane przez siebie podczas usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi. 7. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych robót albo ich części bądź urządzeń - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego na koszt własny. 8. Wykonywanie wszystkich robót objętych zamówieniem , w taki sposób, aby nie zakłócać, w stopniu większym, niż jest to niezbędne, interesów osób trzecich. C .WIZJA LOKALNA. 1) Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy/robót celem sprawdzenia miejsca robót będących przedmiotem zamówienia oraz warunków związanych z ich wykonywaniem, 2) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45214220-8, 45500000-2, 45422000-1, 45111300-1, 45262100-2, 45261100-5, 45261320-3, 45261410-1, 45261420-4, 45261910-6, 45321000-3, 09331200-0, 45262521-9, 45410000-4, 45453100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 242527.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DACHREM Jan Miotk
Email wykonawcy: dachremjan@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 7
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: WEJHEROWO
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 286375.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 286375.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 332500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.