eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówPRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO ŚWIETLIC MOPS W BEŁCHATOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-24

Ogłoszenie nr 510126449-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO ŚWIETLIC MOPS W BEŁCHATOWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550114423-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 00470071100000, ul. Dąbrowskiego 2, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 635 28 97, e-mail zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl, faks 44 635 28 84.
Adres strony internetowej (url): http://mops-belchatow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO ŚWIETLIC MOPS W BEŁCHATOWIE

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest usługa przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych dla dzieci uczęszczających do świetlic MOPS. Posiłki dostarczane będą samochodem przystosowanym do przewozu żywności. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia termosów z posiłkami do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych placówkach (do pomieszczeń magazynowych lub punktów wydawania posiłków). Zestawy obiadowe dostarczane będą do Świetlicy Socjoterapeutycznej "STER" w termosach, zaś do Świetlicy Środowiskowej "PROMYK" w opakowaniach jednorazowych. Zestawy obiadowe będą dostarczane do Świetlicy Socjoterapeutycznej "STER" na godzinę 12:00, a do Świetlicy Środowiskowej "PROMYK" na godzinę 12:30 z zastrzeżeniem ustępu 2 pkt 5 lit. f. zaproszenia do negocjacji. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych. Zamówienie wykonane zostanie w następujący sposób: 1) w okresie od 1 lipca 2019 r. do 31 lipca 2019 r. od poniedziałku do piątku - 138 zestawów obiadowych (z wyłączeniem zestawów określonych w poz. 17 i 18 tabeli zamieszczonej w zaproszeniu do negocjacji) dostarczonych do Świetlicy "PROMYK" - w ww. okresie zamówienie obejmować będzie nie mniej niż 6 zestawów obiadowych dziennie; 2) w okresie od 1 sierpnia 2019 r. do 30 sierpnia 2019 r. od poniedziałku do piątku - 189 zestawów obiadowych (z wyłączeniem zestawów określonych w poz. 17 i 18 tabeli) dostarczonych do Świetlicy "STER" - ww. okresie zamówienie obejmować będzie nie mniej niż 9 zestawów obiadowych dziennie; 3) we wrześniu 2019 r. 15 zestawów obiadowych; 4) w październiku 2019 r. 30 zestawów obiadowych; 5) w listopadzie 2019 r. 30 zestawów obiadowych; 6) w grudniu 2019 r. - 135 zestawów obiadowych w tym: Wykonawca w dniu 20 grudnia 2019 r. dostarczy do Świetlicy "STER" (na godzinę 11:30) 120 zestawów obiadowych (60 zestawów obiadowych określonych w poz. 17 i 60 zestawów obiadowych z poz.18 tabeli). Łączna przewidywana ilość zestawów obiadowych: 537. Wykonawca z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 5 lit. a, b, f zaproszenia do negocjacji przygotowywał będzie posiłki spośród zestawów obiadowych określonych w tabeli. Kolejność realizacji jest dowolna, jednakże w każdym dniu Wykonawca przygotuje inny zestaw obiadowy. Wykonawca nie może wykorzystywać do przygotowywania posiłków produktów wysoko przetworzonych, a dostarczane przez Wykonawcę posiłki nie mogą być przygotowywane wcześniej niż w dniu ich wydania. Dostarczane posiłki powinny być dobrej jakości i posiadać odpowiednie walory smakowe i estetyczne. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany będzie do sporządzania miesięcznych jadłospisów (spośród wymienionych wyżej zestawów). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jadłospis do Świetlicy "STER" najpóźniej w pierwszym dniu dostawy z danego miesiąca. Zmiany w dostarczonym jadłospisie są dopuszczalne wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się przedstawić Wykonawcy szczegóły miesięcznych zamówień (ze wskazaniem daty dostawy i ilości zamawianych zestawów obiadowych) w następujących terminach: 1) w dniu podpisania umowy - dotyczy realizacji zamówienia w miesiącu lipcu 2019 r.; 2) w terminie do 29 lipca 2019 r. - dotyczy realizacji zamówienia w miesiącu sierpniu 2019 r; 3) w terminie do ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego zamówienie - dotyczy pozostałych miesięcy. Korekty zamówienia co do ilości zamówionych obiadów następować będą na dwa dni przed planowaną dostawą. Przy sporządzaniu posiłków Wykonawca uwzględni wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w godzinach wskazanych w ust. 2 pkt 4 zaproszenia do negocjacji posiłków w zamówionej ilości, gdy ich gramatura nie będzie zgodna z umową, lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia - Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie nie dłuższym niż 15 minut od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego do usunięcia ww. nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą - bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Świetlic MOPS. Odstępstwo od reguł wymienionych w ust. 2 pkt 4-13 zaproszenia do negocjacji Zamawiający będzie traktował jako naruszenie istotnych postanowień umowy. Realizacja zamówienia może być powierzona podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres zamówienia, który powierzy podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) podwykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 10 % wskazanej w ust. 2 pkt 6 zaproszenia do negocjacji ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy dotyczy osób wykonujących następujących czynności: 1) przyrządzanie potraw, dań, przekąsek, zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania kuchni oraz odpowiedniej jakości podawanych potraw. Osoba wykonująca te czynności powinna mieć wykształcenie gastronomiczne (technik, zawodowe, policealne) - kucharz - 1 osoba; 2) wykonywanie funkcji pomocniczych, pomoc kuchenna, - pomoc w przygotowywaniu posiłków, zmywanie naczyń, sprzątanie i inne czynności pomocnicze) - pomocnik kucharza - 1 osoba. Ww. osoby winny być zatrudnione co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 pkt 17 zaproszenia do negocjacji czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W celu potwierdzenia zatrudnienia ww. osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) oświadczenia, że przy realizacji zamówienia osoby wymienione w ust. 2 pkt 17 zaproszenia do negocjacji są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy ze wskazaniem wymiaru czasu pracy i czynności, jakie będą wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionych osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55521200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2735.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECO-Catering Spółka z.o.o Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pryzmaty 15
Kod pocztowy: 02-226
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2952.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2952.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2952.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie, o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest usługa przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych dla dzieci uczęszczających do świetlic MOPS prowadzone było uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, które zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty. W postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki warunki zamówienia nie uległy zmianie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.