To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-21
Ogłoszenie nr 510125291-N-2019 z dnia 21-06-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu: Dostawa pelletu drzewnego dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546405-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu, Krajowy numer identyfikacyjny 11019741100000,
ul.
,
22-200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
825 913 286, e-mail
spzozadampol@o2.pl, faks
825 913 324.
Adres strony internetowej (url): spzozadampol.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pelletu drzewnego dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA.252.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa PELLETU DRZEWNEGO w ilości 240 ton do siedziby Zamawiającego w Adampolu transportem i rozładunkiem Wykonawcy do zbiorników magazynowych Zamawiającego. Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym. Przedmiot zamówienia ma spełniać przedstawione poniżej dane techniczne dla granulatu drzew: - pellet bez domieszki innych substancji jak kleje, lepiszcze czy utwardzacze, - średnica pelletu 6mm do 8mm, - długość od 10 mm do 30 mm, - wartość opałowa nie niższa niż 17500 kJ/kg - wilgotność do 10% - zawartość popiołu do 1% - gęstość 1,0 do 1,4 kg/m³. - dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania jakosciowe co najmniej normy PN-EN 15103:2010 lub w oparciu o standard PN - EN ISO 17828:2016-02 - równoważne lub wyższe. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: - 09111400 - 4 paliwa drzewne. Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo przed planowanym terminem dostawy (zgłoszenie telefoniczne). Przy czym termin dostawy (podczas realizacji zamówienia) nie może przypadać na dzień wolny od pracy. Jednostkowy termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, które szczegółowo opisano w rozdziale 14 SIWZ. Dostawy będą realizowane w opakowaniach typu big bag 1 000 kg, jednorazowa dostawa 6 000 - 8 000 kg ( średnio 4 - 6 dostaw miesięcznie w okresie grzewczym, w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu) . Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości, wielkości i terminów dostaw. Określona w SIWZ ilość pelletu jest wielkością szacunkową określoną na podstawie zużycia w latach ubiegłych i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych dostaw. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty w odpowiednich opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. 3) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktury. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150720.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SATORES sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185385.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na ternie Gminy Włodawa w sezonie zimowym 2025-2026
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa granulatu drzewnego - pelletu na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w ilości 140 ton".
- Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Nr 3 w Kłobucku
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie 38 w 2026r.-postępowanie III
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2026 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka w latach 2026 - 2027
- 2025 - Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





