To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-21
Ogłoszenie nr 510125277-N-2019 z dnia 21-06-2019 r.
Szpital Barlinek Sp. z o.o.: Dostawa wyposażenia medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547678-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Barlinek Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30455600000000,
ul. ul. Szpitalna
10,
74-320
Barlinek, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
957 462 502, e-mail
przetargi10@op.pl, faks
957 462 502.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spólka Prawa Handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia medycznego
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia medycznego na potrzeby Szpitala w Barlinku oraz przeszkolenie bezpośrednich użytkowników. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Zadanie nr 1 Szafa medyczna - 1szt 2) Zadanie nr 2 Wózek na czystą i brudną pościel - 1sz 3) Zadanie nr 3 Wózek wielozadaniowy - 1szt 4) Zadanie nr 4 Wózek toaletowy - 2szt 5) Zadanie nr 5 Wielopozycyjny wózek prysznicowo - toaletowy - 1 szt. 6) Zadanie nr 6 Lampa bakteriobójcza, przepływowa z licznikiem czasu prac -2szt 2. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. 3. Wspólnotowy słownik zamówień CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne - różne urządzenia i produkty medyczne 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zaoferowany i dostarczony towar ma być fabrycznie nowy, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia o jakości i w stanie umożliwiającym używanie go zgodnie z przeznaczeniem. Stwierdzenie braku odpowiedniej jakości dostarczonych towarów nieobjętych gwarancją producenta (np. uszkodzenia, wady materiałowe itp.) będzie podstawą do żądania wymiany dostarczonego towaru. 7. Zaoferowane wyposażenie medyczne ma spełniać podane opisy i umożliwiać realizację celów do których zostało przeznaczone. Ze względu na specyficzny charakter wyposażenia oraz złożenia dla konkretnego użycia oczekuje się dostawy o podanych parametrach, nazwie, typie lub producencie Zawsze dopuszczalne jest zaoferowanie wyposażenia medycznego o parametrach równoważnych, które pozwoli na osiągnięcie podobnych celów i efektów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów w celu udowodnienia, że oferowane wyposażenie medyczne pozwoli na osiągnięcie podobnych celów i efektów jak założone w opisie przedmiotu zamówienia. Udowodnienie, że oferowane wyposażenie medyczne pozwoli na osiągnięcie podobnych celów i efektów jak założone w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 8. Zaoferowane towary mają spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Wyposażenie tego wymagające musi posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności z normami, które należy przekazać wraz z dostawą zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający dnia 15.05.2019 roku. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Dostawa wyposażenia medycznego". W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 24.05.2019 roku do godz. 11:30 nie wpłynęły żadne oferty na niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 Szafa medyczna - 1szt Biorąc pod uwagę przedstawione okoliczności, Zamawiający w oparciu o w/w przepisy podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przetargowego dot. Zadań/pakietów 1. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Multimed Sp. z o.o. Ul. Brukowa 6 91-341 Łódź
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4920.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający dnia 15.05.2019 roku. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Dostawa wyposażenia medycznego". W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 24.05.2019 roku do godz. 11:30 nie wpłynęły żadne oferty na niżej wymienione zadania: Zadanie nr 3 Wózek wielozadaniowy - 1szt Biorąc pod uwagę przedstawione okoliczności, Zamawiający w oparciu o w/w przepisy podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przetargowego dot. Zadań/pakietów 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający dnia 15.05.2019 roku. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Dostawa wyposażenia medycznego". W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 24.05.2019 roku do godz. 11:30 nie wpłynęły żadne oferty na niżej wymienione zadania: Zadanie nr 4 Wózek toaletowy - 2szt Biorąc pod uwagę przedstawione okoliczności, Zamawiający w oparciu o w/w przepisy podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przetargowego dot. Zadań/pakietów 4. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający dnia 15.05.2019 roku. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Dostawa wyposażenia medycznego". W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 24.05.2019 roku do godz. 11:30 nie wpłynęły żadne oferty na niżej wymienione zadania: 1szt Zadanie nr 5 Wielopozycyjny wózek prysznicowo - toaletowy - 1 szt. Biorąc pod uwagę przedstawione okoliczności, Zamawiający w oparciu o w/w przepisy podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przetargowego dot. Zadań/pakietów 5. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2398.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bakmed Bogdan Pokorski 92-109 Łódź Ul. Chałubińskiego 37 A
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2949.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- RZP-21/KS/2024 - Drobne wyroby i preparaty medyczne.
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji.
- Dostawa czujników SpO2, do oksymetrii mózgowej i do nieinwazyjnego pomiaru hemoglobiny oraz czujników temperatury i rektalno-przełykowych wraz z oprzyrządowaniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.