eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Dostawa wyposażenia medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-21

Ogłoszenie nr 510125277-N-2019 z dnia 21-06-2019 r.

Szpital Barlinek Sp. z o.o.: Dostawa wyposażenia medycznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547678-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Barlinek Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30455600000000, ul. ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 462 502, e-mail przetargi10@op.pl, faks 957 462 502.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spólka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia medycznego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia medycznego na potrzeby Szpitala w Barlinku oraz przeszkolenie bezpośrednich użytkowników. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Zadanie nr 1 Szafa medyczna - 1szt 2) Zadanie nr 2 Wózek na czystą i brudną pościel - 1sz 3) Zadanie nr 3 Wózek wielozadaniowy - 1szt 4) Zadanie nr 4 Wózek toaletowy - 2szt 5) Zadanie nr 5 Wielopozycyjny wózek prysznicowo - toaletowy - 1 szt. 6) Zadanie nr 6 Lampa bakteriobójcza, przepływowa z licznikiem czasu prac -2szt 2. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. 3. Wspólnotowy słownik zamówień CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne - różne urządzenia i produkty medyczne 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zaoferowany i dostarczony towar ma być fabrycznie nowy, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia o jakości i w stanie umożliwiającym używanie go zgodnie z przeznaczeniem. Stwierdzenie braku odpowiedniej jakości dostarczonych towarów nieobjętych gwarancją producenta (np. uszkodzenia, wady materiałowe itp.) będzie podstawą do żądania wymiany dostarczonego towaru. 7. Zaoferowane wyposażenie medyczne ma spełniać podane opisy i umożliwiać realizację celów do których zostało przeznaczone. Ze względu na specyficzny charakter wyposażenia oraz złożenia dla konkretnego użycia oczekuje się dostawy o podanych parametrach, nazwie, typie lub producencie Zawsze dopuszczalne jest zaoferowanie wyposażenia medycznego o parametrach równoważnych, które pozwoli na osiągnięcie podobnych celów i efektów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów w celu udowodnienia, że oferowane wyposażenie medyczne pozwoli na osiągnięcie podobnych celów i efektów jak założone w opisie przedmiotu zamówienia. Udowodnienie, że oferowane wyposażenie medyczne pozwoli na osiągnięcie podobnych celów i efektów jak założone w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 8. Zaoferowane towary mają spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Wyposażenie tego wymagające musi posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności z normami, które należy przekazać wraz z dostawą zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający dnia 15.05.2019 roku. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Dostawa wyposażenia medycznego". W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 24.05.2019 roku do godz. 11:30 nie wpłynęły żadne oferty na niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 Szafa medyczna - 1szt Biorąc pod uwagę przedstawione okoliczności, Zamawiający w oparciu o w/w przepisy podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przetargowego dot. Zadań/pakietów 1.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Multimed Sp. z o.o. Ul. Brukowa 6 91-341 Łódź
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4920.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający dnia 15.05.2019 roku. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Dostawa wyposażenia medycznego". W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 24.05.2019 roku do godz. 11:30 nie wpłynęły żadne oferty na niżej wymienione zadania: Zadanie nr 3 Wózek wielozadaniowy - 1szt Biorąc pod uwagę przedstawione okoliczności, Zamawiający w oparciu o w/w przepisy podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przetargowego dot. Zadań/pakietów 3.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający dnia 15.05.2019 roku. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Dostawa wyposażenia medycznego". W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 24.05.2019 roku do godz. 11:30 nie wpłynęły żadne oferty na niżej wymienione zadania: Zadanie nr 4 Wózek toaletowy - 2szt Biorąc pod uwagę przedstawione okoliczności, Zamawiający w oparciu o w/w przepisy podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przetargowego dot. Zadań/pakietów 4.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający dnia 15.05.2019 roku. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Dostawa wyposażenia medycznego". W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 24.05.2019 roku do godz. 11:30 nie wpłynęły żadne oferty na niżej wymienione zadania: 1szt Zadanie nr 5 Wielopozycyjny wózek prysznicowo - toaletowy - 1 szt. Biorąc pod uwagę przedstawione okoliczności, Zamawiający w oparciu o w/w przepisy podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przetargowego dot. Zadań/pakietów 5.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2398.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bakmed Bogdan Pokorski 92-109 Łódź Ul. Chałubińskiego 37 A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2949.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2949.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3813.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.