To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-10
Ogłoszenie nr 510124903-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.
Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego
na zadaniu inwestycyjnym pn "Przebudowa Placu Konstytucji 3 Maja w Wałbrzychu w ramach
rewitalizacji - połączenie dostępności komunikacyjnej, zwiększenie bezpieczeństwa ruchu
drogowego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542116-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540089916-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Gmina Wałbrzycha Urząd Miejski w Wałbrzychu Adres: pl. Magistracki 1 58 - 300 Wałbrzych
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000,
ul. ul. Matejki
1,
58-300
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 6414400, 6414408, e-mail
mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl, faks
746 414 404.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn "Przebudowa Placu Konstytucji 3 Maja w Wałbrzychu w ramach rewitalizacji - połączenie dostępności komunikacyjnej, zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DU.260.25.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem objęte jest sprawowanie nadzoru inwestycyjnego nad realizacją zadania na wykonanie robót budowlanych w zakresie: ? opracowanie Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót, ? roboty rozbiórkowe, ? przebudowa skrzyżowania ul. Ratuszowa/Ruchu Oporu ? przebudowa zjazdów, ? budowa i przebudowa chodników, ? przebudowa zatoki autobusowej, ? budowa kanalizacji deszczowej ? demontaż i przeniesienie słupów elektroenergetycznych wraz z istniejącymi oprawami i osprzętem oświetleniowym ? wykonanie oznakowania ? zieleń drogowa ? wykonanie wszystkich niezbędnych robot budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz wszystkich robot niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego. ? wykonanie wszelkich uzupełnień, napraw lub wykończeń elementów (tynki, okładziny elewacyjne, malatury, itp.) obiektów budowlanych graniczących i bezpośrednio stykających się z zakresem przedmiotu umowy na roboty budowlane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71540000-5
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71630000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32516.76
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie Via Regia Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43050.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usług sprzątania lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego"
- Remont muru oporowego rz. Strzegomki w m. Stare Bogaczowice wraz z rekonstrukcją odcinka drogi powiatowej nr 3464D na terenie Zarządu Zlewni Legnica w ramach usuwania skutków powodzi
- Likwidacja skutków awarii skarpy rzeki Bystrzyca w m. Zagórze Śląskie wraz z rekonstrukcją odcinka drogi powiatowej nr 2876D na terenie Zarządu Zlewni Legnica w ramach usuwania skutków powodzi
- "Wykonanie drenażu opaskowego budynku wielorodzinnego przy ul. Wiejskiej 3B-3C w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa paliwa [ON] w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby ZSiZO.
- Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Microsoft, Oracle, Postman, SQL, PostgreSQL, Python, Red Hat, SoapUI, Sparx Systems, Zarządz. urządz. mob.,Progra
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa tynku zewnętrznego na elewacji kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Rejtana 7B i 7C w Józefowie - ETAP II i III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: ,,Droga dla pieszych i rowerów w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 461 w m. Dąbrówka Łubniańska i Łubniany"- z podziałem na zadania
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie - z podziałem na zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej budowy ulicy Samarytanka na odcinku od ul. Gilarskiej do ul. Dalanowskiej wraz z dwoma rondami, odwodnieniem i oświetleniem".
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w projekcie: Energia z odnawialnych źródeł na terenie Gminy Babiak
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.