To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 510123269-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Gmina Juchnowiec Kościelny: Rozbudowa ul. Miłej wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Gościnnej w miejscowości Ignatki II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545649-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Juchnowiec Kościelny, Krajowy numer identyfikacyjny 00054221500000,
ul. ul. Lipowa
10,
16-061
Juchnowiec Kościelny, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
857 132 880, e-mail
sekretariat@juchnowiec.gmina.pl, faks
857 132 881.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa ul. Miłej wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Gościnnej w miejscowości Ignatki II.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGK.271.2.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I : Rozbudowa ul. Miłej wraz z infrastrukturą techniczną. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej ul. Miłej we wsi Ignatki w Gminie Juchnowiec Kościelny wraz z budową infrastruktury towarzyszącej. W zakres inwestycji wchodzi: - budowa jezdni ul. Miłej o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa opasek o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, - budowa sieci kanalizacji deszczowej, - budowa sieci wodociągowej, - budowa sieci energetycznej oraz oświetlenia ulicznego, - budowa sieci telekomunikacyjnej, - budowa sieci energetycznej eN, - budowa przepustu z przebudową rowu Przebieg ulicy zaprojektowano w istniejącym i projektowanym pasie drogowym. Linie rozgraniczające istniejącego pasa drogowego skorygowano do szerokości niezbędnych do umieszczenia poszczególnych elementów projektowanego zagospodarowania, z uwzględnieniem właściwego rozmieszczenia poszczególnych elementów ulicy oraz urządzeń infrastruktury technicznej. Realizacja projektowanych elementów zagospodarowania terenu będzie poprzedzona usunięciem zadrzewienia oraz rozbiórką istniejących elementów zagospodarowana terenu kolidujących z inwestycją. Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem informuję, iż pompownia nie powinna posiadać system czyszczenia obudowy z części pływających i osadów. Przepompownia ścieków ma zostać wyposażona w drabinę wysuwaną do góry składająca się z 2 elementów jeden przytwierdzony do obudowy pompowni drugi przesuwny pionowo do góry ponad teren. Specyfikacja pomp - Załącznik nr 12 Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem wyjaśnia, iż minimalny wskaźnik zagęszczenia gruntu w tablicy nr 2 w SST D-02.03.01 WYKONANIE NASYPÓW na głębokości od 20 od 50cm od powierzchni podłoża powinien wynosić 0,97 dla KR2. Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem wyjaśnia, iż minimalny wskaźnik zagęszczenia gruntu w tablicy nr 1 w SST D-04.01.01 ,,KORYTO WRAZ Z PROFILOWANIEM I ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA´´ na głębokości od 20 od 50cm od powierzchni podłoża powinien wynosić 0,97 dla KR2. Zamawiający informuje, iż dokumentacja nie przewiduje posypania emulsji grysami. Zamawiający dopuszcza odstąpienie od wymogu wykonania prób technologicznych, badań oraz odcinaka próbnego dla nawierzchni bitumicznej. Okres pielęgnacji zieleńców w okresie gwarancji wynosi 1 rok od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem informuje, iż krawężniki powinny być ustawione zgodnie z projektem wykonawczym na ławie betonowej z betonu C8/10. Zamawiający informuje, iż dokumentacja nie przewiduje sadzenia drzew i krzewów oraz zakładania kwietników. Zamawiający informuje, iż projekt nie przewiduje wykonywania ogrodzenia pompowni ścieków. Zamawiający informuję, iż koszt włączenia przepompowni ścieków do istniejącego systemu monitoringu Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie. Zamawiający po konsultacji z projektantem informuję, iż miejsce montażu zasuwy nożowej DN200 znajduje się na kanale grawitacyjnym bezpośrednio przed pompownią ścieków - zgodnie ze schematem montażu zasuwy na kanale grawitacyjnym - załącznik nr 4 do odpowiedzi. Natomiast miejsce montażu zasuwy nożowej DN100 na rurociągu tłocznym bezpośrednio na wyjściu z pompowni - zgodnie ze schematem montażu zasuwy na rurociągu tłocznym - Załącznik nr 14 Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem dopuszcza na kanalizacji deszczowej zamianę materiałową z rur GRP jedynie na rury PP min SN10 Lite. Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem dopuszcza zmianę 2 warstw podbudowy: z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C90/3 fr. 0/31,5mm o grubości 10cm oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/30 fr. 0/63mm o grubości 15cm, na jedną warstwę o grubości 25cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/30 fr. 0/31.5mm. Zadanie II : Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Gościnnej. Przedmiotem inwestycji jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (bez odgałęzień kanalizacyjnych) we wsi Ignatki gm. Juchnowiec Kościelny opracowanej przez PRZEDSIEBIORSTWO PROJEKTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI KOMUNALNYCH INKOM Sp. z o.o., ul Sobieskiego 12, 15-014 Białystok - nazwa dokumentacji Kanalizacja sanitarna we wsi Księżyno, Kolonia Księżyno i Ignatki - II etap. Zakres dokumentacji obejmuję rozbudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej i składa się z czterech odrębnych odcinków. Przedmiotem zamówienia jest natomiast budowa jedynie część kanalizacji sanitarnej oznaczonej w dokumentacji jako odcinek nr 2. Zakres odcinka nr 2 do realizacji oznaczono w dokumentacji numerami studni: 2/1- 2/3- 2/6. Projektowane zagospodarowanie terenu na tym odcinku pokazano na rys. 3/39 Odcinek nr 2 położony jest na działkach: - działka NR 264/2 obr 12 położona w Ignatkach - droga powiatowa - działka NR 255 obr. 12 położona w Ignatkach - droga gminna Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez PRZEDSIEBIORSTWO PROJEKTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI KOMUNALNYCH INKOM Sp. z o.o., ul Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Mając na uwadze, iż przedmiot zamówienia będzie wykonywany w trakcie funkcjonowania dróg wykonawca winien przewidzieć w związku z tym niezbędne zabezpieczenie terenu robót uniemożliwiające wejście osób trzecich. Zamawiający będzie pobierał opłaty za zajęcie pasa drogi gminnej przy robotach związanych z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Wysokość stawek opłat za zajęcie pasa drogi gminnej przedstawia Załącznik nr 13. Natomiast w sprawie określenia aktualnej wysokości stawek opłat za zajęcia pasa drogi powiatowej Wykonawca winien zwrócić się do Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku. Zamieszczone w dokumentacji nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwania jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne o nie gorszych parametrach. Kosztorys ofertowy należy rozbić na Zadanie I i Zadanie II. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedłożenia dla Zadania I kosztorysu uproszczonego z podziałem na roboty zlokalizowane w pasie drogowym drogi gminnej (ul. Miłej) oraz na roboty zlokalizowane w pasie drogowym drogi powiatowej (ul. Gościnnej). Pozycje powinny zostać pogrupowane w następujących działach: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, dwodnienie korpusu drogowego Podbudowy, nawierzchnie, elementy ulic, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, roboty wykończeniowe, kanalizacja sanitarna grawitacyjno-pompowa oraz sieć wodociągowa, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, usuniecie kolizji, przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112000-5, 45111200-0, 45233000-9, 45231400-9, 45231300-8, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2264000.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ,,dalba´´ Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2784720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.