Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 510123063-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Gmina Wałbrzych: Objęcie opieką autorską, asystą techniczną i konserwacją oprogramowania Pakietu Ratusz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wałbrzych, Krajowy numer identyfikacyjny 57959500000000,
ul. Pl. Magistracki
1,
58-300
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 64 44 972; 74 64 44 980, e-mail
bzp@um.walbrzych.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Objęcie opieką autorską, asystą techniczną i konserwacją oprogramowania Pakietu Ratusz
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.49.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia. W zakresie nadzoru autorskiego: 1) informowanie o zmianach w programach objętych umową 2) udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu, 3) udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ® w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia. W zakresie serwisu oprogramowania: 1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00, 2) udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy TeamViewer w zakresie usterek i awarii, 3) usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy: a) czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną - do 8 godzin roboczych b) czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie - do 16 godzin roboczych c) czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd - do 24 godzin roboczych, przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 4) usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy, 5) przeprowadzania dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową, 6) wykonanie pierwszej instalacji serwera PostgreSQL celem zapewnienia zgodności infrastruktury Zamawiającego z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi w zakresie pakietu RATUSZ® opublikowanymi na stronie Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia. Prace instalacyjne wykonywane są zdalnie na podstawienie zamówienia złożonego przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy eZgłoszenia. W zakresie pakietu szkoleniowego 1) udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji), 2) udziału 1 przedstawiciela Zamawiającego w konferencji Forum Użytkowników pakietu Ratusz), 3) udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów), 4) udziału w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych w zakresie: a) podatków: 4 przedstawicieli Zamawiającego b) odpadów: 4 przedstawicieli Zamawiającego c) opłat:1 przedstawiciel Zamawiającego oraz nieograniczony dostęp do transmisji on-line 5) udziału w webinariach metodycznych i akcyjnych, 6) dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych, 7) 30% zniżki na indywidualne warsztaty realizowane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. W zakresie dodatkowej współpracy: 1) zorganizowania raz w roku bezpłatnego spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ®. 2) stosowania systemu zniżek na następujące usługi wykonywane na zamówienie Zamawiającego: a) 10% na zakup nowego oprogramowania, b) 30% na szkolenia pracowników Zamawiającego organizowanych na terenie Centrum Badawczo Rozwojowego Rekord, c) zapewnienia możliwości skorzystania z 8 godzin prac szkoleniowo - wdrożeniowych realizowanych w siedzibie Wykonawcy w ciągu każdego 6 miesięcznego okresu trwania umowy lub alternatywnie przeprowadzenia jednej wizyty szkoleniowo - wdrożeniowej w siedzibie Zamawiającego przez jednego konsultanta firmy Rekord.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72514300-4
Dodatkowe kody CPV: 72000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117371.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rekord SI Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119118.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie postępowanie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 ppkt a i b ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa opieki autorskiej nad systemami z Pakietu Rekord, może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Rekord SI. ul.Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko - Biała jest autorem, producentem, właścicielem praw majątkowych i jedynym dystrybutorem systemu Rekord i jego podsystemów. Jednocześnie żaden podmiot na rynku nie został przez nią upoważniony do sprzedaży licencji na oprogramowanie jej autorstwa oraz do świadczenia związanych z nim usług serwisowych.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa cewników do obrazowania wewnątrznaczyniowego OCT
- Sukcesywna dostawa wody, soków i napojów do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa ekspanderów, sizerów oraz protez piersi.
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 11 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Dostawa taśm i siatek dla Bloku Operacyjnego Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług w celu poprawy funkcjonowania systemu typu HIS Medicus On Line w zakresie EDM oraz dostawy licencji systemu ERP , licencji PACS/RIS oraz LIS wraz z konfiguracją i migracją danych.
- Zakup programu do ewidencji i zarządzania zbiorami Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych
- Usługa wsparcia przy konfiguracji i tworzeniu raportów w programie Power BI
- Opracowanie dwóch aplikacji VR w dziedzinie automatyka przemysłowa na potrzeby projektu "Utworzenie i funkcjonowanie BCU dla branży elektron.-mechatron. w dziedzinie autom. przem. BCU-BEM" w Radomiu
- Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
- Zakup programu do ewidencji i zarządzania zbiorami Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.