To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-18
Ogłoszenie nr 510122992-N-2019 z dnia 18-06-2019 r.
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku: Zakup wyposażenia pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych, obejmujący:
Część 1. Zakup sprzętu ITC i oprzyrządowania Część 2. Zakup sprzętu i oprogramowania do
prowadzenia zajęć zawodowych Część 3. Zakup klocków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowe kwalifikacje!" Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramachEuropejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523329-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540052079-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 17914000000000,
ul. ul. Sienkiewicza
57,
15-002
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-85 6750077, e-mail
sekretariat@zstio.net.pl, faks
0-85 6750215.
Adres strony internetowej (url): sekretariat@zstio.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych, obejmujący: Część 1. Zakup sprzętu ITC i oprzyrządowania Część 2. Zakup sprzętu i oprogramowania do prowadzenia zajęć zawodowych Część 3. Zakup klocków
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):26.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup wyposażenia pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych, obejmujący: Część 1. Zakup sprzętu ITC i oprzyrządowania Część 2. Zakup sprzętu i oprogramowania do prowadzenia zajęć zawodowych Część 3. Zakup klocków
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV: 30232100-5, 38652100-1, 38653400-1, 48000000-8, 38651000-3, 32342100-3, 30236000-2, 32423000-4, 32422000-7, 32421000-0, 30200000-1, 37520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1. Zakup sprzętu ITC i oprzyrządowania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95398.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77341.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2. Zakup sprzętu i oprogramowania do prowadzenia zajęć zawodowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161447.75
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158767.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3. Zakup klocków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40818.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44007.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- BZP.272.35.2025.ŁC Dostawa i montaż wykładzin
- Usługa drukowania wraz z kompleksową obsługą urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
- Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej oraz z zakresu usług społecznych i deinstytucjonalizacji
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Hiszpanii
- Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych i części wspólnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- Wymiana stolarki okiennej na III piętrze budynku przy ul. Lipowej 51 w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie oprogramowania do zarządzania dostępu uprzywilejowanego PAM - Privileged Access Management
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT na potrzeby Zamawiającego
- Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania gospodarką wodno-ściekową w ramach projektu pn.: "Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową w gminie Sulejów"
- Dostawa sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Czempiń"
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.