To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-08
Ogłoszenie nr 510122020-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.
Powiat Chojnicki: "ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2621G ŁĄG - ZŁE MIĘSO" REALIZOWANE W RAMACH DOFINANSOWANIA Z FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534268-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540083183-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000,
ul. 31 Stycznia
56,
89-600
Chojnice, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3966501, e-mail
przetargi@powiat.chojnice.pl, faks
52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2621G ŁĄG - ZŁE MIĘSO" REALIZOWANE W RAMACH DOFINANSOWANIA Z FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: "ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2621G ŁĄG - ZŁE MIĘSO" REALIZOWANE W RAMACH DOFINANSOWANIA Z FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SIWZ, Dokumentacji projektowej oraz Istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty budowlane pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621G Łąg- Złe Mięso" realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz Istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik do SIWZ. Początek przebudowywanego odcinka drogi powiatowej nr 2621G zlokalizowano w km 0+000,00 w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2609G Łąg - Lipki - Kęsza - (Szlachta), gdzie następuje dowiązanie się do stanu istniejącego i istniejącej szerokości drogi. Droga w stanie obecnym ma jezdnię szerokości zmiennej (4,8m do 5,0m), a w związku z zaplanowaną rozbudową następuje jej poszerzenie do min. 6,0m. W ramach rozbudowy drogi wykonane zostaną również pozostałe elementy infrastruktury jak np. zjazdy, ciąg pieszo-rowerowy, wyniesione przejście. Koniec projektowanej rozbudowy drogi 2621G planuje się w miejscowości Złe Mięso w km 2+417. Konstrukcje nawierzchni; 1. konstrukcja nawierzchni jezdni: ? warstwa ścieralna z SMA 8 grub. 4cm, ? warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 8cm, ? podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 20cm C 90/3, ? podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 2. konstrukcja nawierzchni na zjazdach z BA: ? warstwa ścieralna z BA AC 11S grub. 4cm, ? warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 8cm, ? podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 20cm, ? podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 3. konstrukcja nawierzchni zjazdu z kostki betonowej: ? kostka betonowa grub. 8cm, ? podsypka cementowo-piaskowa grub. 3cm, ? kruszywo naturalne łamane 0÷31,5mm grub. 20cm, ? podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 4. ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej: ? kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru szarego, grub. 8cm, ? podsypka cemeontow-piaskowa1:4, grub. 3cm, ? podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 10cm C 90/3, Projektowana kanalizacja deszczowa będzie odprowadzała wody opadowe i roztopowe poprzez podział na 5 zlewni i zrzut do istniejących odbiorników. Zakres prac obejmuje wykonanie: ? sieci kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 Ø315mm, ? przykanalików łączących studnie wpustowe uliczne z siecią kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 Ø200mm, ? studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych Ø1000mm i Ø1200mm, ? studzienek ulicznych wpustowych Ø500mm z osadnikami H=1,0m - wpust przykrawężnikowy lub krawężnikowy, ? liniowych korytek odwadniających ze skrzynką i rusztem D400, ? wylotów kanalizacji do odbiorników w ilości 5, ? regulacji pionowa wszystkich urządzeń infrastruktury podziemnej, Zakres przebudowy kolidujące sieci elektroenergetycznej: ? przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK1x1P nr 0013619), ? przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK 1b/R+1TL nr 205/1), ? przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż ist. ZK1-1P i montaż w nowej lokalizacji proj. ZK1x1P nr 203/1), ? przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK 1b/R+2TL nr 402/1), ? przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKXS 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33595<->ZK1x1P nr 501), ? przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (przeniesienie stanowiska słupa nn-0,4kV nr 206, zasilany z ST nr 33595), ? przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKY 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33595<->ZK nr 301), ? przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKY 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33555<->ZK nr 301-302), ? układanie kabla, Odtworzenie oraz wykonanie ogrodzeń posesji - 3 sztuki Uwaga: Materiały z rozbiórki warstw drogowych przebudowy drogi do złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w powiecie chojnickim Gmina Czersk do 10 km od placu budowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych - operator rozściełacza. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej "RODO" (tj. w szczególności 1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str, 1) dalej "RODO". Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust.l pkt 5 Istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45231110-9, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6422795.10
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: USŁUGI KOMUNALNO-TRANSPORTOWE "AMAR" MARIUSZ RUDNIK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5197651.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Dostawa ładowarki kołowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zajęcia terapeutyczne oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikowanych do wczesnego wspomagania rozwoju, w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podziałem na części."
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Projekt przebudowy nawierzchni tartanowej na Stadionie Miejskim "Chojniczanka 1930"
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





