eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RATOWICEDostawa dwóch samochodów dostawczych z zabudową typu furgon w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-17

Ogłoszenie nr 510121577-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.

ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ CZERNICA SP. Z O.O: Dostawa dwóch samochodów dostawczych z zabudową typu furgon w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528815-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540058119-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ CZERNICA SP. Z O.O, Krajowy numer identyfikacyjny 36661091800000, ul. WROCŁAWSKA 111, 55-003 RATOWICE, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 318 01 73, e-mail d.dziedzic@zgkczernica.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zgkczernica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPÓŁKA Z O. O Z 100% UDZIAŁEM GMINY CZERNICA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa dwóch samochodów dostawczych z zabudową typu furgon w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKA.260.1.4.2019.DD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów dostawczych z zabudową typu furgon w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na: o co najmniej 24 miesiące na cały pojazd bez limitu kilometrów; o co najmniej 60 miesiące na perforację nadwozia bez limitów kilometrów; 2) gwarancja rozpoczyna się od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia (pojazdów); 3) producent gwarantuje czas fizycznej reakcji serwisu do 24 godzin od daty zgłoszenia awarii w formie pisemnej, faksem bądź pocztą elektroniczną. Wykonanie naprawy w terminie 7 dni od zgłoszenia; 4) w przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 7 dni Producent zabezpieczy i dostarczy Wykonawcy pojazd zastępczy o parametrach techniczno-użytkowych, odpowiadających opisowi zawartemu w SIWZ; 5) okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni przestoju spowodowanego czasem naprawy; 6) w przypadku wymiany lub naprawy uszkodzonego elementu pojazdu, okres gwarancji na ten element biegnie od nowa od daty naprawy lub wymiany. 2. Wymagania techniczne pojazdów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ i załącznik nr 4a do SIWZ. 3. W dniu odbioru samochodów Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: a) instrukcje obsługi w języku polskim, b) karty pojazdów, c) karty gwarancyjne pojazdów, d) dowody rejestracyjne pojazdów. 4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego w oparciu o stałe oprocentowanie: 1) waluta leasingu: PLN, 2) opłata inicjalna/wstępna w wysokości 15% brutto wartości pojazdu i zostanie uiszczona w dniu podpisania umowy, zgodnie z treścią harmonogramu opłat leasingowych, stanowiącym załącznik do umowy, 3) czas trwania umowy: 36 miesięcznych, 4) w okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy ( leasingodawcy ) 35 miesięcznych równych rat leasingowych, licząc od protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, 5) raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu - płatność rat - do 20 każdego miesiąca, począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, 6) oprocentowanie stałe niezmienne w okresie obowiązywania umowy, 7) opłata końcowa: 1% wartości brutto pojazdu ( wykup ), 8) prawo opcji wykupu pojazdu za opłatę końcową z określoną w umowie ceną. Po zaksięgowaniu tej wpłaty Leasingobiorca otrzyma stosowną fakturę zakupu/umowę sprzedaży, 9) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, a w szczególności opłat manipulacyjnych czy opłat rejestracji pojazdów; 10) Wykonawca ( finansujący ) prowadzi amortyzację przedmiotu zamówienia ( Leasingu ), 11) wysokość miesięcznej raty leasingu bezwzględnie stała i niezmienna w czasie trwania całej umowy leasingu. 12) każdy z samochodów może być objęty odrębną umową z uwzględnieniem wymogów w pkt III SIWZ;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34136100-0


Dodatkowe kody CPV: 66114000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 215194.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKO Leasing Spółka Aksyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Marszałka Edwarda Śmigłego-Rydza 20
Kod pocztowy: 93-281
Miejscowość: Łódz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264689.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264689.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286130.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.