eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzicePełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania"REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY ŚWIEBODZICE - "REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ Z OTOCZENIEM" oraz "PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL. SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-17

Ogłoszenie nr 510121416-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.

Gmina Świebodzice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: "REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY ŚWIEBODZICE - "REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ Z OTOCZENIEM" oraz "PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL. SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: "REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY ŚWIEBODZICE - "REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ Z OTOCZENIEM" oraz "PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL. SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544638-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540093206-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świebodzice, Krajowy numer identyfikacyjny 89071833700000, ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746669543, e-mail lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks +48746669509.
Adres strony internetowej (url): www.swiebodzice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: "REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY ŚWIEBODZICE - "REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ Z OTOCZENIEM" oraz "PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL. SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania, którego przedmiot obejmuje wykonanie: Etapu 1 - Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej i przyłączy z likwidacją osadników ścieków w rejonie budynków ul. Słowackiego 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A ul. Kopernika 8, 10 w Świebodzicach. Etapu 2 - Rewitalizacja ulicy Słowackiego w Świebodzicach wraz z otoczeniem. 2.ETAP I - nadzór nad robotami budowlano instalacyjnymi prowadzonymi na podstawie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej i przyłączy z likwidacją osadników ścieków w rejonie budynków ul. Słowackiego 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A ul. Kopernika 8, 10 w Świebodzicach", opracowanej przez firmę "PROJEKTOWANIE, NADZÓR BUDOWLANY W BRANŻY SANITARNEJ mgr inż. Jolanta Kurkiewicz", z siedzibą przy ul. Ślężańska 39, 58-100 Świdnica. 3.ETAP II - nadzór nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie dokumentacji projektowej pn. "Rewitalizacja ulicy Słowackiego w Świebodzicach wraz z otoczeniem", opracowanej przez firmę "AS PROJEKT PRACOWNIA ARCHITEKTURY ARTUR SCHAB", z siedzibą przy ul. Podmiejska 9, 58-105 Świdnica. 4.Zakres Zamówienia obejmuje również: 1) zapewnienie zespołu branżowych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach bez ograniczeń: a) koordynator: drogowej; b) konstrukcyjno - budowlanej; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz koordynowanie jego pracy; 2) wszystkie czynności przewidziane dla Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na mocy art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202); 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności realizacji etapów określonych w pkt. 2.4. z dokumentacjami projektowymi, decyzjami pozwolenia na budowę, decyzjami Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu, wiedzą, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem warunków instytucji opiniodawczych, oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 4) zapewnienie dyspozycyjności osób pełniących funkcję Nadzoru Inwestorskiego na placu budowy wg potrzeb tj.: a) co najmniej 1 wizyta w tygodniu każdego z inspektorów z branży, w której są aktualnie wykonywane roboty, b) stawiennictwo inspektora nadzoru (określonej branży) na budowie, na każde wezwanie Zamawiającego przekazane w sposób określony w umowie, nie później niż w ciągu dwóch dni od zawiadomienia; 5) Zatwierdzanie materiałów budowlanych do wbudowania; 6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 7) Kontrolowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonawcą robót w zakresie BiOZ; 8) Nadzór nad terminowością realizacji zadań, kontrola zgodności realizacji zadań z harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy; 9) Opiniowanie zmian w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym oraz opiniowanie ewentualnego programu naprawczego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych; 10) Organizowanie oraz prowadzenie cotygodniowych rad budowy oraz innych spotkań wg potrzeb, z udziałem Zamawiającego oraz sporządzanie i przekazywanie protokołów dla zainteresowanych stron; 11) Kontrola umów o podwykonawstwo i dalsze podwykonawstwo w zakresie zgodności z zapisami umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz rekomendacja w zakresie ich akceptacji przez Zamawiającego; 12) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadań; 13) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; 14) Dokonanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót budowlanych; 15) Sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej (opatrzonej datą) z realizacji zadania inwestycyjnego, w szczególności : robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorów częściowych i końcowego; 16) W przypadku zmiany Wykonawcy robót budowlanych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do sporządzenia wszystkich koniecznych dokumentów do rozliczenia wykonanych robót (m.in. inwentaryzacja robót w toku) oraz koniecznych do przygotowania przez Zamawiającego nowego postępowania o zamówienie publiczne; 17) Sprawdzenie i potwierdzenie poprawności i kompletności operatu kolaudacyjnego sporządzonego przez Wykonawcę po zakończeniu robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141056.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AREX Obsługa Inwestycji Czesława Król
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 26
Kod pocztowy: 54-033
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33409.26
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.