To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-17
Ogłoszenie nr 510121416-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.
Gmina Świebodzice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania:
"REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY
ŚWIEBODZICE - "REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ
Z OTOCZENIEM" oraz "PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I
PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL.
SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: "REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY ŚWIEBODZICE - "REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ Z OTOCZENIEM" oraz "PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL. SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544638-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540093206-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świebodzice, Krajowy numer identyfikacyjny 89071833700000,
ul. Rynek
1,
58-160
Świebodzice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48746669543, e-mail
lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks
+48746669509.
Adres strony internetowej (url): www.swiebodzice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: "REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY ŚWIEBODZICE - "REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ Z OTOCZENIEM" oraz "PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL. SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania, którego przedmiot obejmuje wykonanie: Etapu 1 - Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej i przyłączy z likwidacją osadników ścieków w rejonie budynków ul. Słowackiego 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A ul. Kopernika 8, 10 w Świebodzicach. Etapu 2 - Rewitalizacja ulicy Słowackiego w Świebodzicach wraz z otoczeniem. 2.ETAP I - nadzór nad robotami budowlano instalacyjnymi prowadzonymi na podstawie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej i przyłączy z likwidacją osadników ścieków w rejonie budynków ul. Słowackiego 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A ul. Kopernika 8, 10 w Świebodzicach", opracowanej przez firmę "PROJEKTOWANIE, NADZÓR BUDOWLANY W BRANŻY SANITARNEJ mgr inż. Jolanta Kurkiewicz", z siedzibą przy ul. Ślężańska 39, 58-100 Świdnica. 3.ETAP II - nadzór nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie dokumentacji projektowej pn. "Rewitalizacja ulicy Słowackiego w Świebodzicach wraz z otoczeniem", opracowanej przez firmę "AS PROJEKT PRACOWNIA ARCHITEKTURY ARTUR SCHAB", z siedzibą przy ul. Podmiejska 9, 58-105 Świdnica. 4.Zakres Zamówienia obejmuje również: 1) zapewnienie zespołu branżowych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach bez ograniczeń: a) koordynator: drogowej; b) konstrukcyjno - budowlanej; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz koordynowanie jego pracy; 2) wszystkie czynności przewidziane dla Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na mocy art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202); 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności realizacji etapów określonych w pkt. 2.4. z dokumentacjami projektowymi, decyzjami pozwolenia na budowę, decyzjami Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu, wiedzą, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem warunków instytucji opiniodawczych, oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 4) zapewnienie dyspozycyjności osób pełniących funkcję Nadzoru Inwestorskiego na placu budowy wg potrzeb tj.: a) co najmniej 1 wizyta w tygodniu każdego z inspektorów z branży, w której są aktualnie wykonywane roboty, b) stawiennictwo inspektora nadzoru (określonej branży) na budowie, na każde wezwanie Zamawiającego przekazane w sposób określony w umowie, nie później niż w ciągu dwóch dni od zawiadomienia; 5) Zatwierdzanie materiałów budowlanych do wbudowania; 6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 7) Kontrolowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonawcą robót w zakresie BiOZ; 8) Nadzór nad terminowością realizacji zadań, kontrola zgodności realizacji zadań z harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy; 9) Opiniowanie zmian w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym oraz opiniowanie ewentualnego programu naprawczego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych; 10) Organizowanie oraz prowadzenie cotygodniowych rad budowy oraz innych spotkań wg potrzeb, z udziałem Zamawiającego oraz sporządzanie i przekazywanie protokołów dla zainteresowanych stron; 11) Kontrola umów o podwykonawstwo i dalsze podwykonawstwo w zakresie zgodności z zapisami umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz rekomendacja w zakresie ich akceptacji przez Zamawiającego; 12) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadań; 13) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; 14) Dokonanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót budowlanych; 15) Sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej (opatrzonej datą) z realizacji zadania inwestycyjnego, w szczególności : robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorów częściowych i końcowego; 16) W przypadku zmiany Wykonawcy robót budowlanych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do sporządzenia wszystkich koniecznych dokumentów do rozliczenia wykonanych robót (m.in. inwentaryzacja robót w toku) oraz koniecznych do przygotowania przez Zamawiającego nowego postępowania o zamówienie publiczne; 17) Sprawdzenie i potwierdzenie poprawności i kompletności operatu kolaudacyjnego sporządzonego przez Wykonawcę po zakończeniu robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141056.90
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AREX Obsługa Inwestycji Czesława Król
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZIC
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla gminy Świebodzice wykorzystywanych w działaniach kryzysowych
- Zakup fabrycznie nowych 3 sztuk cystern do przewozu i dystrybucji wody pitnej o pojemności od 2500l do 2700l na przyczepkach dwuosiowych
- Przebudowa budynku gospodarczego ze zmianą funkcji ze stacji filtrów na magazyn ochrony ludności i p. pożarowy
więcej: przetargi w Świebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





