To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-07
Ogłoszenie nr 510121098-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.
Gmina Bobowo: "Przebudowa dróg gminnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543016-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobowo, Krajowy numer identyfikacyjny 19167567500000,
ul. Gdańska
12,
83-212
Bobowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 5621766 w. 42, e-mail
agnieszka.gniedziejko@bobowo.gmina.pl, faks
58 56 217 23.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ugbobowo.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa dróg gminnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OB.271.04.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych: 1) Przebudowa drogi gminnej NR 214013G w Bobowie dz. nr 604, 603/5 2) Przebudowa drogi gminnej NR 214003G w Jabłówku stanowiącej działki nr 69, 87, obręb Jabłówko, gm. Bobowo 3.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie części. Zamawiający dopuszcza moż-liwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia: ? Część I: Przebudowa drogi gminnej NR 214013G w Bobowie dz. nr 604, 603/5 Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu "YOMB" o dł.150mb i szer. 4m wraz z utwardzeniem wjazdów do granicy działek prywatnych. Wykonanie przebudowy nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z płyt betonowych wielootworowych typu YOMB należy wykonać w zakresie: zebrania wierzchniej war-stwy jezdni (korytowaniu) na całej jej szerokości, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonania warstwy odsączającej i odcinają-cej, wykonania nawierzchni z płyt wielootworowych ze żwirowaniem, plantowania po-boczy z zagęszczeniem. Warstwa odsączająca 15cm. Warstwa odcinająca 6cm. Wykonanie przebudowy nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z mieszanek bitumicz-no - asfaltowych o dł. 600mb i szer. 3,5m wraz z poboczami z tłucznia kamiennego o szerokości 0,5m. Wykonanie przebudowy nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z mieszanek bitumicz-no - asfaltowych należy wykonać w zakresie: korytowania na całej szerokości jezdni, wykonania podbudowy z kruszyw o grubości warstwy po zagęszczeniu 20cm, zagęsz-czeniu tłucznia mechaniczne, wykonaniu nawierzchni z mieszanki asfaltu lanego - war-stwy wiążącej (nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego o grubości warstwy 4cm) i ścieralnej (nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego o grubości warstwy 5cm) oraz wy-konaniu poboczy z tłucznia o grubości warstwy po zagęszczeniu równej 9cm. Uwaga: na pewnej długości przedmiotowego odcinka drogi do przebudowy znajduje się nierówny asfalt. Przed wykonaniem nawierzchni, wyboje należy uzupełnić warstwą tłucznia o grubości do 5cm. Łączna grubość nawierzchni asfaltowej musi wynosić 9cm. W tej samej technologii należy wykonać zjazd z działki nr 604 na działkę nr 603/5 (połą-czenie nawierzchni asfaltowej z nawierzchnia z płyt betonowych wielootworowych). Zakres robót budowlanych zgodnie z kosztorysem nakładczym przedmiotowego zada-nia. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wyznaczyć geodezyjnie przebieg granic przedmiotowych działek ewidencyjnych celem prowadzenia ich wyłącznie w ob-rębie przedmiotowych działek stanowiących pas drogowy ww. dróg gminnych. Po wy-konaniu robót budowlanych związanych z przebudową przedmiotowej drogi należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Prace związane z geodezyjną in-wentaryzacją powykonawczą należy tak zaplanować, aby ich wykonanie nie opóźniło odbioru przedmiotowych robót budowlanych. ? Część II: Przebudowa drogi gminnej NR 214003G w Jabłówku stanowiącej działki nr 69, 87, obręb Jabłówko, gm. Bobowo Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu "YOMB"o dł.300mb i szer. 3,5m. Wykonanie przebudowy nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z płyt betonowych wielootworowych typu YOMB należy wykonać w zakresie: rozebrania nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej na odcinku ok. 20m, zebrania wierzchniej warstwy jezdni (korytowaniu) na całej jej szerokości, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonania warstwy odsączającej i odcinającej, wykonania nawierzchni z płyt wielootworowych ze żwirowaniem, plantowania poboczy z zagęsz-czeniem. Warstwa odsączająca 15cm. Warstwa odcinająca 6cm. Zakres robót budowlanych zgodnie z kosztorysem nakładczym przedmiotowego zada-nia. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wyznaczyć geodezyjnie prze-bieg granic przedmiotowych działek ewidencyjnych celem prowadzenia ich wyłącznie w obrębie przedmiotowych działek stanowiących pas drogowy ww. dróg gminnych. Po wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową przedmiotowej drogi należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Prace związane z geodezyjną in-wentaryzacją powykonawczą należy tak zaplanować, aby ich wykonanie nie opóźniło odbioru przedmiotowych robót budowlanych. 3.3. Szczegółowy zakres prac został opisany za pomocą: * Niniejszej SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do SIWZ * Kosztorysu nakładczego Uwaga. Kosztorys nakładczy należy traktować jako element pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Kosztorys nakładczy nie jest podstawą do obliczenia ceny. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagro-dzenie ryczałtowe. 3.4. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu robót. Za-leca się dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej terenu robót, w celu zapoznania się z warunkami wykonania zamówienia. Wizja lokalna stanowi funkcję pomocniczą przy prawidłowej wycenie przedmiotu zamówienia i umożliwia uwzględnienie przez Wykonawcę wszystkich uwarunkowań wynikających z realizacji zamówienia. Termin rozpoczęcia wizji ustala się na dzień: 29.05.2020 r. godz. 10:00, Urząd Gminy Bobo-wo ul Gdańska 12, 83-212 Bobowo. Odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest fa-kultatywne. Osoby, które przybędą na wizję zobowiązane są posiadać przy sobie doku-ment tożsamości. Tryb udzielania wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia został określony w Rozdziale 8 SIWZ. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela wyjaśnień dotyczących treści SIWZ. 3.5. Wariantowe stosowanie materiałów 3.5.1. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)". Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. takie parametry i jednostki jak: długość, szerokość, wysokość, kubatura, itd.) oraz wybrane cechy jakościowe , które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.). 3.5.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego 3.6. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wynikające z art. 29 ust. 3a Prawo zamó-wień Publicznych: 3.6.1. Stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). 3.6.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności ogólnobudowlane w trakcie realizacji zamówienia wynikające z dokumentacji i kosztorysu ofertowego. W przypadku Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. 3.6.3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). 3.6.4. Warunek ten zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pra-cowników lub oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników, jak również poprzez zawarcie umowy o pracę tym-czasową na podstawie ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnieniu pracowników tymcza-sowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1563 ze zm.). 3.6.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynno-ści kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwy-konawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wska-zane w punkcie 3.6.2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: * żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wy-mogów i dokonywania ich oceny, * żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, * przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania pracy. 3.6.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót złożył Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.6.2. 3.6.7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu poświadczoną za zgodność z orygi-nałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umowy/umów o pra-cę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt. 3.6.2. Kopia umowy/umów powinna zostać zanoni-mizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Wyliczenie ma charakter przy-kładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimiza-cji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem prze-pisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimi-zacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawar-cia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfi-kowania. 3.6.8. W przypadku ustania, w okresie trwania umowy, stosunku pracy wobec któregokolwiek z pracowników realizujących zamówienie, o których mowa wyżej i zatrudnienia w jego miejsce innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiają-cemu stosownego oświadczenia o zatrudnieniu nowego pracownika mającego realizo-wać przedmiot zamówienia. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany pracownika 3.6.9. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących czynności o których mowa w pkt. 3.6.2. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności o których mowa w pkt. 3.6.2. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45230000-8, 45233000-9, 45233100-0, 45233120-6, 45233123-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej NR 214013G w Bobowie dz. nr 604, 603/5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
256818.50
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROMADO-BRZEZIŃSKI Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
315886.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej NR 214003G w Jabłówku stanowiącej działki nr 69, 87, obręb Jabłówko, gm. Bobowo |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71337.90
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROMAR Reszczyńscy spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87745.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





