To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-07
Ogłoszenie nr 510120962-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.
Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z: "Sukcesywna dostawa środków czystości do
Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" w Inowrocławiu s.p.z.o.z."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550582-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540105090-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Krajowy numer identyfikacyjny 10625117000000,
ul. ul. Przy Stawku
12,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 358 13 00, e-mail
ilona.dabrowska@przytezni.pl, faks
52 358 13 03.
Adres strony internetowej (url): www.przytezni.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" w Inowrocławiu s.p.z.o.z."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-3-2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje "Sukcesywną dostawę środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" w Inowrocławiu s.p.z.o.z." w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 pakiety: Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne (załącznik nr 4 do SIWZ) Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji (załącznik nr 5 do SIWZ) Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości (załącznik nr 6 do SIWZ) 3. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowią odpowiednio załączniki 4-6. 4. Wykonawca wskazując w ofercie cenowej nazwę oferowanego asortymentu zobowiązany jest dostarczać taki sam asortyment w trakcie realizacji zawartej umowy. 5.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: 5.1. nazwę produktu, 5.2. termin ważności, 5.3. masę netto, 5.4. warunki przechowywania, 5.5. nazwę i adres producenta. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 6. Warunki dodatkowe: 6.1. Dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni, 6.2. Dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. 6.3. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP, które Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 6.4. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu produktów - dotyczy wszystkich pakietów. 6.5. Dotyczy wszystkich pakietów - do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i ulotki produktowe, zgodnie z wytycznymi w załączniku 4,5 i 6 do SIWZ, 6.6. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i ulotki produktowe oferowanych środków oraz pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) zgodnie z wytycznymi określonymi w ofercie cenowej. 6.7. Dotyczy wszystkich pakietów - Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych środków na zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy, 6.8. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dla produktu określonego w poz. 6 i 17 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje dwa urządzenia dozujące do przygotowywania roztworów roboczych z koszami ze stali nierdzewnej do zamontowania kanistrów na ścianie oraz min. 20 m węża, który powinien być zakończony pistoletem dozującym roztwór lub czystą wodę na powierzchnię. Ponadto: dla produktu określonego w poz. 3 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje urządzenia dozujące chemię w ilości według wskazań Zamawiającego. Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje dozowniki w ilości podanej przy produkcie określonym w poz. 11 i 12. 6.9. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Oferowane produkty z poz. 1 do 10 oraz 17-19 nie mogą zawierać NTA oraz muszą być przeznaczone do obiektów zbiorowego żywienia, ponadto produkty poz. 1-10 i 17-19 muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno. 6.10. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dostawca dla produktu z poz. 1 , 2 , 8, 10 i 18 dostarczy i zamontuje nieodpłatnie dozowniki płynu myjącego i nabłyszczającego do 3 zmywarek kapturkowych oraz zmywarki tunelowej, które posiada zamawiający. 6.11. Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości: Dostawca dla produktów określonych w ofercie cenowej nieodpłatnie dostarczy i zamontuje centralny system dozowania w ilości wskazanej przez Zamawiającego, Dostarczane produkty dla pozycji 17, 24 i 53 muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno. 6.12. Pakiet nr 2 Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji Dostawca dla produktów określonych w ofercie cenowej nieodpłatnie dostarczy i zamontuje dozowniki do dezynfekcji medycznej w ilości wskazanej przez Zamawiającego 6.13. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dostawca przynajmniej raz na kwartał przeprowadzi bezpłatny przegląd okresowy urządzeń dozujących dostarczonych i zamontowanych przez niego nieodpłatnie, potwierdzony kartą serwisową. 6.14. Dotyczy wszystkich pakietów: Dostawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do pełnego, bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego z zasad postępowania z preparatami chemicznymi, zwłaszcza niebezpiecznymi oraz praktycznej umiejętności utrzymania czystości przy wykorzystaniu środków chemicznych i dozowników z oferty Dostawcy (szkolenie potwierdzone kartą szkolenia) 6.15.Dotyczy wszystkich pakietów - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie wszystkie niezbędne instrukcje stanowiskowe i higieniczne do zaproponowanych środków. 6.16. Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji - do oferty należy dołączyć pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, atesty PZH, deklaracje zgodności, zgłoszenie do CPNP ( zgodnie z wytycznymi w załączniku nr 5 do SIWZ. 7.Oferent gwarantuje Zamawiającemu, iż dostarczany przedmiot zamówienia będzie wolny od wad jakościowych. 8. Jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości środków czystości w stosunku do określonej w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. do zamówienia u Dostawcy dodatkowej ilości środków czystości oraz zwiększenia wartości umowy maksymalnie o 10 % wartości Umowy określonej w § 6 ust. 1, z zastosowaniem cen podanych w ofercie Dostawcy i w niniejszej umowie. 9. Zamawiający zastrzega, iż dokonanie zakupu środków czystości w ramach "prawa opcji" jest jego uprawnieniem, a nie zobowiązaniem. Realizacja prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak zamówień w ramach "prawa opcji" nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Dostawcy w stosunku do Zamawiającego. 10. Zamawiający przekaże Dostawcy zawiadomienie dotyczące uruchomienia "prawa opcji" w formie pisemnej. 11. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy. 12. Środki czystości dostarczane w ramach prawa opcji muszą być takie same jak objęte zakresem podstawowym oraz w cenach jednostkowych określonych przez Dostawcę w swojej ofercie. 13. Ilości środków czystości podane w załączniku do Umowy stanowią szacunkowe zużycie i mogą ulec zmniejszeniu w stosunku do ilości określonej w załączniku do Umowy, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Dostawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub kilka części zamówienia. Każdemu z Dostawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną przez siebie część lub części. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danej części. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części, na którą została złożona. 15. Uwaga! W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów artykułów, patentów lub pochodzenia asortymentu określonego w ofercie cenowej załączonej do SIWZ należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową. Zaoferowane przez Dostawcę asortymenty winny posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta, muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności produktom wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu niniejszej SIWZ wraz z załącznikami wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek: a) wyraźnie wskazać w ofercie zastosowane rozwiązanie równoważne poprzez wpisanie odpowiednich informacji w Formularzu ofertowym, b) załączyć do oferty właściwe dokumenty (tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, karty charakterystyki, atesty dopuszczenia do stosowania) potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ. 16. Faktury dostarczane będą według wyboru Dostawcy: a) w formie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej przy użyciu Platformy Elektronicznego Fakturowania na konto Zamawiającego, identyfikowane poprzez wpisanie numeru NIP Zamawiającego, b) do siedziby Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV: 39830000-9, 39831220-4, 39800000-0, 33760000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne (załącznik nr 4 do SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98709.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Gastro Centrum Adam Koprowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
105519.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji (załącznik nr 5 do SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48503.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Gastro Centrum Adam Koprowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54081.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości (załącznik nr 6 do SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
356249.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Gastro Centrum Adam Koprowski ul. Poznańska 70A 64 - 920 Piła
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
438643.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych"
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.