To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-06
Ogłoszenie nr 510120298-N-2020 z dnia 06-07-2020 r.
Urząd Miasta Milanówka: Remont nawierzchni ulicy Sabiny Dembowskiej w Milanówku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540191-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540091364-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Milanówka, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
45,
05-822
Milanówek, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 7583061 w. 109, e-mail
przetargi@milanowek.pl, faks
227 248 039.
Adres strony internetowej (url): https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur/13610-zp-271-9-tom-2020-remont-nawierzchni-ulicy-sabiny-dembowskiej-w-milanowku
Adres profilu nabywcy: https://www.milanowek.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni ulicy Sabiny Dembowskiej w Milanówku
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego był remont nawierzchni ulicy Dembowskiej w Milanówku w ramach, którego planuje się wykonanie nakładki z mieszanki mineralno-bitumicznej na długości ok. 476 m i szerokości ok. 5,5 m. Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegających w szczególności na: - pracach rozbiórkowych, - wyrównaniu nawierzchni poprzez frezowanie oraz profilowanie istniejącej podbudowy wraz z wykonaniem nowej podbudowy, - ustawieniu krawężnika na długości ok. 960 m, - ułożeniu siatki przeciwspękaniowej, - oczyszczeniu i skropieniu podbudowy pod warstwę wyrównawczą oraz warstw konstrukcyjnych bitumicznych, - wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości po zagęszczeniu 4 cm na ogólnej powierzchni ok. 2 846,10 m2, - regulacji istniejącej infrastruktury podziemnej, - wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej. 2) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest również do: - wymiany na nowe takich elementów infrastruktury jak: skrzynki od zasuw, hydrantów, włazów na studniach rewizyjnych. - regulacji studni betonowych, którą należy wykonać przy pomocy pierścieni regulacyjnych typu AVR, poprzez demontaż istniejącego komina regulacyjnego do pokrywy studni betonowej. Nową regulację należy wykonać od pokrywy studni aż do uzyskania wymaganej rzędnej nawierzchni, zamontować nowy właz D400 do 600 z wypełnieniem betonowym, pozycjonowany bez wentylacji. W przypadku studni rewizyjnych z PVC (315mm lub 425 mm, 600 mm) wymianie podlega właz z teleskopem i uszczelką, a regulację rzędnej włazu uzyskujemy po przez regulację na teleskopie, odciążenie włazu wykonać przy pomocy pierścienia, prefabrykowany betonowy lub z tworzywa, ewentualnie na budowie wykonać podbudowanie z betonu. Nowe skrzynki od zasuw i skrzynki hydrantowe w całości wykonane z żeliwa. 3) Do odbioru końcowego inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć protokoły przeglądu powyższych urządzeń potwierdzone przez ich zarządców. Należy wskazać, że wszelkie koszty związane z prowadzeniem prac pod nadzorem właścicieli poszczególnych sieci pokryje Wykonawca. 4) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz zorganizowania objazdów (jeżeli wystąpi taka konieczność) i ich oznakowanie. 5) Prace związane z remontem drogi odbywać się będą przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego. 6) Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał oględzin terenu budowy, którego dotyczy niniejsze postępowanie przetargowe, w celu oszacowania ceny oferty z należytą starannością. 7) Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt urządzi teren budowy i zaplecze budowy, a po zakończeniu prac przywróci teren do stanu pierwotnego, oznakuje i zabezpieczy teren budowy. 8) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP,. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 10) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 11) Wykonawca musi dysponować potencjałem osobowym i technicznym gwarantującym możliwość wykonania całości zamówienia. 12) Wykonawca na czas prowadzenia prac zapewni (w miarę możliwości) dostęp do posesji przyległych dla właścicieli i ich pojazdów oraz służb komunalnych, porządkowych i bezpieczeństwa. Ponadto, do obowiązków wykonawcy należeć będzie powiadomienie Mieszkańców przebywających na posesjach przyległych do terenu prowadzenia prac o terminie ich rozpoczęcia, (z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem) poprzez wrzucenie zawiadomień do skrzynek pocztowych oraz ustawienie w widocznym miejscu tablicy. Treść zawiadomień i tekst na tablicy podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. W sytuacji braku możliwości zapewnienia dostępu do poszczególnych posesji (z uwagi na uwarunkowania związane z postępem prac) właściwi mieszkańcy zostaną powiadomieni o tym fakcie przez Wykonawcę, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku niedotrzymania obowiązku powiadomienia mieszkańca, wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje wynikające z roszczeń Mieszkańców, w tym związane ze zmianą harmonogramu prac w związku z koniecznością udostępnienia możliwości dojazdu do danej posesji. 13) Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej w treści jako ,,STWiORB'' oraz Plan orientacyjny - stanowiące łącznie załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dalej w treści jako ,,SIWZ´´. 14) W przypadku, gdy w STWiORB (o której mowa powyżej), pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji technicznej z zastrzeżeniem, że każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji i należy je odczytać z dopiskiem "lub równoważne". 15) W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki: - wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego, - na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu określonym w dokumentacji technicznej, - co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji dokumentację o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż w STWiORB załączonej do SIWZ. 16) W przypadku, określonym w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 17) Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. 18) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (karta materiałowa itp.) wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w dokumentacji technicznej oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233200-1, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
373797.07
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H EFEKT Sp. z o.o. Budowa i naprawa dróg
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
289050.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.