eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów"Przebudowa i rozbudowa (wraz z częściową rozbiórką) istniejącego budynku sortowni wraz z częścią socjalno-biurową Regionalnej Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych w Tarnowie na terenie działek nr 22/9, 22/14, 22/11 obr. 74 przy ul Komunalnej w Tarnowie (nr ref. 2/ZP/2019)".

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-14

Ogłoszenie nr 510120147-N-2019 z dnia 14-06-2019 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.: "Przebudowa i rozbudowa (wraz z częściową rozbiórką) istniejącego budynku sortowni wraz z częścią socjalno-biurową Regionalnej Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych w Tarnowie na terenie działek nr 22/9, 22/14, 22/11 obr. 74 przy ul Komunalnej w Tarnowie (nr ref. 2/ZP/2019)".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540739-N.2015

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 85003384300000, ul. ul. Okrężna 11, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 621 93 73, e-mail mpgk@mpgk.tarnow.pl, faks 14 621 93 73 w 19 14 621 86 73.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.tarnow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zamawiający o któym mowa w art.3 ust.1 pkt 3 ustawy PZP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa i rozbudowa (wraz z częściową rozbiórką) istniejącego budynku sortowni wraz z częścią socjalno-biurową Regionalnej Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych w Tarnowie na terenie działek nr 22/9, 22/14, 22/11 obr. 74 przy ul Komunalnej w Tarnowie (nr ref. 2/ZP/2019)".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/ZP/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa i rozbudowa (wraz z częściową rozbiórką) istniejącego budynku sortowni wraz z częścią socjalno-biurową Regionalnej Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych w Tarnowie na terenie działek nr 22/9, 22/14, 22/11 obr. 74 przy ul Komunalnej w Tarnowie (nr ref. 2/ZP/2019)". Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w projekcie budowlanym oraz w formie graficznej na mapie. Dokumenty powyższe stanowią załączniki do SIWZ. Zamawiający posiada prawomocną decyzję Prezydenta m. Tarnowa nr 347/2016 z dnia 04 lipca 2016 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane W związku z pracą instalacji i prowadzonym procesem technologicznym dopuszcza się przerwy w funkcjonowaniu Regionalnej Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych w trakcie prowadzenia następujących prac: - prace związane z przebudową kanalizacji: przerwa 2-3 dni, - prace związane z rozbiórką istniejących ścian: przerwa 2 dni, - prace związane z montażem konstrukcji dachowej: przerwa 7 dni, - prace związane z połączeniem obecnej posadzki z nową: przerwa 14 dni. Maksymalna dopuszczalna przerwa w pracy sortowni nie może przekroczyć 30 dni. Termin realizacji inwestycji nie może być dłuższy niż 180 dni. Kierownik budowy będzie odpowiadał za opracowanie szczegółowego codziennego harmonogramu robót, zapewni również koordynację prac budowlanych z pracą instalacji. Wykonawca udzieli co najmniej 48-miesięcznej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 649292.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane IMBUD Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okrężna 4
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 649292.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 649292.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 649292.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.