eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-13

Ogłoszenie nr 510119703-N-2019 z dnia 13-06-2019 r.

Zakład Oświaty Karlino: wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Razem w zawodową przyszłość!" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553222-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540109776-N-2019, 540111102-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Oświaty Karlino, Krajowy numer identyfikacyjny 33038930100000, ul. ul. Szymanowskiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 117 780, e-mail oswiata@karlino.home.pl, faks 943 117 780.
Adres strony internetowej (url): http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZO.26.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie zostało podzielone na zadania częściowe, oznaczone jak następuje: a) zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki, b) zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni montażu urządzeń i systemów mechatronicznych. c) zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zadanie częściowe nr 1 - wykonanie dostawy narzędzi, urządzeń i przyrządów pomiarowych i sterowniczych, b) zadanie częściowe nr 2 - wykonanie dostawy stanowiska montażu układów hydraulicznych, c) zadanie częściowe nr 3 - wykonanie dostawy narzędzi, urządzeń i wyrobów do wiercenia, frezowania, toczenia i przecinania oraz urządzeń warsztatowych i pomiarowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31000000-6


Dodatkowe kody CPV: 31521000-4, 31100000-7, 38342000-4, 38552000-9, 38341300-0, 31221000-1, 42660000-0, 38425000-0, 42122100-1, 42131142-3, 42620000-8, 42621000-5, 42621100-6, 42623000-9, 43414000-8, 43132300-0, 44512900-1, 44531700-8, 31720000-9, 38330000-7, 39151200-7, 43800000-1, 44316000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na zadanie częściowe nr 1 z powodu przewyższenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przez cenę najkorzystniejszej oferty, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. W niniejszym postępowaniu, na zadanie częściowe nr 1, cena najkorzystniejszej oferty wynosi 67833,27zł, natomiast kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 34000,00zł;

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni montażu urządzeń i systemów mechatronicznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17073.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Micro" Marek Kowalski
Email wykonawcy: micro@micro.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 1
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21894.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21894.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21894.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na zadanie częściowe nr 3 z powodu przewyższenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przez cenę najkorzystniejszej oferty, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. W niniejszym postępowaniu, na zadanie częściowe nr 3, cena najkorzystniejszej oferty wynosi 215120,85zł, natomiast kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 162000,00zł.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.