eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont instalacji wentylacyjnej wraz z wymianą central na pływalni krytej w Gdańsku przy ul. Chałubińskiego 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-13

Ogłoszenie nr 510119621-N-2019 z dnia 13-06-2019 r.

Gdański Ośrodek Sportu: Remont instalacji wentylacyjnej wraz z wymianą central na pływalni krytej w Gdańsku przy ul. Chałubińskiego 13

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543015-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gdański Ośrodek Sportu, Krajowy numer identyfikacyjny 58922800000000, ul. ul. Traugutta 29, 80-221 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 524 34 73, e-mail piotr.ruta@sportgdansk.pl, faks 058 524 34 93.
Adres strony internetowej (url): https://www.sportgdansk.pl/
Adres profilu nabywcy: https://bip.sportgdansk.pl/profil-nabywcy/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji wentylacyjnej wraz z wymianą central na pływalni krytej w Gdańsku przy ul. Chałubińskiego 13

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP1/282/14/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji wentylacyjnej wraz z wymianą central na pływalni krytej w Gdańsku przy ul. Chałubińskiego 13 wraz z 3 letnią obsługą serwisową. Zakres robót: Instalacji wentylacyjnych: - Demontaż istniejących central wentylacyjnych oraz ich utylizacja -Wymiana central wentylacyjnych (centrale muszą spełniać wymogi Ekoprojekt 2018) - Nowa centrala wentylacyjna posiada wymiennik krzyżowy, rekuperator, nagrzewnice wodną - Centrale dostarczone w częściach umożliwiających ich wniesienie przez istniejące przejścia - Demontaż kanałów wentylacyjnych na czas montażu central - Montaż kanałów wentylacyjnych - Izolacja kanałów wentylacyjnych - Uruchomienie i regulacja instalacji Instalacji CT: - Demontaż istniejących podłączeń do central - Montaż rur stalowych - Montaż zestawów przyłączeniowych do nagrzewnic w centralach wentylacyjnych - Płukanie odcinka wymienianego oraz próba szczelności - Wykonanie izolacji termicznej - regulacja instalacji Usługa przeglądów gwarancyjnych central wentylacyjnych: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w okresie 3 lat od dnia przekazania urządzeń Zamawiającemu będzie wykonywał obsługę serwisową zamontowanych central wentylacyjnych na warunkach określonych w kartach gwarancyjnych urządzeń wydanych przez producenta, nie rzadziej niż 2 razy w roku. Koszty przeprowadzania czynności konserwacyjnych oraz koszty materiałów eksploatacyjnych wymienianych i uzupełnianych ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga aby centrale wentylacyjne wraz z automatyką sterującą (rozdzielnice) były tego samego producenta. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ, które są jej integralną częścią: a)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOB) - załącznik nr 6 do SIWZ, b) Przedmiar Robót - załącznik nr 7 do SIWZ, c) Projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, d)Projekt wykonawczy - załącznik nr 9 do SIWZ, e) Rysunki - załącznik nr 10, 10A i 10B do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 537373.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BEK-INSTALACJE Bartłomiej Kruk
Email wykonawcy: bartekkruk.bek@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 83
Kod pocztowy: 80-180
Miejscowość: Borkowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 531852.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 531852.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 642607.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.