To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-12
Ogłoszenie nr 510118359-N-2019 z dnia 12-06-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Zakup i dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca fabrycznie nowych drukarek monochromatycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545890-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000,
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 8211479, e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca fabrycznie nowych drukarek monochromatycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-56/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, drukarek monochromatycznych A4, w ilości 102 sztuk w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 20 sztuk w ramach zamówienia opcjonalnego, wymienionych w załączniku nr 6 do siwz. 2) Ilość i zakres przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 4 i 6 do siwz. 3) Zamawiający wymagał aby Wykonawca potwierdził spełnienie minimalnych wymagań sprzętowych na załączniku nr 1 do formularza kalkulacji cenowej. 4) Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe drukarki laserowe. 5) Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 6) Zamawiający wymagał, aby Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Dz.U. 2018 poz. 511 z późn. zm.), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia, za co Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty: 1) przedłożył Zamawiającemu zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 uPzp oświadczenie o zatrudnieniu przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła osoba niepełnosprawna, nie później niż trzy dni po podpisaniu umowy; 2) przedłożył Zamawiającemu na każde jego żądanie, na każdym etapie realizacji zamówienia stosownych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej zgodnie z zapisami pkt. 1 wzoru umowy pod rygorem naliczenia kar umownych. 7) Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym. 8) Wymagania związane z oznakowaniem, o którym mowa w art. 30a uPzp: Zamawiający wymagał aby urządzenia oznakowane były znakiem CE na podstawie Ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 roku o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 ze zm.). 9) Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10) Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
148780.48
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMIT s.c. Teresa Wróblewska Michał Wróblewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151776.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa schodów dla nitki wjazdowej i wyjazdowej Trasy Zamkowej"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Naprawy i konserwacje elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 59 w Szczecinie w podziale na części
- wykonywanie remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa urządzeń drukujących z materiałami eksploatacyjnymi
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego do IHAR-PIB
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





