eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dostawa artykułów żywnościowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-02

Ogłoszenie nr 510117542-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.

Zakład Karny: Dostawa artykułów żywnościowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548707-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 32019900000000, ul. ul. Chrobrego 29, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 162 011, e-mail zk_brzeg@sw.gov.pl, faks 774 162 287.
Adres strony internetowej (url): wwww.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka sektora finansów publicznych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów żywnościowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/Kw.2232.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 - Dostawy produktów rybnych Filety rybne, mrożone z mintaja, SHP (filety ułożone warstwowo z zastosowaniem przekładek z folii, glazura technologiczna do 5%, produkcja morska). Płat mięsa z mintaja o nieregularnej wielkości i kształcie, oddzielony od pozostałych części anatomicznych ryby cięciem, wykonanym równolegle od kręgosłupa, bez skóry i wyrostków ościstych kręgosłupa, błona otrzewna i żebra usunięte, zamrożony, pokryty glazurą Wymagania: Brak oznak rozmrożenia, nie uszkodzona glazura ochronna, filety całe, bez obcych zanieczyszczeń, tkanka mięsna jasna (bez przekrwień i przebarwień), o naturalnej barwie charakterystycznej dla mintaja; niedopuszczalna obecność pasożytów. Powierzchnia cięć równa, gładka, bez poszarpań krawędzi; nie dopuszcza się pozostałości wnętrzności, kości, ości, skóry, skrzepów krwi. Tkanka mięsna sprężysta po rozmrożeniu, nie rozpadająca się, o prawidłowym zapachu, niedopuszczalna zbyt miękka i mazista. Zapach właściwy dla ryb mrożonych, po rozmrożeniu zapach świeżej ryby danego gatunku, niedopuszczalny zapach gnilny. Tekstura po ugotowaniu: zwarta, krucha, soczysta, charakterystyczna dla mintaja,; dopuszcza się lekko miękką. Filety utrwalone przez zamrożenie w specjalistycznych urządzeniach do uzyskania temperatury -180 C lub niższej w każdym punkcie produktu, gotowe do spożycia po podgrzaniu. Odgrzewanie produktu powinno być możliwe z wykorzystaniem zarówno metody tradycyjnej np. ( patelnia), jak i z wykorzystaniem pieca konwekcyjno- parowego. Pakowanie: filety ułożone warstwowo z zastosowaniem przekładek z folii umożliwiających łatwe oddzielenie każdego fileta, tzw. shatter pack, zapakowane w pudła kartonowe. Dopuszcza się pojedyncze przypadki filetów przymarzniętych krawędziami, ale dające się łatwo rozdzielić. Opakowania powinny zabezpieczać filety przed zniszczeniem, zanieczyszczeniem, wysuszką. Powinny być całe, bez uszkodzeń mechanicznych, czyste, bez obcych zapachów oraz wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie zbiorcze powinno posiadać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: nazwa gatunku ryby, termin przydatności do spożycia lub data produkcji, zawartość glazury, warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami Filety pakowane luzem w karton. Na opakowaniu informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10kg. Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego. Kod CPV 15220000-6 w ilości 400 kg 2. Filet śledziowy a'la matias płaty mięsa śledzia o równej wielkości, wyrównanym kształcie, oddzielone od pozostałych części anatomicznych ryby cięciem, wykonanym równolegle od kręgosłupa z pozostawieniem skóry lub bez skóry, bez wyrostków ościstych kręgosłupa, błona otrzewna i żebra usunięte, utrwalone solą kuchenną w opakowaniach do 10 kg Wymagania dla śledzi solonych a la matias: - filety błyszczące o naturalnym, jasnym zabarwieniu właściwym dla śledzi, całe, nie uszkodzone, oprawienie staranne, płaty równej wielkości, wyrównane w kształcie, - smak i zapach: właściwy dla ryb dojrzałych, bez naleciałości znamionujących początek rozkładu, - tkanka mięsna: mięso właściwie związane, sprężyste, bez rozwarstwień i uszkodzeń - solanka: nie powinna wykazywać obcych zapachów oraz smaku jełkiego lub gorzkiego. Dopuszcza się solankę zalewową lekko zmętniałą - właściwości fizykochemiczne i biologiczne: Brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Cechy dyskwalifikujące: filety rozpadające się, filety o luźnej konsystencji (rozpadające się), przebarwienia świadczące o nieświeżości filetów; zapach mięsa: jełki, kwaśny, gnilny, inny obcy; smak mięsa: jełki, kwaśny, gorzki, metaliczny, chemiczny, inny obcy, słodki z równoczesnym występowaniem różowej barwy mięsa; mazista tekstura tkanki mięsnej, występowanie pasożytów szkodliwych dla zdrowia ludzkiego termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni Ryby muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta. Kod CPV15232000-3 w ilości 100 kg 3. Kotlet rybny panierowany (burger) zamrożony Produkt otrzymany z mielonego mięsa ryb bez ości, łusek i skóry (zawartość ryby co najmniej 55%), przyprawiony, panierowany (panier z dodatkiem ziół np. tymianku i oregano), wstępnie podsmażonych, utrwalony przez zamrożenie w specjalistycznych urządzeniach do uzyskania temperatury -180 C lub niższej w każdym punkcie produktu , gotowy do spożycia po podgrzaniu. Odgrzewanie produktu powinno być możliwe z wykorzystaniem zarówno metody tradycyjnej np. ( patelnia), jak i z wykorzystaniem pieca konwekcyjno- parowego. Wymagania organoleptyczne: 1. Wygląd: Powierzchnia całkowicie pokryta panierem, wielkość i kształt wyrobów wyrównane w opakow. jednostkowym (masa 1szt ok. 90g-100g); niedopuszczalne zabrudzenia, zapleśnienia, zdeformowania oraz rozmrożenie produktu. Barwa powierzchni złocista, wyrównana w opakowaniu jednostkowym; niedopuszczalna barwa świadcząca o przypaleniu 3. Wygląd ( po podgrzaniu): Zachowany kształt produktu; powierzchnia całkowicie pokryta panierem 4. Barwa ( po podgrzaniu) Barwa powierzchni złocisto-brązowa do brązowej; niedopuszczalna nietypowa barwa mięsa ryby na przekroju 5. Konsystencja i struktura ( po podgrzaniu) delikatna, soczysta, niedopuszczalna twarda, gąbczasta, niedopuszczalne ości Panierka -chrupiąca 6. Smak i zapach( po podgrzaniu) Typowy dla użytych surowców, wyczuwalny smak i zapach ziół, bez obcych smaków i zapachów Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 4 miesiące od daty dostawy do magazynu ZK Brzeg. Opakowania jednostkowe: torby foliowe termozgrzewalne,wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Na opakowaniu informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego Kod CPV15229000-9 w ilości 700 kg 4. Farsz rybny (mintaj, dorsz, miruna) granulacja farszu (1-3cm), bez ości, łusek i skóry. Bloki głęboko mrożone pakowane w karton, warstwy przełożone folią. Wymagania organoleptyczne: farsz mrożony: barwa bloku jednorodna, typowa dla gatunku ryby; dla farszu płukanego barwa od biało-szarej bloku do kremowo-beżowej, jednakowa na wszystkich powierzchniach bloku;. dla farszu z przyprawami dopuszcza się ciemne punkty pochodzące z dodanych przypraw. Farsz po rozmrożeniu barwa farszu typowa dla mięsa danego gatunku ryb; dopuszcza się lekkie porozowienie farszu; dopuszcza się widoczne punkty barwy kontrastującej z barwą farszu pochodzące z zastosowanych przypraw, Zapach: właściwy dla świeżej ryby danego gatunku; dla farszu przyprawionego oraz płukanego i przyprawionego wyraźny zapach przypraw; Zanieczyszczenia obce: wszystkie asortymenty farszów wolne od jakichkolwiek ciał obcych Farsz po ugotowaniu: Zapach i smak: smak i zapach właściwy dla danego gatunku ryby; dla farszu płukanego, lekko słodkawy; dla farszu przyprawionego oraz płukanego i przyprawionego typowy dla stosowanych przypraw. Tekstura: zwarta, krucha, soczysta, charakterystyczna dla dane go gatunku ryby; dopuszcza się, lekko miękką, a dla farszu płukanego oraz płukanego i przyprawionego lekko twardawą; Opakowania powinny zabezpieczać farsz przed zniszczeniem, zanieczyszczeniem, wysuszką. Powinny być całe, bez uszkodzeń mechanicznych, czyste, bez obcych zapachów oraz wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie zbiorcze powinno posiadać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: nazwa gatunku ryby, termin przydatności do spożycia lub data produkcji, zawartość glazury, warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Zawartość glazury max 10%.Kod CPV 15229000-9 w ilości 700 kg Część 2: Dostawy konserw rybnych 1. Filet śledziowy w sosie pomidorowym w opakowaniu o gramaturze do 400 g, konserwa rybna sterylizowana - opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa, zawartość ryby minimum 55%. Termin trwałości minimum 12 m-cy Kod CPV 15240000-2 w ilości 700 kg 2. Sałatka rybna w opakowaniu o gramaturze do 300g, konserwa rybna sterylizowana - opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa, zawartość ryby minimum 33%.Termin trwałości minimum 12 m-cy Kod CPV 15240000-2 w ilości 1500 kg 3. Paprykarz typu szczeciński w opakowaniu o gramaturze do 300g.,konserwa rybna sterylizowana - opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa, zawartość ryby minimum 30%. Termin trwałości minimum 12 m-cy Kod CPV 15240000-2 w ilości 1500 kg Część 3: Dostawy konserw mięsnych 4. Konserwa tyrolska w opakowaniu o gramaturze do 300g., konserwa sterylizowana - opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa minimum 60% wsadu mięsnego, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 12 m-cy Kod CPV 15131000-5 w ilości 1410 kg 5. Pasztet mazowiecki w opakowaniu o gramaturze do 300g., konserwa sterylizowana - opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa minimum 30% wsadu mięsnego, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 12 m-cy, Kod CPV 15131300-8 w ilości 1410 kg 6. Przysmak śniadaniowy w opakowaniu o gramaturze do 300g., konserwa sterylizowana - opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa minimum 50% wsadu mięsnego, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 12 m-cy Kod CPV 15131000-5 w ilości 1410 kg 7. Pasztet drobiowy w opakowaniu o gramaturze do 300 g., konserwa sterylizowana - opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa minimum 13 % wsadu z mięsa drobiowego, wątroby drobiowej minimum 10%, smak mix. Min z dodatkiem pomidorów, pieczarek, papryki, majeranku, koperku, czosnku, pieprzu i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 12 m-cy. Kod CPV 15131300-8 w ilości 1410 kg 8. Pasztet sojowy, bez dodatków mięsnych, w opakowaniu alum. o gramaturze do 130g/szt. opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 12 m-cy. Kod CPV 15131000-5 w ilości 507 kg Cześć 4 Dostawy mrożonek 1. Mieszanka warzywna mrożona, min. 5 różnych warzyw,warzywa cięte w kostkę, paski, bez zlepieńców trwałych, nieoblodzone, wolne od jakichkolwiek ciał obcych, opakowanie jednostkowe do 5kg. Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego, Kod CPV 15331100-8 w ilości 2000 kg 2. Pierogi ruskie z ziemniaków gotowanych i sera twarogowego mrożone opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40%. Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego Kod CPV 15896000-5 w ilości 300 kg 3. Pierogi mrożone z kapustą i grzybami w opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40% Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego, Kod CPV 15896000-5 w ilości 300 kg 4. Pierogi mrożone z truskawkami w opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40% Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego Kod CPV 15896000-5 w ilości 300 kg 5. Pierogi mrożone z serem (na słodko) w opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40% Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego Kod CPV 15896000-5 w ilości 300 kg Część 5: Dostawy przypraw 1. Liść laurowy w opakowaniach zbiorczych do 1kg Kod CPV 15870000-7 w ilości 10 kg 2. Sól spożywcza drobnoziarnista w opakow. 1Kg Kod CPV 15872400-5 w ilości 1100 kg 3. Herbata granulowana w opakowaniach zbiorcz.1kg Kod CPV 15870000-7 w ilości 230 kg 4. Pieprz czarny mielony w opakowaniach zbiorczych do 1kg Kod CPV 15872100-2 w ilości 80 kg 5. Przyprawa w płynie typu maggi o pojemn. 0,9-1 litr Kod CPV 15871000-4w ilości 1400 l 6. Przyprawa jarzynowa mielona w opakowaniach do 1kg Kod CPV 15871000-4w ilości 850 kg 7. Bulion warzywny w opakowaniu do 1kg Kod CPV 15891500-5 w ilości 300 kg 8. Majeranek suszony w opakowaniach 8g-10g Kod CPV 15870000-7 w ilości 35 kg 9. Koper suszony w opakowaniach zbiorczych 1-5kg Kod CPV 15870000-7 w ilości 30 kg 10. Susz warzywny mieszanka warzyw trzyskładnikowa( marchew seler, por) w opakowaniach 5-10 kg Kod CPV 03212000-0 w ilości 600 kg 11.Czosnek suszony granulowany w opak. Zbiorczym do 1 kg Kod CPV 15872200-3 w ilości 30 kg 12.Papryka słodka mielona w opak. zbiorczym do 1 kg Kod CPV 158720000-7 w ilości 30 kg 13.Ziele angielskie w opak. Zbiorczym do 1 kg Kod CPV 15870000-7 w ilości 20 kg Część 6: Dostawy cukru koncentratu owocowego i wody 1. Cukier biały kryształ konfekcjonowany w opakowaniach 1kg Kod CPV 15831000-2 w ilości 6500 kg 2.Syrop malinowy w opakowaniach 5 l Kod CPV 15831500-7 w ilości 3700L 3.Woda mineralna niegazowana 1,5L Kod CPV 15981000-8 w ilości 800 szt Część 7: Dostawy mąki i kaszy i soi 1.Kasza jęczmienna w opakowaniach 1kg Kod CPV 15613100-9 w ilości1500 kg 2.Kasza manna w opakowaniach 1kg Kod CPV 15613100-9 w ilości 450 kg 3.Kasza gryczana w opakowaniach 1kg Kod CPV 15613100-9 w ilości 400 kg 4.Ryż biały w opakowaniach 1kg Kod CPV 15613100-9 w ilości 2500 kg 5.Mąka ziemniaczana w opakowaniach 1kg Kod CPV 15312000-8 w ilości 200 kg 6.Mąka pszenna typu 500-550 w opakowaniach 1kg Kod CPV 15612100-2 w ilości 1600 kg 7.Makaron czterojajeczny (świderek) w opakowaniach zbiorczych od 5-10kg Kod CPV 15851110-2 w ilości 1200 kg 8.Makaron czterojajeczny (łazanki) w opakowaniach zbiorczych od 5-10kg Kod CPV 15851110-2 w ilości 700 kg 9.Groch łuszczony w opakowaniach do 20kg Kod CPV 03212200-2 w ilości1200 kg 10.Fasola średniej wielkości "jasiek" w opakowaniach od 20 kg do 25kg Kod CPV 01121210-6 w ilości 1000 kg 11. Soja krajanka w opakowaniach zbiorczych do 15kg Kod CPV 15800000-6 w ilości 300 kg 12. Soja kotlet w opakowaniach zbiorczych do 15kg Kod CPV 15800000-6 w ilości 250 kg Część 8: Dostawy pozostałych artykułów 1.Koncentrat pomidorowy 30% w słoikach do 2l Kod CPV 15331134-5 w ilości 1400 kg 2.Groszek zielony konserwowy puszka z samootwieraczem 400g Kod CPV 15331462-3 w ilości 400 kg 3.Kawa zbożowa w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowana 500g Kod CPV 15861000-1 w ilości 500 kg 4.Dżem truskawkowy nisko słodzony w wiaderkach do 15kg Kod CPV 15332296-5 w ilości 500 kg 5.Marmolada, w wiaderkach 10-15 kg Kod CPV 15332230-5 w ilości 400 kg 6.Żurek w proszku w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowany 1kg Kod CPV 15891400-4 w ilości 300 kg 7.Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowany 1kg Kod CPV 15871260-4 w ilości 300 kg 8. Ocet 10% w butelkach 0,5l Kod CPV 15871120-1 w ilości 250 l 9. Sałatka wielowarzywna w słoikach 0,9l Kod CPV 15331000-7 w ilości 900 kg 10. Sałatka szwedzka w słoikach 0,9l Kod CPV 15331000-7 w ilości 800 kg 11. Leczo warzywne w słoikach 0,9kg Kod CPV 15331000-7 w ilości 1200 kg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15200000-0, 15220000-6, 15240000-2, 15331100-8, 15870000-7, 03212000-0, 15871000-4, 15831000-2, 15981000-8, 15613300-1, 15331130-7, 15851000-8, 15611000-4, 15612100-2, 15312000-8, 15332200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa produktów rybnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HEALTHY FOOD MD Sp. z.o.o. ul. 55 Pułku Piechoty 34,
Email wykonawcy: bhp_ziajka@wp.pl
Adres pocztowy: 64-100 Leszno
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13650.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa konserw rybnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23276.19
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HURT-DETAL "Mał-Mar" Józef Kwieciński
Email wykonawcy: jozef.kwiecinski@gmail.com
Adres pocztowy: 49-305 Brzeg,
Kod pocztowy: 49-305
Miejscowość: Żłobizna ul. Brzeska 2
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27740.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa konserw mięsnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29431.93
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KONSHURT Sp. z.o.o. Sp.k.,
Email wykonawcy: konshurt@konshurt.com.pl
Adres pocztowy: 42-202 Częstochowa, ul. Korfantego 26
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30903.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30903.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42773.07
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa mrożonek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15040.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HEALTHY FOOD MD Sp. z.o.o.
Email wykonawcy: bhp_ziajka@wp.pl
Adres pocztowy: 64-100 Leszno ul. 55 Pułku Piechoty 34,
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15792.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15792.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16030.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa przypraw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12206.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "Doro",
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 88-100 Inowrocław ul Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: inowrocław
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13625.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13624.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21259.35
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: dostawa cukru białego i wody

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21711.41
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "Doro",
Email wykonawcy: doro@doro.net.pl
Adres pocztowy: 88-100 Inowrocław ul Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23541.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23541.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25520.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa kaszy i mąki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32515.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34267.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34267.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39554.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa pozostałych artykułów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18341.98
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "F.H. Gracja" Jolanta Zdunek,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 98-354 Siemkowice, A. Mickiewicza 13
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: Siemkowice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19742.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19742.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26338.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.