To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-11
Ogłoszenie nr 510116733-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła: REMONT KAPITALNY ORAZ MODERNIZACJA PRZYCHODNI REJONOWEJ NR 1
W WARSZAWIE UL. KILIŃSKIEGO 48
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545915-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 11337194000000,
ul. ul. Kilińskiego
48,
05-075
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 773 74 50, e-mail
zozwesola@szpzlowesola.waw.pl, faks
22 773 74 50.
Adres strony internetowej (url): www.szpzlowesola.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT KAPITALNY ORAZ MODERNIZACJA PRZYCHODNI REJONOWEJ NR 1 W WARSZAWIE UL. KILIŃSKIEGO 48
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZPZLO-ZP/01/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń budynku przychodni Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła przy ul. Kilińskiego 48 w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Zakres robót obejmuje: : - wymianę wykładziny na parterze w części budynku A, oraz wymianę wykładziny na piętrze - na korytarzach (bez gabinetów i pokojów w części administracyjnej), - malowanie ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków (20 % powierzchni), - wymiana sufitu typu Armstrong w korytarzu na parterze oraz postawianie ścianki działowej między korytarzem a recepcją, - malowanie drzwi i ościeżnic wraz z drzwiami od windy, - wymianach 2 sztuk drzwi wejściowych głównych z szybą bezpieczną, - wygłuszenie skrzydeł drzwiowych, - odgruzowanie 6 przewodów wentylacyjnych, - wymiana 20 kratek wentylacyjnych i 6 wentylatorów łazienkowych, - wymiana balustrad stalowych malowanych na balustrady ze stali nierdzewnej, - wykonanie nowych fartuchów z płytek na ścianach przy zlewach i umywalkach, - montaż listew ochronnych na ścianach z wykładziny o szer. 40 cm, - wymiana oświetlenia LED w części A na parterze oraz na piętrze w całym budynku bez oddziału ginekologii, - wykonanie 4 sztuk nowych gniazd elektrycznych, - wykonanie dodatkowych modułów awaryjnych oświetlenia, - doprowadzenie zasilania do nowych gniazd i opraw, - demontaż zlewu wraz z baterią i przeniesienie w inne miejsce, - licowanie ścian płytkami, - uzupełnienie tynków. Prace remontowe będą prowadzone w czynnym obiekcie - szczegółowy harmonogram prac, wybrany w postępowaniu wykonawca ustali z Zamawiającym, tak aby maksymalnie zmniejszyć uciążliwość prac. Dodatkowo wszelkie prace mają być prowadzone zgodnie ze standardami dostosowania otoczenia i budynków do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga - zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób wykonujących roboty w trakcie realizacji przedmiotu umowy - z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów i pracowników administracji, tj. dwóch osób do wykonywania prac remontowych, pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
256000
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Jacek Bogucki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
246000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Miś Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Kolorowy Domek" w Żydowie
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.