eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaREMONT KAPITALNY ORAZ MODERNIZACJA PRZYCHODNI REJONOWEJ NR 1 W WARSZAWIE UL. KILIŃSKIEGO 48

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-11

Ogłoszenie nr 510116733-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła: REMONT KAPITALNY ORAZ MODERNIZACJA PRZYCHODNI REJONOWEJ NR 1 W WARSZAWIE UL. KILIŃSKIEGO 48

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545915-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 11337194000000, ul. ul. Kilińskiego 48, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 773 74 50, e-mail zozwesola@szpzlowesola.waw.pl, faks 22 773 74 50.
Adres strony internetowej (url): www.szpzlowesola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT KAPITALNY ORAZ MODERNIZACJA PRZYCHODNI REJONOWEJ NR 1 W WARSZAWIE UL. KILIŃSKIEGO 48

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZPZLO-ZP/01/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń budynku przychodni Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła przy ul. Kilińskiego 48 w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Zakres robót obejmuje: : - wymianę wykładziny na parterze w części budynku A, oraz wymianę wykładziny na piętrze - na korytarzach (bez gabinetów i pokojów w części administracyjnej), - malowanie ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków (20 % powierzchni), - wymiana sufitu typu Armstrong w korytarzu na parterze oraz postawianie ścianki działowej między korytarzem a recepcją, - malowanie drzwi i ościeżnic wraz z drzwiami od windy, - wymianach 2 sztuk drzwi wejściowych głównych z szybą bezpieczną, - wygłuszenie skrzydeł drzwiowych, - odgruzowanie 6 przewodów wentylacyjnych, - wymiana 20 kratek wentylacyjnych i 6 wentylatorów łazienkowych, - wymiana balustrad stalowych malowanych na balustrady ze stali nierdzewnej, - wykonanie nowych fartuchów z płytek na ścianach przy zlewach i umywalkach, - montaż listew ochronnych na ścianach z wykładziny o szer. 40 cm, - wymiana oświetlenia LED w części A na parterze oraz na piętrze w całym budynku bez oddziału ginekologii, - wykonanie 4 sztuk nowych gniazd elektrycznych, - wykonanie dodatkowych modułów awaryjnych oświetlenia, - doprowadzenie zasilania do nowych gniazd i opraw, - demontaż zlewu wraz z baterią i przeniesienie w inne miejsce, - licowanie ścian płytkami, - uzupełnienie tynków. Prace remontowe będą prowadzone w czynnym obiekcie - szczegółowy harmonogram prac, wybrany w postępowaniu wykonawca ustali z Zamawiającym, tak aby maksymalnie zmniejszyć uciążliwość prac. Dodatkowo wszelkie prace mają być prowadzone zgodnie ze standardami dostosowania otoczenia i budynków do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga - zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób wykonujących roboty w trakcie realizacji przedmiotu umowy - z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów i pracowników administracji, tj. dwóch osób do wykonywania prac remontowych, pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45000000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 256000
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Jacek Bogucki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Miła 41A
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 466505.35
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.