To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-01
Ogłoszenie nr 510116534-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.
Politechnika Śląska: Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/41/EK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543652-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000163700000,
ul. Akademicka
2A,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322371334, e-mail
IA1@polsl.pl , faks
322371334.
Adres strony internetowej (url): www.polsl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/41/EK
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IA1/D/20/41/EK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. 2.CPV: 30.23.72.00-1 Akcesoria komputerowe, CPV: 32.42.00.00-3 Urządzenia sieciowe. 3. Termin wykonania zamówienia sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020 r. lub do wyczerpania ceny umowy w zależności co nastąpi wcześniej zgodnie ze sposobem realizacji opisanym w SIWZ (z uwzględnieniem prawa opcji). 4. Prawo opcji: a)Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezamówioną przez Zamawiającego część asortymentu ujętą w Wykazie części i akcesoriów, jak również żadna rekompensata z tego tytułu - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z postanowień dotyczących prawa opcji. b)Ilości podane w Wykazie części i akcesoriów są ilościami planowanymi dla poszczególnych asortymentów. Rzeczywista ilość nabywanych asortymentów będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy. W poszczególnych asortymentach ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z zastosowania prawa opcji. c)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu innej ilości asortymentów niż ilości podane w Wykazie części i akcesoriów. Zakres jakiego dotyczy opcja obejmuje wyłącznie asortymenty podane w Wykazie części i akcesoriów. Łączna wartość umowy będzie równa kwocie obejmującej wartość wynikającą z wyceny wszystkich asortymentów zawartych w Wykazie części i akcesoriów. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 30% wartości wynikającej z wyceny wszystkich asortymentów zawartych w Wykazie części i akcesoriów (30% ceny umowy). d)Zamawiający nie określa, które konkretnie asortymenty będą kupowane w ramach opcji, a jedynie zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentów będących przedmiotem zamówienia. e)Termin obowiązywania i realizacji umowy może zostać wydłużony dodatkowo o okres nie dłuższy niż cztery miesiące. Uprawnienie to przysługuje w sytuacji, gdy w pierwotnym terminie realizacji umowy nie zostanie wyczerpany ilościowy lub wartościowy zakres przedmiotu zamówienia. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej w ostatnim dniu pierwotnego terminu podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30237200-1
Dodatkowe kody CPV: 32420000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124014.71
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Jeliński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ARSO Komputery Paweł Jeliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129780.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/63/25Dost. 4 rodz. drut:Ag0śr.4,0mm+/-0,04(st. z4)il.5kg(+/-10%); AgNi10śr.2,0mm+/-0,04;(st.mięk)il.22kg (+/-10%);AgSnO10śr.2,20mm+/-0,04; (st.twa)il..12kg (+/-10%);AgCdO10śr.4,2mm+/-0,04;(st.twa)il.15kg(+/-10%)
- Adaptacja budynku przy ul. Siemińskiego 6 w Gliwicach wraz z budynkiem pomocniczym na nową siedzibę GODS
- wykonanie przebudowy lokali mieszkalnych w celu wydzielenia łazienek wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu oraz dobudową przewodów wentylacyjnych w budynku przy ul. Łużyckiej 14 w Gliwicach.
- ZP.261.13.2025 Budowa zewnętrznego dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 17
- Przygotowanie i dostarczenie paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.83.2025.MW
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Królowej Bony 3 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji postępowania)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczeństwo w Gminie Szklarska Poręba
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie"
- Zakup i dostawa sprzętu IT
- Dostawa i instalacja urządzeń brzegu sieci wraz z subskrypcjami oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych urządzeń w sądach apelacji białostockiej
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla Urzędu Miejskiego w Jedlni-Letnisku
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa urzędu w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Tczów"
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.