To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-01
Ogłoszenie nr 510116299-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Usługa cateringowa (przygotowanie i dostarczanie posiłków) do Dziennego Domu Seniora w Dobrem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549448-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 53153600029000,
ul. ul. Dworcowa
6,
88-210
Dobre, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 2850157 wew. 14, e-mail
gops_dobre@op.pl, faks
542 850 660.
Adres strony internetowej (url): www.gopsdobre.naszops.pl/bip/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa cateringowa (przygotowanie i dostarczanie posiłków) do Dziennego Domu Seniora w Dobrem.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GOPS.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu drugiego śniadania, dwudaniowego obiadu i napoi do Dziennego Domu Seniora (zwanego dalej DDS), ul. Fabryczna 32, 88-210 Dobre w związku z realizacją projektu pn. "Utworzenie Dziennego Domu Seniora i usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych w Gminie Dobre" współfinansowanego w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Z posiłków będą korzystać uprawnieni podopieczni Dziennego Domu Seniora (10 osób). Ostateczna liczba posiłków może ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznej liczby podopiecznych. 3. Z tytułu ewentualnego zmniejszenia wielkości zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia Zamawiający szacuje na nie więcej niż 50%. 4. Wielkość zamówienia określa Zamawiający i przekazuje telefonicznie do godziny 11:00 dnia poprzedzającego rozpoczęcie każdego kolejnego dnia świadczenia usługi. W przypadku braku dostarczenia informacji o ilości zamawianych posiłków Wykonawca dostarczać będzie 10 posiłków. 5. Okres trwania umowy określa się na 8 miesięcy (01.07.2020 r. - 26.02.2021 r.). 6. Posiłki będą dostarczane codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy: a) drugie śniadania w godzinach 9:30 - 10:00; b) obiady w godzinach 12:30 - 13:00. Bardziej precyzyjna godzina dowozu posiłków zostanie wskazana po zawarciu umowy z Wykonawcą. 7. Odbiór dostarczonych posiłków potwierdzony będzie każdorazowo protokołem ich dostarczenia z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków i podpisem upoważnionego pracownika DDS. 8. Posiłki do DDS będą dostarczane w zbiorczych opakowaniach termoizolacyjnych (termosach) i szczelnych pojemnikach własnym transportem Wykonawcy spełniającym wymagania sanitarne. Za utrzymanie pojemników w czystości odpowiada Wykonawca. 9. Posiłki muszą być bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu dostawy. 10. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości - zarówno co do wartości odżywczej, gramatury i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. 11. Cena jednego zestawu powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. 12. Drugie śniadanie powinno składać się z pieczywa i masła uzupełnionych np. o wędliny, parówki, ser, jajka, pastę rybną/jajeczną/twarogową, warzywa (takie jak ogórek świeży/konserwowy/kiszony, rzodkiewka, sałata, pomidor), marmoladę/dżem, miód, ketchup/musztardę, jogurt. Do picia herbata/kawa. 13. Obiad powinien składać się z dwóch dań i napoju (kompot/sok/woda z cytryną itp.). Pierwsze danie powinna stanowić zupa na wywarach jarskich lub mięsnych (nie należy przygotowywać wywarów z kości). Jeśli w skład zupy będą wchodzić np. ziemniaki, makaron czy kasza to nie powinny się one powtarzać w drugim daniu. Drugie danie powinno być bogate w białko pełnowartościowe: mięso, ryby, jaja, ser itp. podane w zestawieniu z ziemniakami lub produktami z grupy produktów zbożowych tj. kaszami, ryżem, makaronami, kluskami itp. Raz w tygodniu powinna być podawana ryba. Obiad musi być uzupełniony w warzywa w różnej postaci (np. groszek z marchewką, buraczki, surówka itp.). 14. Posiłki Wykonawca przygotowuje z uwzględnieniem ewentualnych indywidualnych potrzeb żywieniowych podopiecznych DDS (dieta normalna, cukrzycowa, wegetariańska). Posiłki inne niż przygotowywane z uwzględnieniem diety normalnej nie przekroczą 40% wartości zamówienia. 15. W przypadku pojawienia się podopiecznych z alergią pokarmową posiłki należy przygotowywać dla nich oddzielnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania takich informacji w trakcie wykonywania umowy. 16. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt. 17. Posiłki będą wydawane w DDS przez pracowników Zamawiającego. 18. Do obowiązków Wykonawcy należy codzienny odbiór pojemników i odpadków pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki na posiłki i odpadki stanowią własność Wykonawcy. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych oraz norm racji pokarmowych. 20. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych osób. 22. Wykonawca powinien posiadać wpis lub zaświadczenie z rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 23. Stan posiłków i sposób ich dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55.52.30.00 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41311.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Restauracja "Gęsia Nóżka" Mateusz Grzesiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40560.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DOBRE
- Dowożenie uczniów do przedszkola i szkół prowadzonych przez Gminę Dobre w roku szkolnym 2025/2026
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rąbierz Kolonia gmina Dobre, powiat miński GKI 271.9.2025
- Przebudowa drogi nr 2214W dotycząca budowy chodnika w miejscowości Mlęcin
więcej: przetargi DOBRE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa całodobowego dostarczania posiłków dla pacjentów szpitala
- usługi cateringowe, przez które rozumie się przygotowanie, dowóz, wydawanie posiłków wraz z dbaniem o czystość dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Króla Władysława Łokietka
- Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 46 im. Króla Jana III Sobieskiego w Lublinie
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie
- Przygotowanie i podanie posiłków w kuchni zamawiającego (2025/2026)
- Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie na 2025 r.
więcej: Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.