eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › "Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu informatycznego GSZOZ w Kurzętniku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-01

Ogłoszenie nr 510116215-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.

Gminny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej: "Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu informatycznego GSZOZ w Kurzętniku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.2 E-zdrowie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542352-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 87047107100000, ul. ul. Łąkowa 10, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 564 748 985, e-mail gs202@kurzetnik.pl, faks 564 748 983.
Adres strony internetowej (url): http://www.gszozkurzetnik.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.gszozkurzetnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu informatycznego GSZOZ w Kurzętniku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie I Dostawa środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych 1) Rozbudowa oprogramowania medycznego na wszystkie stanowiska, 2) Rozbudowa sieci bezprzewodowej w centrali, 3) Zakup koncentratora sieciowego do szafy serwerowej, 4) Zakup serwera NAS do kopii zapasowych, 5) Zakup skanerów dokumentacji medycznej z oprogramowaniem, 6) Zakup tabletów umożliwiających mobilne przetwarzanie elektronicznej dokumentacji medycznej, 7) Zakup UTM do centrali przystosowany do montażu w szafie, 8) Zakup UTM do filii w obudowie umożliwiającej montaż na ścianie, 9) Zakup zasilacza bezprzerwowego przystosowanego do montażu w szafie, 10) Zakup zasilaczy bezprzerwowych UPS do komputerów stacjonarnych, 11) Zakup zestawów komputerowych z monitorem. 2. Zadanie II Wykonanie usług informatycznych i uruchomienie e-usług 1) E-usługa rejestracja internetowa, 2) E-usługa wyniki on-line, 3) E-usługa zamawianie recept, 4) Przygotowanie strony internetowej zgodnej z WCAG, 5) Uruchomienie centralnej usługi przechowywania i udostępniania załączników do dokumentacji medycznej, 6) Uruchomienie kopii zapasowych do chmury obliczeniowej, 7) Usługi związane z przygotowaniem oprogramowania do pracy i wsparciem dla użytkowników, 8) Szkolenia personelu i administratora, 9) Rozbudowa sieci komputerowej w centrali. 3. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem Formularza Oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia wskazany został w załącznikach do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia odpowiednio: 1) Zadanie I - Dostawa środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych szczegółowy opis w załączniku nr 1A do SIWZ 2) Zadanie II - Wykonanie usług informatycznych i uruchomienie e-usług szczegółowy opis w załączniku nr 1B do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30230000-0, 48180000-3, 48600000-4, 48761000-0, 48710000-8, 48814000-7, 48820000-2, 48900000-7, 51600000-8, 72000000-5, 72263000-6, 72265000-0, 72267000-4, 72268000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228260.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAMSOFT WARMIA Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wilczyńskiego 25e lok. 302
Kod pocztowy: 10-686
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278176.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 278176.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278176.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.