Ogłoszenie z dnia 2019-06-10
Ogłoszenie nr 510116142-N-2019 z dnia 10-06-2019 r.
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Realizacja prac remontowych w zakresie remontu i wymiany ogrodzenia dla placówek oświaty w Sosnowcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: Ogłoszenie nr 536013-N-2019 z dnia 2019-04-24 r
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez: Gminę Sosnowiec Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych ul. Mościckiego 14 41-200 Sosnowiec Adres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/ godziny urzędowania - pon. 730 - 1800, wt. - czw. 730 - 15:30, pt. 730 - 13:00. tel. 32 296 07 77
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Wawel 13,
2) IX Liceum Ogólnokształcącego ul. Dormana 9a w Sosnowcu,
3) Przedszkole Miejskie Nr 18 ul. Szczecińska 7 w Sosnowcu,
4) Przedszkole Miejskie Nr 19 ul. Ostrogórska 19 w Sosnowcu,
5) Przedszkole Miejskie Nr 22 ul. Hutnicza 3 w Sosnowcu,
6) Przedszkole Miejskie Nr 33 ul. Ogrodowa 6 w Sosnowcu,
7) Przedszkole Miejskie Nr 50 ul. Franciszkańska 19 w Sosnowcu,
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000,
ul. al. Zwycięstwa
20,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 960 600, e-mail
informatyk@um.sosnowiec.pl, faks
32 296 06 05.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.um.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający Przedszkole Miejskie Nr 22 ul. Hutnicza 3, 41-200 Sosnowiec działająca na podstawie Zarządzenia Nr 220 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 08.04.2019 r. na rzecz 7 placówek oświatowych tj.: 1) Szkoły Podstawowej Nr 6, ul. Wawel 13, 2) IX Liceum Ogólnokształcącego ul. Dormana 9a w Sosnowcu, 3) Przedszkola Miejskiego Nr 18 ul. Szczecińska 7 w Sosnowcu, 4) Przedszkola Miejskiego Nr 19 ul. Ostrogórska 19 w Sosnowcu, 5) Przedszkola Miejskiego Nr 22 ul. Hutnicza 3 w Sosnowcu, 6) Przedszkola Miejskiego Nr 33 ul. Ogrodowa 6 w Sosnowcu, 7) Przedszkola Miejskiego Nr 50 ul. Franciszkańska 19 w Sosnowcu, Na mocy regulacji art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 11.04.2019r. przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez: Gminę Sosnowiec Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych ul. Mościckiego 14 41-200 Sosnowiec Adres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/ godziny urzędowania - pon. 730 - 1800, wt. - czw. 730 - 15:30, pt. 730 - 13:00. tel. 32 296 07 77 w imieniu i na rzecz: Przedszkole Miejskie Nr 22 ul. Hutnicza 3, 41-200 Sosnowiec 1) Szkoły Podstawowej Nr 6, ul. Wawel 13, 2) IX Liceum Ogólnokształcącego ul. Dormana 9a w Sosnowcu, 3) Przedszkola Miejskiego Nr 18 ul. Szczecińska 7 w Sosnowcu, 4) Przedszkola Miejskiego Nr 19 ul. Ostrogórska 19 w Sosnowcu, 5) Przedszkola Miejskiego Nr 22 ul. Hutnicza 3 w Sosnowcu, 6) Przedszkola Miejskiego Nr 33 ul. Ogrodowa 6 w Sosnowcu, 7) Przedszkola Miejskiego Nr 50 ul. Franciszkańska 19 w Sosnowcu,
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja prac remontowych w zakresie remontu i wymiany ogrodzenia dla placówek oświaty w Sosnowcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.271.1.37.2019.JŁ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja prac remontowych w zakresie remontu i wymiany ogrodzenia dla placówek oświaty w Sosnowcu tj.: 1) Szkoły Podstawowej Nr 6, ul. Wawel 13, 2) IX Liceum Ogólnokształcącego ul. Dormana 9a, 3) Przedszkola Miejskiego Nr 18 ul. Szczecińska 7 4) Przedszkola Miejskiego Nr 19 ul. Ostrogórska 19, 5) Przedszkola Miejskiego Nr 22 ul. Hutnicza 3, 6) Przedszkola Miejskiego Nr 33 ul. Ogrodowa 6, 7) Przedszkola Miejskiego Nr 50 ul. Franciszkańska 19 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część 1 zamówienia obejmuje - wymianę ogrodzenia etap II przy Szkole Podstawowej Nr 6 ul. Wawel 13; Część 2 zamówienia obejmuje - wymianę ogrodzenia terenu szkoły etap I przy IX Liceum Ogólnokształcącym ul. Dormana 9a; Część 3 zamówienia obejmuje - kontynuację remontu ogrodzenia przy Przedszkolu Miejskim Nr 18 ul. Szczecińska 7; Część 4 zamówienia obejmuje - kontynuację wymiany ogrodzenia przy Przedszkolu Miejskim Nr 19 ul. Ostrogórska 19; Część 5 zamówienia obejmuje - wymianę bramy wjazdowej na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 22 ul. Hutnicza 3; Część 6 zamówienia obejmuje - wymianę ogrodzenia przy Przedszkolu Miejskim Nr 33 ul. Ogrodowa 6; Część 7 zamówienia obejmuje - wymianę ogrodzenia od strony frontowej oraz ul. Mikołajczyka przy Przedszkolu Miejskim Nr 50 ul. Franciszkańska 19 3. Przedmiot zamówienia składa się z części projektowej i realizacyjnej obejmującej: a)wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem zgłoszenia oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zmianami); b)wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich 7 części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ. Terminy wykonania zamówienia są następujące: w odniesieniu do Części nr 1 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 26.08.2019 r., przy czym Wykonawca może rozpocząć realizację robót budowlanych nie wcześniej niż 01.07.2019 r. w odniesieniu do Części nr 2 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 26.08.2019 r., przy czym Wykonawca może rozpocząć realizację robót budowlanych nie wcześniej niż 01.07.2019 r. w odniesieniu do Części nr 3 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2019 r., przy czym Wykonawca może rozpocząć realizację robót budowlanych nie wcześniej niż 01.07.2019 r. w odniesieniu do Części nr 4 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2019 r., przy czym Wykonawca może rozpocząć realizację robót budowlanych nie wcześniej niż 01.07.2019 r. w odniesieniu do Części nr 5 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 26.08.2019 r., przy czym Wykonawca może rozpocząć realizację robót budowlanych nie wcześniej niż 01.07.2019 r. w odniesieniu do Części nr 6 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2019 r., przy czym Wykonawca może rozpocząć realizację robót budowlanych nie wcześniej niż 01.07.2019 r. w odniesieniu do Części nr 7 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.08.2019 r., przy czym Wykonawca może rozpocząć realizację robót budowlanych nie wcześniej niż 01.08.2019 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wymiana ogrodzenia etap II przy Szkole Podstawowej Nr 6 ul. Wawel 13 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JALPOL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70110.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wymiana ogrodzenia terenu szkoły etap I przy IX Liceum Ogólnokształcącym ul. Dormana 9a |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BAUGART Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57810.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kontynuacja remontu ogrodzenia przy Przedszkolu Miejskim Nr 18 ul. Szczecińska 7 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania. Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986, ze zmianami), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. W wyżej wymienionym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta w zakresie części nr 3 zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kontynuacja wymiany ogrodzenia przy Przedszkolu Miejskim Nr 19 ul. Ostrogórska 19 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52890.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wymiana bramy wjazdowej na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 22 ul. Hutnicza 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Baugart Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99630.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wymiana ogrodzenia przy Przedszkolu Miejskim Nr 33 ul. Ogrodowa 6 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66789.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wymiana ogrodzenia od strony frontowej oraz ul. Mikołajczyka przy Przedszkolu Miejskim Nr 50 ul. Franciszkańska 19 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BAUGART Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81057.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Przebudowa i remont dróg gminnych
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





