eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowiceOdbiór odpadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 510115746-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Zakład Karny: Odbiór odpadów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537896-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 31976000000000, ul. ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 961 600, e-mail zk_wojkowice@sw.gov.pl, faks 32 769 75 75.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór odpadów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/Kw 2232.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Odpady komunalne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach - (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 780 m³ B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 11 m³ - tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 390 m³ - metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 50 m³ - szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 50 m³ Zadanie 2 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach Odbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach - (kod odpadu: ex 10 01 01) w ilości 260 m³ Zadanie 3 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 70000 litrów Zadanie 4 - Odpady medyczne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach (kod odpadu: 18 01 01) w ilości: 7 pojemników o pojemności 5 litrów 15 pojemników o pojemności 2 litry (kod odpadu: 18 01 03*) w ilości: 160 pojemników o pojemności 5 litrów 40 pojemników o pojemności 2 litry (kod odpadu: 18 01 04) w ilości: 160 pojemników o pojemności 5 litrów (kod odpadu: 18 01 09) w ilości: 10 pojemników o pojemności 2 litry Zadanie 5 - Odpady komunalne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach - (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 100 m³ B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 5,5 m³ - tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 140 m³ - metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 20 m³ - szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 40 m³ Zadanie 6 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach Odbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach - (kod odpadu: ex 10 01 01) w ilości 65 m³ Zadanie 7 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 25000 litrów Zadanie 8 - Odpady medyczne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach (kod odpadu: 18 01 01) w ilości: 2 pojemniki o pojemności 5 litrów 5 pojemników o pojemności 2 litry (kod odpadu: 18 01 03*) w ilości: 70 pojemników o pojemności 5 litrów 10 pojemników o pojemności 2 litry (kod odpadu: 18 01 04) w ilości: 90 pojemników o pojemności 5 litrów (kod odpadu: 18 01 09) w ilości: 2 pojemniki o pojemności 2 litry. Zadanie 9 - Odpady z oczyszczalni ścieków odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe) w ilości 115 m³. B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 01 - skratki) w ilości 10 m³ Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów. Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Odpady komunalne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70819.22
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
Email wykonawcy: mpgkim@mpgkim.com.pl
Adres pocztowy: ul. Śmiłowskiego 15
Kod pocztowy: 41-100
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85033.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85033.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128725.20
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13033.02
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński
Email wykonawcy: biuro@reko-odpady.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 104
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18252.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18252.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20057.54
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42249.90
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński
Email wykonawcy: biuro@reko-odpady.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 104
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67284.00
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4 - Odpady medyczne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11631.51
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: EKOMED Gospodarka Odpadami Sp. z o. o. oraz SARPI Dąbrowa Górnicza Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@ekomed-go.pl; odpady@sarpi.pl
Adres pocztowy: ul. Przedziałowa 2 ul. Koksownicza 16
Kod pocztowy: 42-523
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13056.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9815.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13056.12
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie 5 - Odpady komunalne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28013.83
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński,
Email wykonawcy: 'biuro@reko-odpady.pl'
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 104
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30234.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30234.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98541.32
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie 6 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4322.18
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński
Email wykonawcy: biuro@reko-odpady.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 104
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5616.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5616.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9828.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie 7 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15089.25
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński
Email wykonawcy: biuro@reko-odpady.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 104
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43200.00
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie 8 - Odpady medyczne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5370.75
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: EKOMED Gospodarka Odpadami Sp. z o. o. oraz SARPI Dąbrowa Górnicza Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@ekomed-go.pl; odpady@sarpi.pl
Adres pocztowy: ul. Przedziałowa 2 ul. Koksownicza 16
Kod pocztowy: 42-523
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6057.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4544.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11140.20
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie 9 - Odpady z oczyszczalni ścieków odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48536.24
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@zgkzawiercie.pl
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 53
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52905.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52905.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52905.15
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.