To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-10
Ogłoszenie nr 510115460-N-2019 z dnia 10-06-2019 r.
Samorządowy Ośrodek Sportu i Rekreacji w Nowej Dębie: "Sukcesywny zakup mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 11 części"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534613-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowy Ośrodek Sportu i Rekreacji w Nowej Dębie, Krajowy numer identyfikacyjny 83025761800000,
ul. ul. Sportowa
5,
39-460
Nowa Dęba, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
158 465 225, e-mail
sosir@nowadeba.pl, faks
158 462 035.
Adres strony internetowej (url): https://cul.com.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywny zakup mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 11 części"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):8/WA/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Sukcesywny zakup mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 11 części"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15331170-9
Dodatkowe kody CPV: 15555000-3, 15896000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Hotel Łazienkowski |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45795
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WIDAN POLSKA Sp. z o.o. Sp. K
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47116.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Bufet Puławska |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Karat |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Jurata |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48627
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma MARIT Julita Laga
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43690
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Międzyzdroje |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: USTKA UROCZYSKO |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Poznań |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Szklarska Poręba |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12240.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iglo-Renoma Sp. J Zbigniew Matys, Arkadiusz Ostrowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14796.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Świnoujście |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Polańczyk |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11342.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jawit A. i J. Białas L. i W. Lampara Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9990
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zakopane |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Wyżywienie dzieci w szkołach podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie od 07.01.2026r. do 26.06.2026r. i od 01.09.2026r. do 21.12.2026r.
- "Usługa- wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu wymiennikowni, kotłowni gazowych i olejowych w kompleksach administrowanych przez 33 WOG w Nowej Dębie (zamówienie z podziałem na 3 części)"
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Międzyszkolnego Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 45 w Bytomiu w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
więcej: Warzywa mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





