eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zdzieszowice › Termomodernizacja budynku szkolnego przy ulicy Nowej 3 w Zdzieszowicach (OŚiGW) - segment G

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-07

Ogłoszenie nr 510114506-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Władysława Sikorskiego: Termomodernizacja budynku szkolnego przy ulicy Nowej 3 w Zdzieszowicach (OŚiGW) - segment G

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa III - Gospodarka niskoemisyjna, Poddziałanie 3.2.2 - Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Aglomeracji Opolskiej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541358-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Władysława Sikorskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 11934900000000, ul. ul. Nowa 3, 47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 845 230, e-mail sp3_zdzieszowice@wodip.opole.pl, faks 774 845 230.
Adres strony internetowej (url): www.sp3_zdzieszowice.wodip.opole.pl
Adres profilu nabywcy: psp3zdzieszowice.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku szkolnego przy ulicy Nowej 3 w Zdzieszowicach (OŚiGW) - segment G

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PSP3.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podstawowym celem zamówienia jest ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie ścian w gruncie, ocieplenie stropodachu, wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wymiana instalacji odgromowej, a także wykonanie prac towarzyszących celem poprawy efektywności energetycznej budynku - segmentu G. 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1 roboty rozbiórkowe: - ustawienie rusztowań, - demontaż instalacji odgromowej, - rozbiórka istniejących parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - rozbiórka elementów betonowych, - rozbiórka pokrycia dachu wraz z istniejącymi warstwami pokrycia, - rozbiórka okładzin ścian i oblicowań, - wykonanie przebić pod belki stalowe, nadproża, docieplenie stropodachów, - rozbiórka wpustów kanalizacji deszczowej, rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz krat okiennych, - rozbiórka istniejącego ocieplenia budynku basenu, 1.2 roboty ziemne i izolacyjne przeciwwilgociowe: - rozbiórka opaski wokół piwnic, wykop pod ocieplenie piwnic, zasypanie wykopu, odtworzenie opaski betonowej oraz kostki betonowej, - izolacja pionowa ścian fundamentowych do poziomu ław fundamentowych wraz z wykonaniem rapówki, izolacja lekka przeciwwilgociowa - systemowa, 1.3 roboty murowe i betonowe: - wykucie gniazd i wstawienie nadproży wraz z obróbką, - przemurowanie kominów dachu budynku, - przemurowanie ścian szczytowych oraz attyk, 1.4 roboty związane z ociepleniem stropodachu: - ocieplenie części dachu styropapą EPS 200 gr. 25cm - lambda=0.036 W/mK- 533,19m2, - wykonanie wentylacji stropodachu - kominkami wentylacyjnymi systemowymi w dachu, - wykonanie otworów rewizyjnych wraz z klapami rewizyjnymi - rozwiązanie systemowe, - wykonanie ocieplenia granulatem z wełny mineralnej o gr. 28cm - lambda=0.042 W/mK - 487,31 m2, - wykonanie pokrycia dachu - papa asfaltowa modyfikowana SBS zgrzewana wierzchniego krycia na włókninie poliestrowej min. gr. 5.2mm (NRO) - 1 050,05m2, - wykonanie pokrycia dachu - papa podkładowa na osnowie z włókniny poliestrowej z obustronną powłoką z masy asfaltowej z asfaltu modyfikowanego SBS z wypełniaczem mineralnym - osadzenie nowych czapek betonowych - 6,13m2 oraz uzupełnienie tynków na kominach - 18,30m2, - montaż nowych rynien - 85,72m i rur spustowych - 61,50m oraz obróbek blacharskich - 239,74m2 z blachy stalowej tytanowo cynkowej, - wymiana wpustów kanalizacji deszczowej, 1.5 roboty związane z ociepleniem budynku: - ocieplenie budynku metodą lekko-mokrą - wykonanie ocieplenia ścian budynku styropianem z ułożeniem cienkowarstwowego tynku strukturalnego, a w części podpiwniczonej i cokołowej wykonanie tynku żywicznego. Wszystkie elementy docieplenia powinny pochodzić z jednego systemu, - ocieplenie ścian piwnic i parteru budynku do poziomu "0" styropianem wodoodpornym o gr. 15-20cm - lamdba=0.0031W/mK - 423,44m2, - ocieplenie pozostałych części ścian budynków - styropianem fasadowym o gr. 15-20cm - lamdba=0.0031 W/mK - 755,50m2, - ocieplenie styropianem powierzchni pod parapetami, ościeży, gzymsów (pas nadrynnowy), daszków i podcieni, - ułożenie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej - tynk silikonowo-silikatowy - 896,68m2, - ułożenie tynku żywicznego na cokole wokół budynku oraz ścianie schodów do piwnicy - 238,71m2, 1.6 roboty związane z stolarką drzwiową i okienną: - wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV o U<0,9W/m2K, - wymiana stolarki okiennej na stolarkę aluminiową - 217,91m2, - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o U<1,3W/m2K, - wymiana i osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej tytanowo-cynkowej - powlekanej - 148,80m, - wymiana i osadzenie parapetów wewnętrznych z PCV - 148,40m - wymiana krat okiennych, 1.7 roboty instalacyjne: - montaż instalacji odgromowej, - modernizacja wewnętrznej instalacji c.o.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111100-9, 45260000-7, 45321000-3, 45450000-6, 45421100-5, 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1040648.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. NOW-BUD Leszek Nowak
Email wykonawcy: nowbud.leszeknowak@op.pl
Adres pocztowy: ul. Osiedle 14a
Kod pocztowy: 47-100
Miejscowość: Strzelce Opolskie
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1310543.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1310543.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1744172.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.