eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących wraz z sukcesywną dostawą do Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu i podległych Placówek Terenowych w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy.



Ogłoszenie z dnia 2020-06-29

Ogłoszenie nr 510114276-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących wraz z sukcesywną dostawą do Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu i podległych Placówek Terenowych w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262001170, ul. Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3671844 , e-mail wroclaw@krus.gov.pl, faks 713 672 938.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących wraz z sukcesywną dostawą do Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu i podległych Placówek Terenowych w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1500-OP.261.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych wraz z rozładunkiem do siedzib OR KRUS we Wrocławiu i podległych Placówek Terenowych KRUS w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy, w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, wzorze umowy oraz zgodnie z wymaganiami w niej określonymi. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również bezpłatny odbiór pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych. 3. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30 12 51 10 -5 tonery do drukarek laserowych/faksów 30 19 23 20 -0 taśmy do drukarek 30 12 51 00 -2 wkłady barwiące 30 12 43 00 -7 bębny do maszyn biurowych 30 12 51 20 -8 toner do fotokopiarek 30 23 70 00 -9 części akcesoria i wyroby do komputerów 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametrów poszczególnego asortymentu zawiera Załącznik nr 1 do Formularza oferty - Cennik. 5. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1 do Formularza oferty ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), jednak nie mogą przekroczyć wartości umowy. 6. Dostawy będą realizowane w terminach określonych w pkt. 3, na podstawie składanego zamówienia, wynikającego z bieżących potrzeb Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały. Na materiały objęte gwarancją producenta dłuższą niż 12 miesięcy Zamawiający wymaga gwarancji Wykonawcy zgodnej z gwarancją producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty odbioru przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego. 9. Materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot zamówienia powinny posiadać cechy materiału oryginalnego lub równoważnego z opisywanym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę sprzętu. 10. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być produkowane w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 oraz winny spełniać normy ISO/IEC 19752 dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych i ISO/IEC 19798 dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych. 11. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie produkty (materiały eksploatacyjne) co do których udokumentowane jest, że zostały wyprodukowane przez producenta danego urządzenia, co wskazuje on na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia (drukarki itp.) bądź w instrukcji obsługi urządzenia. 12. Dostarczone materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania (np. hologramy), oraz muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt wraz z listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta. Oferty równoważne 13. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 14. Przez "produkt równoważny" Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) takich samych lub lepszych w stosunku do materiału eksploatacyjnego fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. Parametry środka barwiącego ziarnistość i temperatura topnienia tonera, czas schnięcia tuszu muszą być takie same jak dla wkładów oferowanych przez producenta urządzenia z tolerancją dopuszczoną przez tegoż producenta, gwarantującą prawidłowe działanie urządzenia. Posiadane elementy elektroniczne muszą dawać właściwe i bezbłędne komunikaty przy pracy (np. informacja o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tuszu/tonera - o ile dotyczy) oraz nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości opisanych w warunkach technicznych producenta urządzeń. 15. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt równoważny nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od przedstawicieli Zamawiającego wymienić wadliwy produkt na produkt spełniający wymagania Zamawiającego, bez zmiany ceny. 16. Zamawiający informuje, że w przypadku uszkodzenia kserokopiarki, drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub faksu spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, zleci wykonanie ekspertyzy technicznej przedstawicielowi producenta urządzeń lub innej biegłej w tym zakresie osobie. W przypadku stwierdzenia przez biegłego, że powodem uszkodzenia urządzenia są stosowane materiały eksploatacyjne, całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia tj. wykonania ekspertyzy technicznej, transportu uszkodzonego sprzętu oraz koszt wymienionych części i robocizny zostanie obciążony Wykonawca. Reasumując Wykonawca będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia urządzeń Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W takich przypadkach Wykonawca będzie zobowiązany również przejąć obowiązki wynikające z gwarancji na to urządzenie. 17. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z recyklingu przy czym elementem dopuszczonym z recyklingu może być jedynie plastikowa obudowa. Wszystkie inne elementy wykorzystane do produkcji nie mogą pochodzić z recyklingu. Materiały nie mogą nosić śladów uszkodzenia, muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w którym będzie zainstalowany. 18. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy, może zażądać od Wykonawcy dokumentów potwierdzających równoważność w stosunku do materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu (próbę wydajności zgodną z normami) na zaoferowane materiały eksploatacyjne. 19. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, na prośbę Zamawiającego na etapie oceny ofert, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia bezpłatnych próbek proponowanych materiałów eksploatacyjnych w celu weryfikacji jakości wykonanych wydruków i odbitek ksero. Jakość wydruków i odbitek ksero wykonanych przy użyciu materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może w żadnym stopniu odbiegać od jakości wydruków i odbitek ksero wykonanych przy użyciu materiałów eksploatacyjnych proponowanych przez producenta sprzętu do którego są przeznaczone. Wymaga się aby nasycenie kolorów, intensywność kolorów, ostrość wydruków i połysk były nie gorsze jak w przypadku wydruków i odbitek ksero wykonanych przy użyciu materiałów eksploatacyjnych proponowanych przez producenta sprzętu. Niedotrzymanie tego warunku będzie skutkowało odrzuceniem takiej oferty. 20. Koszty ewentualnego dostarczenia próbek obciążają Wykonawcę. 21. Do zamawianych płyt CD i DVD Wykonawca winien dołączyć taką samą ilość opakowań (np. papierowa koperta). Zamawiający nie wymaga pakowania płyt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30192320-0, 30125100-2, 30124300-7, 30125120-8, 30237000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147967
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAF-TECH Rafał Jarosz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żernicka 5
Kod pocztowy: 55-010
Miejscowość: Świeta Katarzyna
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185273.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185273.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201721.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147967.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAF-TECH Rafał Jarosz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żernicka 5
Kod pocztowy: 55-010
Miejscowość: Świeta Katarzyna
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185273.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185273.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201721.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia jest niższa od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 144.000,00 Euro a zamówienie dotyczy dostaw, które są powszechnie dostępne i mają ustalone standardy jakościowe.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.