eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZdunyModernizacja budynków Przedszkola Publicznego w Zdunach (Dostosowanie wybranych pomieszczeń w Przedszkolu Publicznym w Zdunach do warunków technicznych)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-07

Ogłoszenie nr 510114121-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.

Gmina Zduny: Modernizacja budynków Przedszkola Publicznego w Zdunach (Dostosowanie wybranych pomieszczeń w Przedszkolu Publicznym w Zdunach do warunków technicznych)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.1. Inwestowanie w rozwój infrastruktury przedszkolnej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536371-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zduny, Krajowy numer identyfikacyjny 53112800000000, ul. ul. Rynek 2, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 215 001, e-mail zampub@zduny.pl, faks 627 215 243.
Adres strony internetowej (url): www.zduny.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynków Przedszkola Publicznego w Zdunach (Dostosowanie wybranych pomieszczeń w Przedszkolu Publicznym w Zdunach do warunków technicznych)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DG.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie wybranych pomieszczeń w Przedszkolu Publicznym w Zdunach do warunków technicznych. Roboty budowlane odbywać się będą w kondygnacji piwnicy, gdzie planowane są pomieszczenia kuchni, jadalni, zmywalni, zaplecza kuchni, sanitariaty oraz komunikacja. W kondygnacji piwnicy znajduje się istniejąca kotłownia gazowa. Projektuje się także schody zejściowe do kuchni z poziomu podwórka. Zamiarem inwestora jest dokończenie prac budowlanych w kondygnacji piwnicy, a obecny stan zaawansowania zakończonych robót budowlanych to stan surowy zamknięty. Inwestor posiada decyzję pozwolenia na budowę w zakresie przebudowy przedszkola i dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Roboty budowlane objęte niniejszą dokumentacją projektową wykraczają w chwili obecnej poza zakres wydanej decyzji. Specyfika tych robót i autor projektu kwalifikują je w większości jako zmiany nieistotne do wydanej decyzji, a niektóre z nich są zmianami istotnymi. W związku z tym inwestor jest w trakcie uzyskiwania decyzji zmieniającej. W zakres prac budowlanych wchodzą następujące elementy: o wykonanie schodów zewnętrznych z kuchni, o wykonanie elewacji budynku - na nowej części budynku, o wykonanie adaptacji pomieszczenia kotłowni i wydzielenie dodatkowego pomieszczenia wc, o roboty wykończeniowe części pomieszczeń kuchni i komunikacji, o roboty wykończeniowe pomieszczeń pomocniczych zaplecza kuchni, w tym o montaż fragmentów ścian działowych lekkich oraz murowanych w celu wydzielenia pomieszczeń użytkowych oraz wydzieleń pożarowych, o montaż stolarki otworowej (zewnętrznej i wewnętrznej), o montaż elementów instalacji wewnętrznych (instalacja wody - przebudowa, instalacja centralnego ogrzewania - rozbudowa, instalacja elektryczna - przebudowa, instalacja kanalizacji sanitarnej - przebudowa, instalacja wentylacji wymuszonej we fragmencie obiektu), wraz z montażem centrali wentylacyjnej, która usytułowana jest na zewnątrz budynku - w podwórku, na gruncie o montaż Systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z elementami wykonawczymi (wpięcie adaptowanych pomieszczeń piwnicy do SSP w całym budynku), o montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, o montaż sufitu ognioodpornego lub obudowy ognioodpornej na części piwnicy, o prace budowlano-konstrukcyjne: powiększanie i wzmacnianie otworów drzwiowych w ścianach nośnych, o wykonanie zewnętrznych schodów wyjściowych z poziomu kuchni, wraz z murkami oporowymi, o prace wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie, montaż okładzin posadzkowych), o rozbudowa (uzupełnienie i remont nawierzchni chodników - utwardzone skomunikowanie schodów wyjściowych z piwnicy z istniejącymi nawierzchniami drogowymi) W ramach modernizacji przedszkola planuje się dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą techniczną i odstępstwem Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej oraz nastąpi częściowe dostosowanie do przepisów sanitarno-higienicznych i BHP (odstępstwa od zagłębienia poniżej gruntu, braku normatywnego oświetlenia światłem naturalnym) . Wykonawca niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie : 1) w związku z trwającą procedurą uzyskania zamiennej decyzji pozwolenia na budowę, część robót objętym zakresem niniejszego opracowania (schody wyjścia z kuchni oraz roboty zewnętrzne) wykonawca będzie mógł wykonać dopiero po uzyskaniu ostatecznej zamiennej decyzji pozwolenia na budowę. Wszystkie prace objęte istniejącą decyzją pozwolenia na budowę 2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 3) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 4) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 7) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu. 8) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 9) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 10) ścisła współpraca, koordynacja oraz weryfikacja wykonywanych robót w zakresie robót pokrywających się z aktualnie prowadzonymi robotami przez Generalnego Wykonawcę Przebudowy Przedszkola, w szczególności dotyczy to robót instalacyjnych branży elektrycznej i sanitarnej 11) Roboty odbywać się będą w budynku czynnego przedszkola. Plac budowy należy wydzielić od przestrzeni użytkowej. Niektóre roboty będą wykonywane w obrębie czynnego przedszkola, ale tylko w dni wolne od pracy lub po godzinach praccy przedszkola. (np. uruchomienie SAP) 12) Niektóre roboty budowlano-montażowe są już przydzielone innym wykonawcom. Obowiązkiem wyłonionego wykonawcy będzie koordynacja swoich prac z innymi wykonawcami (montaż stolarki drzwiowej, montaż wyposażenia kuchni). 13) Obowiązkiem wykonawcy jest takie wykonywanie prac instalacyjnych, które umożliwi podłączenie wyposażenia technologicznego kuchni innemu wykonawcy. Wykonawca przyjmując plac budowy przyjmuje jednocześnie na siebie odpowiedzialność za wszystkie roboty dotychczas wykonane w kondygnacji piwnicy przez poprzedniego wykonawcę. Dotyczy to w szczególności sprawności zamontowanych już instalacji oraz uprawnień inwestora z tytułu gwarancji i rękojmi na wszystkie obecnie zlecane oraz wcześniej wykonane roboty budowlane. 14) Obowiązkiem wykonawcy jest ustanowienie kierowników robót we wszystkich branżach wykonywanych robót oraz wyznaczyć kierownika budowy, który przejmie obowiązki od poprzedniego kierownika i stanie się osobą odpowiedzialną za całokształt inwestycji. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) Dokumentacja projektowa - część opisowa oraz część rysunkowa, 2) Przedmiary robót. Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Kody CPV: 45214100-1 roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach 3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2018 r. poz. 1202 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace ziemne, murarskie, wykończeniowe, prace montażowe dotyczące instalacji elektrycznych, wod.-kan. i c.o. oraz ogólne prace budowlane niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-5 i § 9 ust. 1 pkt 7 i 8) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Na etapie składania oferty- wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284406.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Spółka Jawna R.M.T. Ludzis
Email wykonawcy: inwestycje@ludzis.pl
Adres pocztowy: ul. Towarowa 1 63-760 Zduny
Kod pocztowy: 63-760
Miejscowość: Zduny
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349820.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 349820.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349820.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.