eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-06

Ogłoszenie nr 510113671-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547215-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000, ul. ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 121 805, e-mail saniko@saniko.com.pl, faks 544 121 804.
Adres strony internetowej (url): http://www.saniko.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ/ZP.06/10/05/19.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego (PE-HD) przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych typu: a) pojemnik na "szkło" 240 l, w kolorze zielonym, w ilości 100 szt. b) pojemnik na "metale i tworzywa sztuczne" 240 l, w kolorze żółtym, w ilości 100 szt. c) pojemnik na "papier" 240 l, w kolorze niebieskim, w ilości 100 szt. d) pojemnik na "papier" 1100 l, w kolorze niebieskim, w ilości 50 szt. e) pojemnik na "odpady komunalne" 1100 l, w kolorze grafitowym, w ilości 300 szt. f) pojemnik na "odpady komunalne" 120 l, w kolorze grafitowym, w ilości 1200 szt. g) pojemniki na "odpady komunalne" 240 l, w kolorze grafitowym w ilości 350 szt. h) Pojemnik na "odpady biodegradowalne" 240 l, w kolorze brązowym w ilości 150 szt. 2. Szczegółowe parametry techniczne pojemników precyzuje rozdz. III pkt. 2 SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy pojemników w okresie trwania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zamówienia na określoną partię pojemników. 4. Termin dostawy nie może przekroczyć max do 30 dni kalendarzowych od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego e-mail lub faxem (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert/. 5. Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotowych pojemników do siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania wszystkich ilości pojemników określonych w rozdz. III pkt. 1 SIWZ, przy czym minimalna ilość jaką Zamawiający zobowiązuje się wybrać stanowi 70% ilości całego zamówienia. W powyższym przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niedostarczoną partię pojemników, - odszkodowania za utracone korzyści. 7. Wykonawca na potwierdzenie, że pojemniki oferowane przez Wykonawcę spełniają parametry techniczne bezwzględnie wymagane, określone w rozdz. III pkt. 2, załączy do oferty wypełniony "Formularz parametrów technicznych pojemników objętych przedmiotem zamówienia" (Załącznik nr 9 do SIWZ). 8. Pojemniki będące przedmiotem zamówienia objęte zostaną min. 12, max 24 miesięczny okresem gwarancji /okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert/.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 317150.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Contenur Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: contenur.polska@contenur.com
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 18
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 391711.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 391711.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 391711.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.