To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-06
Ogłoszenie nr 510113005-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.: Dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517503-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540037350-N-2019, 540040605-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29063000000000,
ul. ul. Zamkowa
1,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 4750601, e-mail
lco@loro.pl, faks
68 4750602.
Adres strony internetowej (url): www.loro.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.PN.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 5 - Formularz cenowy Niniejsze zamówienie obejmuje 4 niepodzielne zadania: Nazwa zadania Zadanie 1. Optyka artroskopowa Zadanie 2. Videolaryngoskop Zadanie 3. Stoły medyczne Zadanie 4. Sterylizator parowy Wymagania - zadanie 4 Zakres czynności i robót budowlanych niezbędnych do wykonania przy montażu nowego sterylizatora w pomieszczeniach Sterylizatorni. Nowy sterylizator musi zostać ustawiony i zainstalowany w pomieszczeniu, w którym znajdują się inne funkcjonujące urządzenia. Aby urządzenie znalazło się w pomieszczeniu należy pokonać : 1. Pierwsze drzwi o szerokości 160 cm i wysokości 203 cm 2. Drugie drzwi o szerokości 110 cm i wysokości 203 cm 3. Korytarz o szerokości 127 cm 4. Trzecie drzwi o szerokości 80 cm, które trzeba będzie zdemontować wraz z ościeżnicą metalową uniwersalną i rozebraniem ścianki działowej z płyt gipsowo- kartonowych. 5. Ściankę działową ( łączna szerokość 325 cm) z oknem podawczym, którą należy zdemontować łącznie z oknem . Jest ona wykonana zna stelażu z płyt gipsowo-kartonowych. Wykonanie innych robót jeżeli będzie zachodziła taka potrzeba. Ze względu na brak wolnego miejsca w pomieszczeniu należy przestawić obok (w nowe miejsce) autoklaw Cisa 3270 wraz z odłączeniem wszystkich instalacji i przyłączeniem w nowej lokalizacji. Powyższe przestawienie będzie wiązało się z koniecznością rozebrania ścianek działowych (wykonane z płyt gipsowo-kartonowych i ich odtworzeniem. Na potrzeby zainstalowania nowego autoklawu dostępne jest; 1.Zasilanie energetyczne z Rozdzielni Głównej (szafki bezpiecznikowej) - należy doprowadzić nowymi przewodami LYg 5 X25 mm2 umieszczonymi w suficie podwieszanym. 2.Powietrze sprężone z pomieszczenia Sprężarkowni położonego obok - należy doprowadzić nowymi przewodami umieszczonymi w suficie podwieszanym. 3.Woda zimna z instalacji umieszczonej w suficie podwieszanym. 4.Kanalizacja w podłodze w miejscu obok Autoklawu Cisa 3270. Całkowita szerokość robocza dostępna do ustawienia autoklawu wynosi 213 cm ( Szerokość między filarami 294 cm pomniejszona o szerokość autoklawu Cisa 3270 - 81 cm ). Wysokość pomieszczenia do sufitu wynosi 250 cm. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu zainstalowania urządzenia. Wszystkie zdemontowane lub uszkodzone elementy należy odtworzyć i przywrócić do stanu pierwotnego na koszt Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33162000-3
Dodatkowe kody CPV: 33192200-4, 33191000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23940.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Smith&Nephew Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25855.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36285.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medim Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39188.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31907.39
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34459.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 4, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Zakup racji żywnościowych (posiłku) dla mieszkańców Gminy Świebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w 2026 r."
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa resektoskopów i histeroskopów dla oddziału ginekologii i położnictwa dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Dostawa materiałów do sterylizacji II
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
- Zakup sprzętu medycznego: zestawów narzędzi laparoskopowych
- Dostawa urządzeń do wody pitnej w ramach zadania realizowanego z Programu OLiOC na lata 2025/2026.
- Dostawa wyposażenia fryzjersko-kosmetycznego do pracowni na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





